Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag :koffie:met
IMG_20221127_152643.jpg

Bak wordt weer gevuld dus tijd genoeg
Kan merken dat het buiten koud is mistig hier.
IMG_20221127_145445.jpg

Nou ja goed voor de planten.
 
Zei de persoon alsof dat een goed ding is 🥲
~
Anyway!
Goedemiddag luitjes! Zowel diegene die ik ken als diegene die ik niet ken 😆

Hier druk aan t werk aan t filter. Hittebestendige handschoenen aan, epoxycement bij de hand en goan!
Waarom zou het geen goed ding zijn . Zouden er beter velen hier hun bril afzetten . Groepje is tegen Edwin en als je niet zegt/doet wat het groepje wil ben je het haasje . Ik hoef geen schaapje te zijn die het groepje volgt . Jullie roepen maar om respect maar dan moet je het ook geven .
 
Pas je een beetje op Jaap. Die kachel moet je niet op zijn zijkant gebruiken. Dadelijk vliegt ie in de fik.
Geen zorg Marcel stroom voorziening warmtepomp is inmiddels aangepast
Dus werkt weer.
Die noodkachel staat zo om dat ie zo minder ruimte inneemt bij gebruik staat ie goed om.
Maar goed dat je er oplet (y);)
 
Waarom zou het geen goed ding zijn . Zouden er beter velen hier hun bril afzetten . Groepje is tegen Edwin en als je niet zegt/doet wat het groepje wil ben je het haasje . Ik hoef geen schaapje te zijn die het groepje volgt . Jullie roepen maar om respect maar dan moet je het ook geven .
Fatsoen is dat iemand op zn smoel gaat en je de persoon overeind helpt ipv eroverheen stapt. Fatsoen is iemand een goede dag wensen, ook al ken je die persoon niet. Fatsoen is heel veel kleine sociale dingen die de maatschappij aan elkaar houdt. Fatsoen kost niets, maar kan wel iemands dag een stuk beter maken. Heeft niets met een bril afzetten te maken.
Wie is Edwin trouwens? Want hoezo zou ik tegen iemand zijn die ik niet ken? En ik roep ook niet om respect, voor zover ik mijzelf kan herinneren... Ik reageer enkel op een kind dat vindt dat fatsoen iets slechts is en voor "ouderen". Weten je pa en ma dat je dit soort onzin uitkraamt?
 
Zo eens een broodje of 2 eten met de zoon. En de broodtrommel vullen voor een ochtendje werken.
tussendoor een voorgerecht op tv als voorbereiding op de kraker Spanje-Duitsland (op paier tenminste een kraker).
dat gezegd hebbende staat Canada al voor tegen Croatië.
 
Fatsoen is dat iemand op zn smoel gaat en je de persoon overeind helpt ipv eroverheen stapt. Fatsoen is iemand een goede dag wensen, ook al ken je die persoon niet. Fatsoen is heel veel kleine sociale dingen die de maatschappij aan elkaar houdt. Fatsoen kost niets, maar kan wel iemands dag een stuk beter maken. Heeft niets met een bril afzetten te maken.
Wie is Edwin trouwens? Want hoezo zou ik tegen iemand zijn die ik niet ken? En ik roep ook niet om respect, voor zover ik mijzelf kan herinneren... Ik reageer enkel op een kind dat vindt dat fatsoen iets slechts is en voor "ouderen". Weten je pa en ma dat je dit soort onzin uitkraamt?
Je bent grappig je reageert als een kikker en je weet niet eens waarover het gaat . Fatsoen is eerst zorgen dat je geinformeerd bent en dan kritiek ga uiten op een ander persoon of zich uitspreken over een reactie van mij . ps : Jou fatsoen is ook gebasseerd op iemand de grond in te trappen zoals je nu als een stekelvarkentje reageert .
 
Je bent grappig je reageert als een kikker en je weet niet eens waarover het gaat . Fatsoen is eerst zorgen dat je geinformeerd bent en dan kritiek ga uiten op een ander persoon of zich uitspreken over een reactie van mij . ps : Jou fatsoen is ook gebasseerd op iemand de grond in te trappen zoals je nu als een stekelvarkentje reageert .
Dan nu een verzoek om deze discussie te staken en om het gezellig te houden. Posten die hier wel nog over gaan die gaan we zonder nadere aankondiging verwijderen.
 
Zo eens een broodje of 2 eten met de zoon. En de broodtrommel vullen voor een ochtendje werken.
tussendoor een voorgerecht op tv als voorbereiding op de kraker Spanje-Duitsland (op paier tenminste een kraker).
dat gezegd hebbende staat Canada al voor tegen Croatië.
Het is wel extra leuk zo, als canada wint en als duitsland nou ff wint van Spanje dan wordt het ook in bijna alle poels lekker spannend:DD
Veel kijkplezier alvast(y)
 
Het is wel extra leuk zo, als canada wint en als duitsland nou ff wint van Spanje dan wordt het ook in bijna alle poels lekker spannend:DD
Veel kijkplezier alvast(y)
Nou… Canada is wel gezien vrees ik. En Duitsland geef ik niet veel kans tegen Spanje zoals die spelen.
 
Nou… Canada is wel gezien vrees ik. En Duitsland geef ik niet veel kans tegen Spanje zoals die spelen.
De Duitsers redden dat niet maar als Spanje tegen de Jappaners wint en de Duitsers wel winnen dan staan ze alle 3 op 3 punten en dan hebben ze nog kans met het doelsaldo.
Maar ja geweldig zijn ze niet maar dat had ik al voorzien.
 
Ik blijf me verbazen hoe vaak je aan me denkt smorgens en joviaal je bent door steeds die regen te willen delen:))
Ja je kent me en ik gun mn vrienden wat he;)

Gister leuke pot voetbal gezien met nog hele goede kansen voor de Duitsers om toch verder te gaan zolang Spanje maar zn plicht doet. Maar ja we hebben goede hoop.
 
Ik snap niks van voetbal. Waarom staat er vaak een keeper in de weg als de bal in de goal wil?

Tis toch voor een goed doel Zalk maar zeggen.🤔:juggle:
Weet je wat nog dommer is? Als ze de bal net hebben dan trappen ze hem weg en lopen er weer als 20 idioten achteraan:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan