Dennerle scaper's tank 50 l Mandykuh


Die lamp word dus echt wel vervangen. Wat een lelijk ding en lijkt wel rose ipv wit :stom::stom::stom:

De muren zijn wit en de router is wit en de kabels zijn wit maar die lamp is alles behalve wit :juggle:
20180201_191603.jpg
 
Mooi bakje zeg
Wist niet trouwens dat ze ook hondjes op deze manier aanboden :D:D
wat bestellen via Aliexpress betreft gaat prima al diverse keren wat besteld van groot tot klein spul is tot nog toe prima verlopen levertijd ga 12 tot 16 dagen en altijd keurig verpakt
 
Alles gaat terug. Ik ga echt niet akkoord met een pink lamp!
 
Dat moet een fout zijn. Die van mij heeft ook normaal licht

Bekijk bijlage 242271

Doelt Mandy niet eerder op de roze kleur van de armatuur en niet over roze licht? :S:juggle:

Maar de armatuur van jouw lamp (Cornelius) is toch ook niet echt "wit-wit" lijkt me obv de foto of zie ik het verkeerd?
Kan je een foto posten van de armatuur zelf? Want die van Mandy lijkt me wel zeer roze als ik haar foto bekijk... :sorry:
 
Dit is de lamp aan
20180201_204447.jpg
20180201_204450.jpg


Op de doos zie ik geen pink maar wit!
20180201_204529.jpg


En ook hier zie je het pink


20180201_204501.jpg
20180201_204501.jpg


Ik baal. Een ander zou zich misschien hier niet aan storen maar ik vind dit gewoon echt bagger.
 
Ik bedoel echt de kap zeg maar niet het licht
 
Ben benieuwd wat ze van deze kleur gaan zeggen bij Dennerle, zou toch echt wil licht moeten doorstralen en geen roze licht.

Ik heb Dennerle Nederland en Dennerle Duitsland en Dennerle uhm nog ergens berichtjes gestuurd via fb en zooplus en Dennerle.de gemaild
 
Ik baal. Een ander zou zich misschien hier niet aan storen maar ik vind dit gewoon echt bagger.

Snap ik... :(

Ik vraag me af of er verschil is met de kleur van Corné's armatuur. Het is moeilijk beoordelen op foto maar ze lijkt me alleszins ook niet echt wit...

Online zie ik onder afbeeldingen onder andere deze foto:

index.jpg


Lijkt ook wel vrij roze eigenlijk... :stars:
 
Snap ik... :(

Ik vraag me af of er verschil is met de kleur van Corné's armatuur. Het is moeilijk beoordelen op foto maar ze lijkt me alleszins ook niet echt wit...

Online zie ik op afbeeldingen onder andere deze foto:

Bekijk bijlage 242278

Lijkt ook wel vrij roze eigenlijk... :stars:


Nee klopt de filter is vele malen witter.

Ik ben blij dat ik toch niet meteen ook al planten heb besteld.
 
Ja, dat heb ik ook. Ik dacht dat je echt rose uitstralend licht van je lamp bedoelde.
Ik persoonlijk stoor me er niet aan. maw het valt me eigenlijk helemaal niet op
 
Ja, dat heb ik ook. Ik dacht dat je echt rose uitstralend licht van je lamp bedoelde.
Ik persoonlijk stoor me er niet aan. maw het valt me eigenlijk helemaal niet op

Misschien stoort het me meer omdat onze meubels hoogglans wit zijn. Het viel me meteen op en bleef er na kijken
 
Goed ontvetten en spuitbuis wit glans halen en overspuiten . Probleem opgelost :D
 

Wat? Dennerle mailen en zeggen dat ze niet leveren wat ze afbeelden? :D ik heb duidelijke foto's erbij gestuurd en gezegd dat ik een nette oplossing verwacht of ik ben genoodzaakt alles retour te sturen.

Wel ook aangeven dat ik al 6 jaar Dennerle fan ben en ook altijd tevreden ben geweest. Wat ook zo is want anders had ik 2 cube bakken :D

Vaak kom je verder als je netjes reageert dan van ey pink lamp ?! Dacht het niet he fix dit eens.
 
Zou het beste zijn idd Stefan maar vrouwen he.... moeten er weer hun eigen draai aan geven! :D

Anders past die niet zoals ik wil :D MAAR er zit nog de verpakking onderin dus zal wel passen en tafel heb ik omgedraaid. Ik krijg bijna altijd mijn zin hoor dus ;) en anders heb ik de lamp erachter weg gepakt wat ik misschien alsnog ga doen :D

Alleen dat doe ik wel als mijn vriend een avondje weg is. Want hij is niet zo een fan van deze bak. Veel te groot :eek: hmm de juwel die ik eerst wou was 1meter dus ik heb al genoeg water bij de wijn gedaan :D
 

Terug
Bovenaan