Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je wat nog dommer is? Als ze de bal net hebben dan trappen ze hem weg en lopen er weer als 20 idioten achteraan:ROFLMAO::ROFLMAO:
Red Card Football GIF by FC Augsburg 1907
 
Moge Jaap en hier geen mist maar wel lichte regen.

Laat ik gelijk maar goedemiddag zeggen.
 
Middag… gggrrrrr. Volgens mij was dr een topic om Gifjes te plaatsen.. vervuil dan verdikkeme dit gezellige GMT nou eens niet hiermee omdat er ook leden zijn die er zich aan ergeren! En sorry, maar Beheer is hierin ook niet consequent, en doet er misschien deels wel aan mee…….

sorry, maar wilde het nu toch maar eens kwijt zijn.
 
Middag Albert en ja ik heb gister een gifje gepost maar ik denk niet dat dit meer dan een uitzondering moet worden omdat we een apart topic hebben voor een gif.
Ik wil iedereen dan ook vragen om deze te gebruiken aangezien we geluiden horen dat er leden zijn die zich eraan storen soms.
Formeel mag je in het GMT van alles en nog wat posten maar het moet niet de sfeer beinvloeden in dit topic.
 
Middag Albert en ja ik heb gister een gifje gepost maar ik denk niet dat dit meer dan een uitzondering moet worden omdat we een apart topic hebben voor een gif.
Ik wil iedereen dan ook vragen om deze te gebruiken aangezien we geluiden horen dat er leden zijn die zich eraan storen soms.
Formeel mag je in het GMT van alles en nog wat posten maar het moet niet de sfeer beinvloeden in dit topic.
Middag John. Als t me begint te vervelen en ergeren gooi ik dr gewoon een RP in…
 
Middag
Was te verwachten dat de Waterprijs zou gaan stijgen hier bij de pwn ook dus
Waar ik me mateloos aan irriteert is de verklaring er voor de bevolkings groei
Logisch als je iedereen maar binnen laat.
En er word verwacht van ons allemaal dat we 20% minder water gaan gebruiken dit terwijl er al jaren voorgesteld wordt om naast een drinkwater installatie ook een grijs water voorziening bij ieder huis te installeren was niet nodig vond men.
Grr :madd:kort inzicht ten top
 

Middag… gggrrrrr. Volgens mij was dr een topic om Gifjes te plaatsen.. vervuil dan verdikkeme dit gezellige GMT nou eens niet hiermee omdat er ook leden zijn die er zich aan ergeren! En sorry, maar Beheer is hierin ook niet consequent, en doet er misschien deels wel aan mee…….

sorry, maar wilde het nu toch maar eens kwijt zijn.
Family Feud Lol GIF by Steve Harvey
 
Middag
Was te verwachten dat de Waterprijs zou gaan stijgen hier bij de pwn ook dus
Waar ik me mateloos aan irriteert is de verklaring er voor de bevolkings groei
Logisch als je iedereen maar binnen laat.
En er word verwacht van ons allemaal dat we 20% minder water gaan gebruiken dit terwijl er al jaren voorgesteld wordt om naast een drinkwater installatie ook een grijs water voorziening bij ieder huis te installeren was niet nodig vond men.
Grr :madd:kort inzicht ten top
Mn schoonvader heeft al jaren een 1000 liter vat in de garage staan waarin regenwater wordt opgevangen , met een overloop, en een pomp erin. Op zolder boven toilet staat een 200liter vat met aansluiting naar toilet stortbak. Na doorspoelen vult deze automatisch, door de zwaartekracht tot de vlotter afsluit. Bespaart zo al jaren water. simpel systeem (mits je er plek voor hebt natuurlijk,
 
Mn schoonvader heeft al jaren een 1000 liter vat in de garage staan waarin regenwater wordt opgevangen , met een overloop, en een pomp erin. Op zolder boven toilet staat een 200liter vat met aansluiting naar toilet stortbak. Na doorspoelen vult deze automatisch, door de zwaartekracht tot de vlotter afsluit. Bespaart zo al jaren water. simpel systeem (mits je er plek voor hebt natuurlijk,
Netjes maar zou veel beter zijn als dit standaard bij nieuwe bouw plaats gevonden zou hebben.
verschillende bouw en andere betrokken dringen zeker al 20/25 jaar hier op aan
en dan nu aankomen met de opdracht om water te besparen als overheid is kortzichtig en weer een dure oplossing die op de schouders van de burger komt.
 
Vanaf heden is het verboden om in het GMT een gif te posten en deze zullen worden verwijderd en dit is opgenomen in het Reglement. Hier is een apart topic voor:

 
Middag Albert en ja ik heb gister een gifje gepost maar ik denk niet dat dit meer dan een uitzondering moet worden omdat we een apart topic hebben voor een gif.
Ik wil iedereen dan ook vragen om deze te gebruiken aangezien we geluiden horen dat er leden zijn die zich eraan storen soms.
Formeel mag je in het GMT van alles en nog wat posten maar het moet niet de sfeer beinvloeden in dit topic.
Het stoort mij dat het leden zijn die zich storen. Waardoor het een blijvend gestoor word. Om het geheel te vereenvoudigen stel ik voor dat er niet meer gestoort word! :):);)
 
Naar nu wel blijkt uit her hiervoor al geschrevene vergt het nogal wat rekencapaciteit om een voetbal poule te volgen. Voor simpele zielen zoals ondergetekende maakt dit wel duidelijk dat deze sport niet is weggelegd voor hen. Maar groeten kan ieder geval dit persoon nog prima! Goedenavond allemaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan