[ Tranquility ] 120x50x55 full optic white/High tech [ Veilside ]


Ziet er goed uit.
Jammer dat je niet 2 rvs sets erin hebt hangen.
En jij gebruikt ook csm+b als micro elementen?
 
prachtige setup, zowel technisch en het aquarium met de plantjes; indrukwekkend :thumbs:
 
Ziet er goed uit.
Jammer dat je niet 2 rvs sets erin hebt hangen.
En jij gebruikt ook csm+b als micro elementen?
Ja wacht nog steeds op de 2e set van NA uit Portugal. ..:( anders bestel ik er een bij uit Duitsland van aquasabi. ..heb ik hem binnen paar dagen:) maar die 2e rvs komt er zeker...dat zwart ziet er niet uit.

Ik voeg toe fosfaat...kalium en nitraat...en plant + dat is csm ja.dat b is dat borium....
 
Ja wacht nog steeds op de 2e set van NA uit Portugal. ..:( anders bestel ik er een bij uit Duitsland van aquasabi. ..heb ik hem binnen paar dagen:) maar die 2e rvs komt er zeker...dat zwart ziet er niet uit.

Ik voeg toe fosfaat...kalium en nitraat...en plant + dat is csm ja.dat b is dat borium....
Das jammer dat het zolang duurt.

Maar ik zag de gelige kleur van de csm+b in de slang, vandaar de vraag ;)
 
Ja dat is voedings bodem sommige willen niks anders....andere zeggen dat niet nodig is en alleen maar problemen geeft
En weer anderen zeggen dat een apart item over een zo belangrijk onderdeel in je bak overbodig is..... Ik blijf dit jammer vinden, er zijn veel, blijvende, meningen, vragen ed. over dit onderwerp.
 
Wel gaaf trouwens dat je daarvoor "gewoon" bij Wilco terecht kan.



Daar zijn inderdaad de meningen over verdeeld. Ik lees graag jouw ervaringen t.z.t.
Het "doet" zeker iets! Ik maakte er zelf een aantal, ze blijken te werken. Of je zoiets nodig bent, m.a.w. of je eventuele problemen ook niet anders kan, misschien zelfs, "moet", oplossen is voor mij de vraag...
 
Het "doet" zeker iets! Ik maakte er zelf een aantal, ze blijken te werken. Of je zoiets nodig bent, m.a.w. of je eventuele problemen ook niet anders kan, misschien zelfs, "moet", oplossen is voor mij de vraag...
We zullen zien
 
En weer anderen zeggen dat een apart item over een zo belangrijk onderdeel in je bak overbodig is..... Ik blijf dit jammer vinden, er zijn veel, blijvende, meningen, vragen ed. over dit onderwerp.
Ja daarom...ga en heb een bepaalde lijn gevolgd en of en hoe het zal uit pakken zien we wel over een week of 4:D
 
Eerste sfeer pic:cool:
20170409_215653.jpg
 
Heel tof! :)

Via een ander forum had ik nog op gereageerd, kreeg alleen geen antwoord op; waarom je voor Naturalaquario aquarium hebt gekozen? Is het anders dan de Cube Garden van ADA?
 
Heel tof! :)

Via een ander forum had ik nog op gereageerd, kreeg alleen geen antwoord op; waarom je voor Naturalaquario aquarium hebt gekozen? Is het anders dan de Cube Garden van ADA?
Oke sorry niet gezien:eek:
Ben voor Naturalaquario gegaan omdat als je de bv ADA 120P koopt ben je 649 kwijt en dan krijg je 120x45x45
de ADA 120H is 120x45x60 en is 1000 euro:stars:
De Naturalaquario is 120x50x55 voor nu zijn ze zelfs nog maar 269,,,+ 66 euro verzendkosten
Ik was 349 kwijt + 66 euro verzendkosten...
Dus daarom voor NA gegaan,
Kwaliteit is zeker in de buurt van een ADA
 
Prachtig! Wat is het plantje op de eerstz foto? Heb hier ooit een stukje van 3cm gehad en groeit veel te goed! ;)
 
Waauw! Hij wordt steeds mooier!
Stoor je je niet aan die zwarte inlaatbuis? Kun je die niet vervangen door glas?
 
Oh oeps...... :sorry: Maar gelukkig wordt er wel wat aan gedaan
Oeps sorry voor de caps....
Ja vreselijk stoor ik me er aan...als het goed is ligt ie woensdag klaar bij de gamma die rvs pipes...was zaterdag niet thuis toen ze hem bezorgde...
Maar stoor me ook aan de gele plantenvoeding rechts achter in het buisje en aan het zwarte draadje van de verlichting:(
 
  • Leuk
Waarderingen: yov
Oeps sorry voor de caps....
Ja vreselijk stoor ik me er aan...als het goed is ligt ie woensdag klaar bij de gamma die rvs pipes...was zaterdag niet thuis toen ze hem bezorgde...
Maar stoor me ook aan de gele plantenvoeding rechts achter in het buisje en aan het zwarte draadje van de verlichting:(

Is een witte achterwand dan geen goed idee?
 
Je ziet wel eens zo'n lichtgroene half transparante achtergrond, bijna wit. Erg mooi! Ik dacht ik google voor een foto, maar waarschijnlijk is het wit dat door het water iets groenig kleurt misschien?

Zoiets, anders dan ik bedoel, maar op zich wel mooi. Misschien dat je dat groenige effect krijgt als je hem voor een witte wand zet.
zHPiAJ7xk6yGWkb7TUEuVN3ian8BENFv.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Weet wat jullie bedoelen maar wil geen achtergrond. ..
Dit omdat ik het schemeren of flikkeren van de verlichting wil hebben in me bak....en zo achtergrond breekt dat...dit omdat ik een speciale latex op me muur heb laten spuiten met de verbouwing die licht extra reflecteert
 
Weet wat jullie bedoelen maar wil geen achtergrond. ..
Dit omdat ik het schemeren of flikkeren van de verlichting wil hebben in me bak....en zo achtergrond breekt dat...dit omdat ik een speciale latex op me muur heb laten spuiten met de verbouwing die licht extra reflecteert

Ah zo. Naja, hij ziet er prachtig uit, die paar kleine draadjes zijn dan niet erg.
 
Haha, ja, in dit geval wel, maar dat is niet wat ik bedoel, ik bedoel een ander soort groen. :D
Meer zoals in deze foto.
u-UI88uEuiraX6ILx7S32uLIa8FWtoaV.jpeg
 
20170418_184431.jpg
20170418_184437.jpg
20170418_202424.jpg
20170418_202503.jpg
Na...dan staat de postbode voor de deur met een pakket uit portugal. ..door een fout bij post nl zijn ze hem toch maar komen brengen...de stalen flow pipes...eindelijk na bijna 6 maanden:mad:
 
Zijn deze speciaal op maat gemaakt aangezien het 6 maanden heeft geduurd! Wel erg mooi!
 

Terug
Bovenaan