zoutwater bakje van lbakker


Het is 1 kardinaalbaars, 2 poetsgarnalen, een montipora hirsuta, een rood/groene hystrix, een acropora tricolor en een potje reef cement.
 
De poetsgarnaaltjes werken aanstekelijk merk ik.
Werk jij volgens DSR? Of gebruik je de producten gewoon als toevoeging (reef cement lees ik nu)
 
De poetsgarnaaltjes werken aanstekelijk merk ik.
Werk jij volgens DSR? Of gebruik je de producten gewoon als toevoeging (reef cement lees ik nu)

De poetsgarnalen zijn inderdaad aanstekelijk haha.

Ik heb volgens DSR gewerkt maar nu gebruik ik alleen nog enkele van de DSR producten.
 
Deze 2 zaten heb ik gisteren gekocht, ik moet er nog een mooi plekje voor zoeken.
De overige foto's komen nog.

20210328_114353.jpg
20210328_114403.jpg
 
Deze week lekker aan het knutselen geweest voor het maken van mooiere en kleinere steksteentjes. Ik wil ze graag kleiner zodat ze sneller begroeid zijn met koraal en dus minder zichtbaar zijn.

Nu eens nadenken over andere afmetingen die handig kunnen zijn.

20210409_083222.jpg
20210409_115013.jpg
20210410_094102.jpg
 
mooi, is het op é verschillende momenten van de dag (verschillend licht) of heb je gewoon een andee instelling /bewerking gebruikt voor de foto? De bovenste komt het mooiste over, maar ik weet niet hoe het er in het echt uit ziet. Ik hou niet van al die blauwe bakken.
 
mooi, is het op é verschillende momenten van de dag (verschillend licht) of heb je gewoon een andee instelling /bewerking gebruikt voor de foto? De bovenste komt het mooiste over, maar ik weet niet hoe het er in het echt uit ziet. Ik hou niet van al die blauwe bakken.

De eerste foto komt het meeste overeen met de werkelijkheid en foto 2 is zoals mijn telefoon het met de standaard instellingen vastlegt.
De 1ste foto is ook genomen met mijn telefoon alleen daarbij heb ik de instelling voor de witbalans aangepast naar 10.000K.
 
Je vertelde een keer dacht ik iets over een lensje wat je voor de cameralens zou kunnen zetten en wat dan een betere foto zou kunnen realiseren. Heb je dat nog aangeschaft overigens en hoe beviel dat?
 
Je vertelde een keer dacht ik iets over een lensje wat je voor de cameralens zou kunnen zetten en wat dan een betere foto zou kunnen realiseren. Heb je dat nog aangeschaft overigens en hoe beviel dat?

Nee, uiteindelijk heb ik dat toch niet gekocht. Nu heb ik een andere telefoon waarbij het eigenlijk heel goed in te stellen is.
 
Mooie Poetsgarnalen en hier zie ik ze ook de hele dag op de stenen al is het wel vaak in hetzelfde deel van de bak.
 
bij mij verstoppen ze zichzelf iets beter, ze zitten alleen vlak bij de voorruit dus kan ik ze goed bestuderen, foto's nemen is echter iets minder.
 

Terug
Bovenaan