Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Triest zoiets:
En dat gaat alleen maar erger worden, zulke dingen gebeuren hier ook er is een hoendersoort in NL waarvan er nog maar 6 koppels zijn en hun leefgebied is dermate ernstig verstoord dat ze al een aantal jaar niet meer broeden
 
En dat gaat alleen maar erger worden, zulke dingen gebeuren hier ook er is een hoendersoort in NL waarvan er nog maar 6 koppels zijn en hun leefgebied is dermate ernstig verstoord dat ze al een aantal jaar niet meer broeden
Korhoenders? Die hebben we hier maar ze komen al lang niet meer uit eigen kweek. Ze worden telkens uit Zweden gehaald. Daar leven er nog veel maar het moet kennelijk tonnen kosten om ze hier te krijgen. Tot nu toe met weinig succes. Slimmerikken hebben bedacht dat het handiger is om eerst de omgeving op orde te brengen en dan pas weer korhoenders uit zweden te halen. Maar dat is tegen het zere been van de mensen die telkens deze snoepreisjes mogen maken.

 
Ja 34 graden hoorde ik net.....wordt afzien morgen, ik zit dan wel binnen maar wel met een lasoveral werkschoenen en handschoenen aan......toch ook best warm.:madd:
Het liefst dobber ik met deze temp in een badje met een koud drankje.....🍹
 
Avond. Ff lekker gefietst naar moeders, en weer terug, nu op de bank (na een douchebeurt) en klaar voor een avondje Voetbal.
 
Goedenavond...
28° buiten, ik kan deuren en ramen beter dicht houden.
 
Avond, hier 25,6. voor t gevoel van doorluchten de deur en ramen wel open.
Ik heb toch de boel even opengezet want wil even ventileren nadat alles potdicht heeft gezeten. Maar doorluchten tja... er is geen zuchtje wind.
Morgen nog en dan vrijdag naar de 27. Maar ik zag voor volgende week al weer een 29° in de verwachtingen :confused:
 
Goedemorgen allemaal en het is een duur avondje geworden voor Eindhoven gister maar goed niet onverdiend voor de Rangers.
 
Moge Antje en ja ook de eerste 30 min en ze leken een beetje op Ajax. Veel lukt niet en veel balverlies. De Nederlandse clubs zijn momenteel ook niet geschikt voor de CL en ik ben bang dat ook Ajax niet gaat overwinteren daar of ze moeten al een makkelijke poule krijgen.
Daarbij waren ze bij PSV allemaal zo positief en ze zouden ze wel ff pakken. Nou Ajax is weleens hoogmoedig zegt men maar ook in Eindhoven kunnen ze er wat van en dan krijg je dit en ja dat kost klauwen met geld.
 
Moge Jaap en het wordt een erg warme dag vandaag. Maar goed daarna gaan we naar de 22 graden en dat is ideaal.
 
Moge Jaap en het wordt een erg warme dag vandaag. Maar goed daarna gaan we naar de 22 graden en dat is ideaal.
Mag hopen dat het klopt wat ze beweren heb het wel gehad met deze temperaturen
En ik niet alleen de bakken beginnen ook behoorlijk op te lopen bak in de kamer is in middels 27,5 ander 28,4.🥵
Kan allemaal nog net maar het moet niet nog warmer worden.
 
Goedemiddag,

ruzie met een nieuw strijkplankovertrek, krijg het maar eens rimpel en kreukvrij op de strijkplank :DD
 
Ja ik kan de nano ook met 2 coolers amper onder de 25 graden houden want boven is het met dit weer een sauna.
Nou ja laten we voor een keer vertrouwen hebben in de verwachtingen.

Moge Nicole en ik zou er even flink op gaan springen.
 
Goedemiddag,

ruzie met een nieuw strijkplankovertrek, krijg het maar eens rimpel en kreukvrij op de strijkplank :DD
Dat ding terug in de kast zetten en volgende week weer proberen.
Veel te warm om me te gaan stoeien met zon overtrek laat staan strijken :eek:;)
 
Dat ding terug in de kast zetten en volgende week weer proberen.
Veel te warm om me te gaan stoeien met zon overtrek laat staan strijken :eek:;)
Ja Jaap, ik had de brui er al aan gegeven. Misschien dat ik het straks nog even probeer met de ventilator recht op mij gericht ;) maar strijken met dit weer doe ik niet aan hoor. Druppels lopen al over mijn rug als ik amper wat doe.
Had de overtrek online gekocht en wilde toch even kijken of ik de goede maat had besteld (ja dus) in verband met evt. retourneren, vandaar dat ik er aan begonnen was.
 
Middag alle,

Avond John ja morgen word een zware dag voor de postbezorgers en alle mensen die buiten moeten werken, bied ze wat verkoeling aan dat waarderen ze enorm
Ik las gister jouw berichtje en bedacht je heb wel gelijk. Tuinslang op het balkon en postbezorger komt er aan maar die was echt niet blij met de verkoeling. Rare lui heb je toch in die hitte staan schelden................
 
Middag alle,


Ik las gister jouw berichtje en bedacht je heb wel gelijk. Tuinslang op het balkon en postbezorger komt er aan maar die was echt niet blij met de verkoeling. Rare lui heb je toch in die hitte staan schelden................
Jeetje wat een ondankbare bezorger heb je daar Michelle en ik zou een klacht over zo n persoon indienen:LOL:.
Met een beetje geluk kan Antje overplaatsing aanvragen want die zou je vast en zeker wel dankbaar zijn geweest voor wat verkoeling:juggle:

Middag allemaal.
 

Middag. Heerlijk weer. Jammer dat het einde in zicht komt.

Heb medelijden met de mensen die echht moeten werken met dit weer. In de buitenlucht op de bouw of andere zware beroepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan