Dennerle scaper's tank 50 l Mandykuh


Een hele hoop planten!
 
Ja haha ach wat te veel is gaat in de rio :D
Gelijk heb je. Het is ook veel mooier als je bakje ook gelijk naar het zin is in plaats van dat je heel lang moet wachten voordat je bakje vol gegroeit is.
 
En de 5 potjes HC en 9 potjes mos :D

Let's begin!

20180207_180803.jpg
 
Eerst mn pinky light uitpakken. Zie anders niets haha
 
Dat word zagen...

1518026242183576878546.jpg
 
Beste hoeveelheid planten, ben benieuwd hoe je dat er allemaal in gaat krijgen haha
 
Zo liggend als op de laatste foto is ook leuk en oogt wat voller.
 
Alles zit erin.

Morgen kijken hoe en wat precies qua inrichten. Wat ik wou gaat niet echt.

20180207_194252.jpg
20180207_203056.jpg
 
Goed bezig hoor,ben je bloemist oid? knap gefabriekt die planten op het hout!
 
Helaas was dat veel te vol.... maar ik kan makkelijker inrichten als de bak gevuld is. Morgen ga ik hem dus als hij helder is netjes inrichten.
 
Mooi bekleed Mandy en nu maar helder laten worden eerst.
 
Klopt Albert en mn vader doet het gewoon door er water op te spuiten. Maar Gup had zo n poster en die was niet geplastificeerd maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Mandy, ik zou de nano niet gebruiken want ik heb er enkele gehad en ze wijken heel erg af. Als je de bak op 24 graden wilt hebben mag je deze wel op 29 instellen heb ik ervaren.

Die nano verwarming heb ik ook in me 30l bak maar net wat Jessica zegt staat die op 29 graden en haald met kamer temp van 20 raden net de 24 graden s'nachts slecht 22 bij kamer temp van 17 graden.
 
Even een reactie om je te gaan volgen! Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien zonder de mist
 
Veel plezier met inrichten!
 
Die nano verwarming heb ik ook in me 30l bak maar net wat Jessica zegt staat die op 29 graden en haald met kamer temp van 20 raden net de 24 graden s'nachts slecht 22 bij kamer temp van 17 graden.


Ja die nano s zijn niet geweldig te noemen terwijl ik dat niet heb met de gewone SF buizen.
 
Volgens mij doet deze verwarming het ook niet bepaald... blijft blauw is wel al 3 graden warmer dan gisteren.

Mare bak is nog lang niet helder. Jammer maar helaas.

Ik ben totaal niet tevreden met de opzet maargoed dat verander ik wel als ik wat zie. Bodem veel te hoog erin en te druk en het hout wat meer bekleden met mos.

20180208_134451.jpg
20180208_134444.jpg
20180208_134111.jpg
 
Leuk hoor en dat matje staat ook erg leuk.
 
Vind het er wel mooi uit zien hoor! die matjes zien er handig uit, zorgt ervoor dat het ook niet zo snel naar boven komt drijven :D
 
Vind het er wel mooi uit zien hoor! die matjes zien er handig uit, zorgt ervoor dat het ook niet zo snel naar boven komt drijven :D

Ik heb via Ali meer van die matjes besteld zodat je dat ook zelf kan maken. Want die wat ik er nu in heb los zonder matje gaan al drijven.
 
Ik heb via Ali meer van die matjes besteld zodat je dat ook zelf kan maken. Want die wat ik er nu in heb los zonder matje gaan al drijven.
Misschien een satéprikker erdoor, deed ik ook met sommige stekjes. Als ze eenmaal geworteld hebben kan je ze verwijderen.
 
Zou een openbak kunnen voor garnalen?
 
Ik ben blij dat ik geen relatie met jouw heb Mandy:D;)
 

Terug
Bovenaan