Tropisch regenwoud van Fozzy


Een vraagje behalve dat ik het schitterd vind stoort het stromend water niet ? Ik denk dat ik iedere 15 min naar het toilet moet lopen op een bepaald moment ?
Stefan, komt dat ik het pompje net had schoongemaakt. Na een paar uur stroomt het rustiger. En vaker naar toilet is goed voor de doorstroming vd blaas….. :)
 
En ik had de deurtjes open staan en de telefoon vlak bij het water dus geluid is erg versterkt ook nog eens.
 
2 orchideeën en een moerasplantje erbij geset. Tevens 2 ventilatoren van 40mm bovenop gelegd om de luxhtvoxhtigheid wat beter te regelen. En een zak met beukenblad meebesteld.

6B6954B8-6C8C-43A7-9EFB-1F9D6CCDADAB.jpeg
E5033E70-11F2-4AC0-A648-95A65068F9E8.jpeg
F4DAFFC9-9299-4452-B2F4-1422BEB8684D.jpeg
76AF2A10-93F8-4B5B-BE2D-35AD2690BE66.jpeg
 
De planten zijn: Orchidee: Epidendrum porpax, Bulbophyllum ambrosia, en de moerasplant is de: Bucephalandra Green Velvet
 
Albert heeft een heel kweek programma opgezet zonder het te weten . Straks op MP kikkers aangeboden of een kikkerbakje erbij .
 
Dan heb je wel gelijk een showbak. Maar t is mij te gek.
Buiten dat.
Een deel van de hobby is ook zelf het een en ander aanleggen en planten en inrichten.

Natuurlijk loopt het water mij ook in de mond bij het zien van die mooie paludaria.
Maar denk dat het zelf opbouwen toch meer voldoening geeft.

Ik ben heel benieuwd naar je plannen. Wel jammer dat de fusion dan weg moet…
 
Buiten dat.
Een deel van de hobby is ook zelf het een en ander aanleggen en planten en inrichten.

Natuurlijk loopt het water mij ook in de mond bij het zien van die mooie paludaria.
Maar denk dat het zelf opbouwen toch meer voldoening geeft.

Ik ben heel benieuwd naar je plannen. Wel jammer dat de fusion dan weg moet…
Gaat ook pas door als de fusion weg is Marcel. Heb wel serieuze interesse inmiddels.
en zo’n nieuwe bak bouwen is een hele klus, en als je dat door een ervaren bedrijf laat doen staat alles wel op de goede plek natuurlijk qua licht, vocht enz.

maar je hebt gelijk dat het inrichten veel voldoening geeft.
 

Terug
Bovenaan