Nigel's Forest scape 128L


Coole spullen ontvangen van plantedbox. Kijk er naar uit om ze te testen :)
41431259521_efd4ab2846_k.jpg
Plantedbox by Nigel H, on Flickr
41431259521_efd4ab2846_k.jpg
 
Het is eerder een samenwerking tussen mij en Gilles. Tot nu toe ziet de kwaliteit er erg goed uit. Ik verwacht ook dat deze Lily pipe een stuk beter gaat presteren dan mijn huidige pijpjes zonder bel eraan. Hiermee krijg je geen vortex effect. Met die van Gilles wel. De schaar is ook erg mooi en van goede kwaliteit. Ligt fijn in de hand.
 
Tjonge jonge, prachtig plaatje zo! En wat een mooie ramirezi. Alsof je in de amazone zelf bent.:D Ik vind dat je een prachtige foto's heb gemaakt.
 
Het is eerder een samenwerking tussen mij en Gilles. Tot nu toe ziet de kwaliteit er erg goed uit. Ik verwacht ook dat deze Lily pipe een stuk beter gaat presteren dan mijn huidige pijpjes zonder bel eraan. Hiermee krijg je geen vortex effect. Met die van Gilles wel. De schaar is ook erg mooi en van goede kwaliteit. Ligt fijn in de hand.

Voor beide een win/win situatie. Jij met je geweldig mooie scapes mede door zijn plantenvoeding. Men wat op jou niveau doet scapes zullen dat zeker als een aanwinst zien en ook overgaan op Gilles zijn producten. Dus daar mag Gilles dan wel voor sponsoren:D

Ik ben ontzettend benieuwd wat je gaat scape voor de contest!
 
Tjonge jonge, prachtig plaatje zo! En wat een mooie ramirezi. Alsof je in de amazone zelf bent.:D Ik vind dat je een prachtige foto's heb gemaakt.

Dankje :D

Voor beide een win/win situatie. Jij met je geweldig mooie scapes mede door zijn plantenvoeding. Men wat op jou niveau doet scapes zullen dat zeker als een aanwinst zien en ook overgaan op Gilles zijn producten. Dus daar mag Gilles dan wel voor sponsoren:D

Ik ben ontzettend benieuwd wat je gaat scape voor de contest!

Idd voor beide is er voordeel :)

Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat scoren in de contests. I keep you guys posted!
 
mag ik wat tegengas geven:
ik gebruik deze voeding juist niet omdat ik persoonlijk vindt dat deze niet voldoende is voor een mooi gekleurde plantenbak.
Ik ben nog niet aanbeland bij het onderdeel plantenvoeding op je site ;)
Wat mis jij dan (nog) in dit product, Corne?
 
Ik ben nog niet aanbeland bij het onderdeel plantenvoeding op je site ;)
Wat mis jij dan (nog) in dit product, Corne?
De verhoudingen van bepaalde stoffen is persoonlijk en afhankelijk van het plantenbestand, de bodem, de CO2 enz. En ik vind dat je de standaard EI als basis moet gebruiken om verder te 'personaliseren' voor je eigen bak.
Ik ben persoonlijk meer een voorstander van NH4NO3 (ammonium nitraat) als stikstofbron omdat de plant altijd een voorkeur hiervoor heeft. En voor mij zijn de verhoudingen NO3 PO4 niet optimaal.
Maar voor sommigen werkt het prima.
Voor mij niet.

(nog bedankt voor je leuke berichtje :thumbs:)
 
Korte video met wat onderhoud
 
RIP Forest.

Tijd voor iets nieuws. De eindvideo en foto zal gedeeld worden als de resultaten van de wedstrijden bekend zijn.

40727232005_3fb23c82e1_k.jpg


40727232005_3fb23c82e1_k.jpg
new start 80cm by Nigel H, on Flickr
 
Clean sheet, maar ik zag deze foto al enkele dagen geleden voorbij komen... Ben je al aan het rescapen?
 

Het voelde heel raar om hem af te breken maar ik was er wel op uitgekeken. Zin in het nieuwe project!

Clean sheet, maar ik zag deze foto al enkele dagen geleden voorbij komen... Ben je al aan het rescapen?

Ik ben al heel druk bezig met de rescape. Super leuk om weer te scapen in een echt aquarium. De houten scape box is ideaal voor oefening maar dit voelt toch meer echt. :)
 
Oooohhhhh, wat heb je gedaan!! Is er niet een asiel voor afgedankte scapes, waarbij andere mensen de scape in huis kunnen nemen, hahaha! Ik snap het wel, maar vond dit wel een erg mooie scape, even slikken dat je die dus zomaar uit elkaar gehaald hebt. Ben benieuwd naar de volgende!
 
Super veel succes toegewenst met het nieuwe project Nigel :thumbs:

Dankje Ronald :D

Oooohhhhh, wat heb je gedaan!! Is er niet een asiel voor afgedankte scapes, waarbij andere mensen de scape in huis kunnen nemen, hahaha! Ik snap het wel, maar vond dit wel een erg mooie scape, even slikken dat je die dus zomaar uit elkaar gehaald hebt. Ben benieuwd naar de volgende!

Haha! Bedankt voor de complimenten maar ik was na een maand of tien wel uitgekeken op de scape. Hoe mooi hij ook was ik heb er veel van geleerd en wil dat graag weer gaan toepassen in een nieuwe scape.
 
Succes, ik heb er alle vertrouwen in dat deze ook weer prachtig en verrassend gaat worden.
 
Was een hele bijzondere scape, ben ook benieuwd wat je nu gaat maken, maar soms moet je gewoon vernieuwen. Succes met met de nieuwe bak, weet zekers
dat een veel forumleden er naar zullen kijken.
 
Was een hele bijzondere scape, ben ook benieuwd wat je nu gaat maken, maar soms moet je gewoon vernieuwen. Succes met met de nieuwe bak, weet zekers
dat een veel forumleden er naar zullen kijken.

Bedankt Albert! Idd het was tijd om te vernieuwen :D
 

Terug
Bovenaan