Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou change of plans, de bank word morgen opgehaald en je verzint het niet maar hij moet ingepakt worden in karton, ben ik blij dat ik een enorme bewaartic heb qua kartonnen dozen, zo had ik nog een gigadoos van een loopband en wonderwel paste de bank daar perfect in exclusief de rugleuningen maar die waren te demonteren en zitten in een andere doos, maarja nu staat de woonkamer vol met 2 megagrote dozen dus kunnen we niet bij het plafond
Een bank weer inpakken, in karton? Dat is voor veel mensen een reden om hem niet terug te kunnen sturen. Was hij ook geleverd in karton?
Het zit je niet mee met de meubels!
 
Een bank weer inpakken, in karton? Dat is voor veel mensen een reden om hem niet terug te kunnen sturen. Was hij ook geleverd in karton?
Het zit je niet mee met de meubels!
Ja een half jaar geleden wastie ook geleverd in karton maar dat was aan gort gegaan tijdens transport dus hadden we weggegooid, ja wie bewaard nou zolang grote stukken karton, bijna niemand denk ik maar de bank zou een week geleden al opgehaald worden door postnl maar die namen hem niet mee omdatie niet ingepakt was
 
Ja een half jaar geleden wastie ook geleverd in karton maar dat was aan gort gegaan tijdens transport dus hadden we weggegooid, ja wie bewaard nou zolang grote stukken karton, bijna niemand denk ik maar de bank zou een week geleden al opgehaald worden door postnl maar die namen hem niet mee omdatie niet ingepakt was
Ja dat laatste snap ik enerzijds wel. Hebben mensen toch een groot probleem! Met bananendozen kom je dan niet ver :DD
 
Als ik in Antje dr schoenen stond dan deed ik alle meubels weg en nam er pellets voor terug. Stevig en zo nodig makkelijk in een doos in te pakken;)
 
Avond. Ff een rondje gedaan van 40 minuten samen. De beweging weer gehad vandaag, vanmorgen 10km fietsen. Rest vd avond niks.

8525A148-93A7-4300-8A3C-6F73F1E85864.jpeg
 
Goedemorgen

Wat is die luchtvochtigheid bij jullie toch altijd hoog in vergelijking met bij ons. Nu hier bv "maar" 61%
Vermoed dat het te maken heeft met vele water om ons heen hier.
Huis ligt ingeklemd tussen twee redelijk grote doorgaande bevaarbare waters en vergeet die hele hele grote plas water niet die hier op pakweg 500 meter ligt.
Kortom vocht genoeg hier;)
 
Vermoed dat het te maken heeft met vele water om ons heen hier.
Huis ligt ingeklemd tussen twee redelijk grote doorgaande bevaarbare waters en vergeet die hele hele grote plas water niet die hier op pakweg 500 meter ligt.
Kortom vocht genoeg hier;)
Ja dat vermoedde ik al. Ik moet er niet aan denken als het hier weer eens 30° of warmer is.
 
Middag
Lunch is weer naar binnen gewerkt smaakte weer goed.
Hoop bij jullie ook.
Zo even naar de garage eens kijken of zij de gremlin kunnen vinden die de auto teistert meest vreemde dingen gebeuren nu met het apparaat :eek::help::oopss:
Luchtvering die niets meer doet en in eens weer wel verlichting die plots aan of uit gaat.
Storings meldingen die nergens op slaan.
 
Middag Jaap, mijn buren van 2 huizen verder hebben dat met deuren die ineens dicht gaan in huis zonder dat er tocht is, of een waterkoker die uit zichzelf aangaat en nog meer onverklaarbare dingen, daar hebben ze het fenomeen genomed "oma is weer op bezoek"

Anyway, hier de post weer gelopen en geluncht
 
27° inmiddels en net terug van een wandeling, door het bos. Scheelde even 7 graden hoorde ik van iemand van het wijkteam die we tegenkwamen. Was er inderdaad goed toeven.
 
Middag:koffie:
Weer terug van de garage en je raad het al niets kunnen vinden :juggle::stom::oopss:
Daar doet alles het normaal geen storingen.
En op de weg naar huis jawel ping daar is ie weer:eek:

 
Avond, zweten tijdens de wandeling bij 28,5 graden. En totaal geen zuchtje wind,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan