Dennerle scaper's tank 50 l Mandykuh


Wat? Dennerle mailen en zeggen dat ze niet leveren wat ze afbeelden? :D ik heb duidelijke foto's erbij gestuurd en gezegd dat ik een nette oplossing verwacht of ik ben genoodzaakt alles retour te sturen.

Wel ook aangeven dat ik al 6 jaar Dennerle fan ben en ook altijd tevreden ben geweest. Wat ook zo is want anders had ik 2 cube bakken :D

Vaak kom je verder als je netjes reageert dan van ey pink lamp ?! Dacht het niet he fix dit eens.
Ik bedoel met 'onthouden', dat als ik deze bak ook aanschaf, dat Dennerle het roze probleem oplost voor de klant ;)
 
Ik bedoel met 'onthouden', dat als ik deze bak ook aanschaf, dat Dennerle het roze probleem oplost voor de klant ;)

Dennerle heeft goede service hoor. Persoonlijk vind ik Dennerle beter qua bedrijf dan Eheim qua service maargoed is ook maar net wie je klacht in behandeling neemt.

Ik heb gisteravond gemaild en vanmorgen al antwoord en mijn adres gestuurd. Benieuwd wanneer de kap komt.
 
Ik ben vandaag deze rondkijken ij Facebook groepen en gezocht op deze bak. Ik kwam er een x aantal tegen zonder achterwand en op de een of andere manier geeft dat ook veel diepte.

Mooie bak heb je! Heb je een foto album? Volgens mij ken ik die led balk niet


Ik heb de nicrew van Ali express die is eigenlijk iets te lang voor mijn bakje maar omdat ik hem boven op de glasplaat heb liggen is het niet storen

Ik had hem eerst op de bijgeleverde pootjes staan maar toen scheen het licht een beetje in mijn ogen vanaf mijn zitplaats


Ik heb nog geen foto album

20180202_162041.jpg
20180202_162014.jpg
 

Heb je linkje?

Ze gaan het in iedergeval proberen. En dat is best mooie service.

Dat is zeer zeker waar!

Anders mailtje naar Dennerle , misschien kun je het vriendje ook inruilen voor iemand die het groter ziet :D :D

Dat gaat niet meer. Er zit geen retour briefje bij :D hahaha

[QUOTE="Mandykuh, post: 1857806, member: 13100"Alleen dat doe ik wel als mijn vriend een avondje weg is. Want hij is niet zo een fan van deze bak.


Stout zeg! :D[/QUOTE]

Ik zal dan maar niet zeggen dat hij pas wist dat ik hem gekocht had toen de bezorger aan de deur stond en hij het pakket aannam. Ik was zelf niet thuis :D :oops: net zoals de bodem die vandaag binnen kwam :D

En over dat pakket gesproken.... Ik voel me een beetje opgelicht met mijn boom :stom:
20180202_192749.jpg
20180202_192806.jpg


Dit kan ik volgens mij ook gewoon buiten zoeken in het park en gaat rotten als ik me niet vergis...

De bodem is er ook. Twijfel nu of ik niet toch beter de grotere korrels had moeten nemen... Maar zal straks in de bak wel mooi zijn.
20180202_192719.jpg


Morgen eens bij de LFS kijken voor spiderwood. Ik had net online gekeken maar je ziet niet wat je krijgt dus dat vind ik dan lastig.
 
Er is een site die per spiderwood een foto erbij heeft kun je dus die kopen die je op de foto ziet . Weet wel ff niet direct welke site het was .
 
Er is een site die per spiderwood een foto erbij heeft kun je dus die kopen die je op de foto ziet . Weet wel ff niet direct welke site het was .

Laat je me het weten als je wel weet :D
 
Nou besloten dus om de bak te houden :D mocht de nieuwe lamp ook niet wit zijn dan maar even de vakman inschakelen (vriend is van beroep schilder)

Vanavond de bak neergezet.
Het was even puzzelen maar hij staat.
20180202_212628.jpg


Ik heb de lamp erop gezet van de 30l want ik weet niet of ik de huidige lamp moet terug sturen.

20180202_215013.jpg

20180202_215104.jpg


Ik heb deze plant er neergezet omdat je anders zicht heb op een paar kabels en dat is gewoon een lelijk gezicht als je dan ernaast zit op de bank. Hier komt een nep plant wat lager is.

20180202_215816.jpg


Geheel uit de verpakking en staat ook in zijn geheel op de tafel.

20180202_221915.jpg


En weer terug ingepakt aangezien ik een best wel groot boefje van 18 maanden heb die denkt dat regels niet voor hem zijn. Zeer toepasselijke shirts voor de 2 boeven gemaakt
FB_IMG_1517609184281.jpg


Hopelijk vind ik morgen wat hout dat na mijn zin in en wat planten en dan doe ik pas de bodem erin.

Of kan ik beter gewoon al de bodem erin doen en dan op het gemakt rondkijken voor de scape en planten ?

Is dit prijzig of zal ik gewoon van beide 5 nemen?

Weeping moos/vesicularia ferriei Aquascaping moos
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1247707...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons
 
Laatst bewerkt:
Je bent wel erg met details bezig hoor,kabels camoufleren met planten! :D
Leuk zo die 2 manneke's!
 
Je bent wel erg met details bezig hoor,kabels camoufleren met planten! :D
Leuk zo die 2 manneke's!


Als het aan mij lag had ik alle stopcontacten iets van de grond af en alle kabels onder de laminaat of tegels liggen hahaha vreselijk.

Oh ik zie nu dat ik nog geen achterwand heb :D
 
Dat deksel onder het aquarium mag ook weg hoor . :D
Schattige die foto van jou kinderen en die tekst geweldig !!!
 
Heb je linkje?



Dat is zeer zeker waar!



Dat gaat niet meer. Er zit geen retour briefje bij :D hahaha




Stout zeg! :D

Ik zal dan maar niet zeggen dat hij pas wist dat ik hem gekocht had toen de bezorger aan de deur stond en hij het pakket aannam. Ik was zelf niet thuis :D :oops: net zoals de bodem die vandaag binnen kwam :D

En over dat pakket gesproken.... Ik voel me een beetje opgelicht met mijn boom :stom:Bekijk bijlage 242389 Bekijk bijlage 242390

Dit kan ik volgens mij ook gewoon buiten zoeken in het park en gaat rotten als ik me niet vergis...

De bodem is er ook. Twijfel nu of ik niet toch beter de grotere korrels had moeten nemen... Maar zal straks in de bak wel mooi zijn.Bekijk bijlage 242392

Morgen eens bij de LFS kijken voor spiderwood. Ik had net online gekeken maar je ziet niet wat je krijgt dus dat vind ik dan lastig.[/QUOTE]
Perfecte keus hoor om voor de powder vorm te gaan van aquasoil, grote korrel is te groot voor zo'n bakje en met een kleine korrel lijkt alles groter en zullen voorgrond plantjes makkelijker te planten zijn.
 
Ik gebruik deze voor mijn 50 liter; zijn wel met wegwerpflessen van 500 gram a 18,- stuk. Dus een hervulbaar systeem is natuurlijk goedkoper op lange termijn.
Maar aan de andere kant; die 2 flesje per jaar
 
Nou dit vandaag gekregen van schoonvader.
20180203_150032-jpg.jpg


Begin is er nu nog de rest. Maar ik ga er denk ik even mee wachten want om meteen een kapitaal kwijt te zijn gaat hem niet worden helaas. Aangeschaf bak, bodem, planten, stenen, hout is voor deze maand even voldoende :D

Trouwens ik heb even gevraagd bij mn LFS fles vullen €30,- :juggle::juggle::juggle: dan kan ik ook wegwerpflessen als ik dan de prijzen ga vergelijken....

Hopelijk maandag het hout en komende week de levering van de planten en stenen.
 
Ik zou even rondkoekeloeren bij marktplaats, want ik vul mijn 2kg fles voor €20, en op marktplaats heb je al snel voor €50 een complete set soms zelfs gevuld!
 
Ik zou even rondkoekeloeren bij marktplaats, want ik vul mijn 2kg fles voor €20, en op marktplaats heb je al snel voor €50 een complete set soms zelfs gevuld!

Marktplaats en verzenden ben ik niet kapot van en het vullen kost me meer dan dat ik een wegwerpfles koop. Bij mij in de buurt dan
 
Wel even prijs vergelijken Mandy stel een 2kg fles vullen 1 maal 30 € per twee jaar of 4 maal een wegwerpfles op 2 jaar . Aanschaf prijs nieuw of via marktplaats !!!
 
Ik gebruik deze voor mijn 50 liter; zijn wel met wegwerpflessen van 500 gram a 18,- stuk. Dus een hervulbaar systeem is natuurlijk goedkoper op lange termijn.
Maar aan de andere kant; die 2 flesje per jaar


Als ik deze set neem kost me de aanschaf €95,- eenmalig en dan 2 flessen a €18,- per jaar.

Vullen kost me misschien 1x per jaar €30,-

Geen idee. Maar om nu ook meteen een co2 set aan te schaffen a €210,- boven op de complete aanschaf bak, bodem, planten, stenen en hout denk ik dat mijn partner me het bankpasje afpakt :D al heb ik die niet nodig want ik kan via iDEAL of PayPal haha maar je snapt wat ik bedoel.
 
Wel even prijs vergelijken Mandy stel een 2kg fles vullen 1 maal 30 € per twee jaar of 4 maal een wegwerpfles op 2 jaar . Aanschaf prijs nieuw of via marktplaats !!!

Daarbij ik weet niet waar ik op moet letten als ik zoiets via marktplaats zou kopen. Dan vind ik het toch wel een risico.
 
Voor 100 € kan je ook een compleet co2 set vinden op MP ipv 210 € dus ben je op langere termijn goedkoper af , maar is totaal jou keuze natuurlijk .
 
Daarbij ik weet niet waar ik op moet letten als ik zoiets via marktplaats zou kopen. Dan vind ik het toch wel een risico.

Fles zou ik kopen op marktplaats, een 2kg fles die nog lang genoeg gekeurd is is prima hoor!

Drukregelaar en magneetventiel heb je zo gekocht op https://www.co2art.co.uk/, zeer goede kwaliteit voor een redelijk lage prijs, en voor €60 heb je daar al een goede meter. Dus ben je voor €100 ( want co2 fles kun je makkelijk voor €30 kopen op mp en dan nog die extra spulletjes als bellenteller e.d.)
 

Terug
Bovenaan