Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Good Morning Love GIF by ircha_gram
 
Middag
Maar weer eens aan het :chef:geslagen
Licht begin kippensoep met gevuld knoflook stokbrood.
Smakelijk lunch allemaal.
 
Nou dat voetbal van tegenwoordig is een ramp om naar te moeten kijken zeg. Vandaag zijn Ajax en Sparta er in geslaagd om een foutenfestival op de mat te vertonen en gelet op de andere tobbers in de top van de eredivisie laat dit het nivo in nederland weer goed zien.
Bagger en nog eens bagger.
Emmen lukt het om van Utrecht te winnen en de boeren van Grunn winnen door een eigen goal van GA.

Ik was bij dat ik enkele leuke motorraces had gezien want dat maakt weer een boel goed.
 
Ja dat wel Antje maar hier levert het altijd een hoop frustratie op met veel zweet en gevloek.
 
Ja dat wel Antje maar hier levert het altijd een hoop frustratie op met veel zweet en gevloek.
Meestal hebben manlief en ik in aanloop wat wrijving en vervolgens valt er geen ongetogen woord meer en loopt het op rolletjes, zo ook vandaag, kwestie van leider en aangever (manlief is de leider en ik de aangever)
 
Meestal hebben manlief en ik in aanloop wat wrijving en vervolgens valt er geen ongetogen woord meer en loopt het op rolletjes, zo ook vandaag, kwestie van leider en aangever (manlief is de leider en ik de aangever)
Waaruit ik dan weer concludeer dat je man, net als ik vaak, denkt dat hij de leider is...
 
Middag
Zo terras weer ruim net en ritje vuilstort gedaan.:eek:;)
Lunch is ook naar binnen gewerkt(y)
 
Nou change of plans, de bank word morgen opgehaald en je verzint het niet maar hij moet ingepakt worden in karton, ben ik blij dat ik een enorme bewaartic heb qua kartonnen dozen, zo had ik nog een gigadoos van een loopband en wonderwel paste de bank daar perfect in exclusief de rugleuningen maar die waren te demonteren en zitten in een andere doos, maarja nu staat de woonkamer vol met 2 megagrote dozen dus kunnen we niet bij het plafond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan