Nigel's Forest scape 128L


Bucephalandra kedagang mini
38768770670_15c89c0f89_k.jpg

38768770670_15c89c0f89_k.jpg
bucephalandra kedagang mini by Nigel H, on Flickr
 
Mooi spul is dat,had er zelf laatst een bloemetje in maar was weer snel weg.

Mooi idd dat bloeien! Ik heb het idee dat soms mijn amano garnalen het op eten maar kan het mis hebben.
 
Heel er mooi ! Ik las net dat deze samen kunnen met mijn manen :D maar helaas heb ik in de grote bak een PH tussen de 6,5 En 7
 
Ben er sprakeloos van, wat een bijzonder mooie scape. De foto's van de vissen en de planten die je erna plaatste zijn ook al zo mooi.
 
Ben er sprakeloos van, wat een bijzonder mooie scape. De foto's van de vissen en de planten die je erna plaatste zijn ook al zo mooi.

Bedankt Nicole! :thumbs:

De eindfoto en video volgen nog over een tijdje!
 
Bedankt Nicole! :thumbs:

De eindfoto en video volgen nog over een tijdje!
Ik ben benieuwd naar wat jij het eindstadium vindt, ik vind de bak op deze manier al erg geslaagd. Je hebt het duidelijk in je vingers.
 
Wauw.... zo ongelofelijk mooi!
Wat zul jij hier trots op zijn.:smitten:

Bedankt!

Ik ben erg blij met het resultaat maar ben ook alweer uitgekeken op de bak. Heb zin in een nieuw project. Over een week of zes ga ik rescapen. :)
 
Plaatje Nigel, tja goede wijn behoeft geen krans toch?
Jij hebt dit erg goed in de vingers :thumbs::thumbs::thumbs:
 
Hier een video hoe ik de bak zo schoon mogelijk probeer te houden om algen te voorkomen. Dit doe ik naast veel garnalen in de bak en een sterke filter.
Ik gebruik een turkey baster (goedkoop via aliexpress ik geloof €2) en verbind dit aan een slang met een tiewrap. Iedere twee weken probeer ik dit te doen net voor de waterwissel. Zie de video hoe het werkt :D

Hoe houd jij je bak zo schoon mogelijk?
 

Terug
Bovenaan