Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 21*C 87% LV
 
Moge Ben en Jerry s, ehhh ik bedoel Ben:DD
 
Goedemorgen 😴. Ik kan maar niet wakker worden vandaag.
Als een os geslapen en zou zo weer terug het bed in kunnen rollen.
 
Moge Nicole en die dagen heb ik ook wel en vooral als het warm is.
 
Morguh. 1e werkweek na de vakantie al bijna weer voorbij. Binnenkort maar weer een weekendje weg plannen. Ben er wel aan toe.
 

Chinezen zijn nog niet zo dom dus ik ga straks ook de vissen uit de bakken testen:deal:
 
Middag folks, boodschappen weer in huis en de planner belde, collega heeft gisteren haar voet verzwikt dus morgen een extra wijk erbij:koffie:
 
Goedemiddag


Chinezen zijn nog niet zo dom dus ik ga straks ook de vissen uit de bakken testen:deal:
Laat me nog een advies geven. Niet knuffelen met de vissen helpt apenpokken en corona bij ze voorkomen. Dus doe vooral wat ik zeg :DD
 
Middag, ff bij moeders op bezoek geweest.
t is hier broeierig warm overigens, wat me niet weerhoud om straks gehaktballen fe draaien voor bij de bloemkool..
 
Middag, ff bij moeders op bezoek geweest.
t is hier broeierig warm overigens, wat me niet weerhoud om straks gehaktballen fe draaien voor bij de bloemkool..
Moeders weer blij denk ik zo.
Laat het smaken zo meteen.
 
eentje voor de aquarianen!

Lang gelden dat ik Le carnaval des animaux heb ik gehoord. Toch weer eens de CD opzetten waar het hele werk op staat. Vind het een prachtig stuk. Thanks for sharing 💜
 
Avond Albert en hier heeft het een dik uur flink geregend.
 
Volgens buienradar krijgen wij zo ook wat over ons heen.
 
Mogge, lekker afgekoeld weer vannacht. Beste regenbui rond 12u vannacht. Eens zien wat ik allemaal ga doen vandaag. Wasje, dweiltje over de vloer in elk geval.
 
Moge heren. Hier even de waterwissel doen en lekker de MotoGP kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan