Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Lang gelden dat ik Le carnaval des animaux heb ik gehoord. Toch weer eens de CD opzetten waar het hele werk op staat. Vind het een prachtig stuk. Thanks for sharing 💜
Kom dachten de mensen van Earth And Fire dat kunnen wij ook toen ze de LP Song Of The Marching Children uitbrachten, ik dacht ergen in 1972. Op die LP staat ook een nummer; Carnaval Of The Animals.
Die LP, ik draai graag vinyl, heb ik grijs gedraaid! Totaal iets anders als de compositie van Camille Saint-Saëns hoor maar ik vind het ook mooi.
 
Kom dachten de mensen van Earth And Fire dat kunnen wij ook toen ze de LP Song Of The Marching Children uitbrachten, ik dacht ergen in 1972. Op die LP staat ook een nummer; Carnaval Of The Animals.
Die LP, ik draai graag vinyl, heb ik grijs gedraaid!
Die kende ik niet, moest hem opzoeken en heb hem nu opstaan. Top Pop febr. 2011
 
Dan is het titel nummer van de LP ook een aanbeveling denk ik. (Moet je wel de lange LP versie beluisteren.) De broertjes Koerts, dat is wel te horen luisterden destijds ook veel naar hun klassieke voorbeelden denk ik.
Ik ga eens kijken of ik die online kan vinden.
 
:koffie:Middag
Zo aquarium kamer en bak in de huiskamer voorzien van eigen stroom groep met aardlekschakelaar.
Was even zweten maar voor elkaar.🥵
Na de koffie nog even de boel stofzuigen en de boel weer op zijn plaats zetten en klaar.
 
Middag Jaap. Hier even de grote trampoline van de kids uit elkaar gehaald want die gebruiken ze al jaren niet meer en die neemt de halve tuin in beslag.
Nu nog nadenken hoe ik ook de tuin eruit krijg:DD
 
Middag.
je wil de tuin kwijt John? Niet zo moeilijk toch? Schutting of heg vd buren verplaatsen haaks voor je raam langs. Buren extra tuin. En jij geen tuin meer.

ff Kebabboer gebeld voor een maaltijd.
 
Laatst bewerkt:
Middag.
je wil de tuin kwijt John? Niet zo moeilijk toch? Schutting of heg vd buren verplaatsen haaks voor je raam langs. Buren extra tuin. En jij geen tuin meer.

ff Kebabboer gebeld voor een maaltijd.
Tja klinkt goed maar ja die man zn hop komt overal doorheen dus dan hebben we uitzicht op hop:eek:
 
Je kunt kiezen. Uitzicht op hop of uitzicht op nog meer hop...
earth hop GIF by Lil Dicky


Avond allemaal. Oftewel hopper de hop allemaal.
 
Avond.

van mij mag de buurman wel weer op vakantie gaan. Net 24u thuis en zn vuurkorf brand al weer.
 
Avond
Nu tijd voor een kop thee daarna onder de waterstraal en naar bed ben kapot
Fijne avond allemaal.
 
Avond.

van mij mag de buurman wel weer op vakantie gaan. Net 24u thuis en zn vuurkorf brand al weer.
Die dingen zouden verboden moeten zijn.

O, wacht. Die zijn ook verboden.

Je mag alleen vuur stoken tbv bereiden van etenswaar. Daarom wordt zo’n ding verkocht met een rooster erop. Dat niemand gebruikt…….

Ach. BV Nederland. Waar de winsten boven de wet staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan