Nigel's Forest scape 128L


Een hele mooie en zeker verdiende waardering :thumbs:
 
Een video met wat highlights van mijn trip naar China in Guangzhou (CIPS 2018). Deze reis is ongelofelijk, geweldig niet met woorden te beschrijven. Het was fantastisch. Scapers gezien die ik erg waardeer. Veel geleerd en voor het eerst aan live scaping gedaan. In de live scaping ben ik 20 geworden van de 25. Niet geweldig maar ik ben dan ook thuis meer een langzame scaper. Hier moest alles erg snel. Blij met het resultaat.

 
Erg mooi om dat alles te zien Nigel en ook een 20ste plek is op dat nivo niet onverdienstelijk vindt ik:thumbs:
 
Leuk om te zien Nigel. Vind het echt knap hoe jij,en de rest, in een korte tijd "even" een scape maken!
Nog iets gezien/geleerd waarvan je denkt dit ga ik ook eens proberen?
 
Zo zeg :petjeaf:af hoor 78 geworden met 533 scape´s proficiat

En zelf denk bij me zelf als ik dat eens voor elkaar zou krijgen dan doel ik op het filmpje van 4:03 tot 4:10 zou ik zeer blij man zijn :D:D
 
Fantastisch om te zien, kan me voorstellen dat je dit nooit meer zult vergeten!
 
Mijn bak met een zwarte achtergrond in de kamer.
43475895250_fec0d60f4b_h.jpg
nigel aquascaping enchanted forest black background by Nigel Aquascaping, on Flickr
43475895250_fec0d60f4b_h.jpg
 
Geweldig Nigel, ik zie je nog eens 1e worden, veel succes voor de toekomst, een inspiratie voor ons allen :thumbs:
 
Geweldig Nigel, ik zie je nog eens 1e worden, veel succes voor de toekomst, een inspiratie voor ons allen :thumbs:

Bedankt Ton! 1e worden is heel moeilijk maar het is altijd goed om het als doel te hebben. Om jezelf te pushen om het continue te verbeteren richting "perfectie".

Prachtige bak Nigel.

Dankje :D
 
Wat een eer gevraagd voor een interview op de site waar ik in het begin ontzettend veel van geleerd heb. Wie dit wil lezen kan dit vinden op https://www.aquascaping-blog.com/3166/nigel-hoevenaar Anderhalf jaar geleden kwam ik tijdens mijn onderzoek naar aquascaping op de blog van Gilles (planted box) uit. Ontzettend veel informatie kwam er op me af en ik wist dat het niet makkelijk ging worden. Maar ik ging de uitdaging aan waar ik nooit spijt van heb gehad! :D
 
Echt fantastisch Nigel!
Voor een volgende keer mag je best mijn naam in een interview noemen als inspirator en motivator voor je grootse werk hoor! :D
 
Even de tekst van John kopiëren; Crtl-C en Crtl-V

Echt fantastisch Nigel!
Voor een volgende keer mag je best mijn naam in een interview noemen als inspirator en motivator voor je grootse werk hoor!
4ihq2a.jpg
 
Mooi artikel! Ik heb het met plezier gelezen.
 
Echt fantastisch Nigel!
Voor een volgende keer mag je best mijn naam in een interview noemen als inspirator en motivator voor je grootse werk hoor! :D

Bedankt John! Ik zal het onthouden :cool:

Even de tekst van John kopiëren; Crtl-C en Crtl-V

Echt fantastisch Nigel!
Voor een volgende keer mag je best mijn naam in een interview noemen als inspirator en motivator voor je grootse werk hoor!
4ihq2a.jpg

Haha bedankt Cor! :D

Mooi artikel! Ik heb het met plezier gelezen.

Mooi om te horen Nicole! :thumbs:
 
Erg mooi om zo naar die 2 bakken te kijken Nigel.
 
Hey Nigel,

Echt super vet wat je allemaal hebt laten zien. En die reis naar China ook geweldig natuurlijk.
Helemaal verdiend !
Ik heb je filmpjes al vaak gezien op YouTube maar nooit geweten dat je gewoon op dit forum zit. :oops::stom:

Ik heb een vraag aan je. Wat zijn de water waardes die je hanteert ? Je gebruikt All-in-one van Gilles. Voeg je nog andere stoffen toe en hoe controleer je deze ?
 

Terug
Bovenaan