Nigel's Forest scape 128L


Nog een sneak peak voor de final shot en video
43262663804_1bf17c8c4c_k.jpg
forest 8 by Nigel Aquascaping, on Flickr
43262663804_1bf17c8c4c_k.jpg
 
Topic effe niet gezien:sorry:


Van harte gefeliciteerd met je prestatie! :petjeaf:

De bak ziet er zoals gewoonlijk prachtig uit!:thumbs:
 
Erg blij met het resultaat van mijn eerste diorama scape. Rank 69 CIAC!

Bedankt voor alle support van iedereen!

Let's scape hard!!


42447497250_758416411f_o.jpg
enchanted forest nature aquarium aquascape nigel aquascaping ciac rank 69 by Nigel Aquascaping, on Flickr

42447497250_758416411f_o.jpg
 
Top scape! Kan niet anders zeggen. Gefeliciteerd met de behaalde ranking.

Zou zelf graag bij mijn nieuwe bak iets meer scape willen aanbrengen. Alleen wat met normale verlichting te behalen is is nog de vraag.

Ik vind bijvb de aquascape 1200 van George Farmer een erg mooie bak. Misschien wat minder spectaculair als scape, maar voor een gezelschapsbak erg mooi.
 
Een van de fraaiste bakken die ik heb gezien op dit forum. Wat een uitnodigende scape om naar te kijken, een 10.
Hoop dat ik dit niveau een keer mag aantikken in de verre toekomst. Kan er als beginner nu alleen maar van dromen.
Impressed.
 
Top scape! Kan niet anders zeggen. Gefeliciteerd met de behaalde ranking.

Zou zelf graag bij mijn nieuwe bak iets meer scape willen aanbrengen. Alleen wat met normale verlichting te behalen is is nog de vraag.

Ik vind bijvb de aquascape 1200 van George Farmer een erg mooie bak. Misschien wat minder spectaculair als scape, maar voor een gezelschapsbak erg mooi.

Doen wat je mooi vindt. Dat is het belangrijkste. Wat is normale verlichting in jouw ogen? Met redelijke lage verlichting kan je ook gewoon goede resultaten behalen. Deze forest is met low/med light chihiros rgb ong 30 par ingegroeid. Alleen de final video is met de ada rgb solar.

Een van de fraaiste bakken die ik heb gezien op dit forum. Wat een uitnodigende scape om naar te kijken, een 10.
Hoop dat ik dit niveau een keer mag aantikken in de verre toekomst. Kan er als beginner nu alleen maar van dromen.
Impressed.

Jij kan dit ook John. Een scape box / voorbereiding / geduld / scapes analyseren en investeren in hardscape brengt je tot hier! Bedankt voor de complimenten.
 
Geweldige kans. Omdat ik nummer 1 van Nederland ben die aan CIAC 2018 meedeed kan ik gratis naar het evenement gaan. Vlucht en accommodatie worden allemaal betaald. Weekje China dus :D! Kan het nog steeds niet geloven allemaal. Keep on scaping!

29390868447_d7a07802e7_o.jpg


29390868447_d7a07802e7_o.jpg
china ciac cips by Nigel Aquascaping, on Flickr
 
Ik denk dat er in de nieuwe bak twee aquatlantis easy leds komen, dus dat zou genoeg licht moeten zijn, al is het natuurlijk geen Ada Solar.
 
Bedankt allemaal :D

No Shit!

Wellicht heb je wat vaccinaties nodig, maar verder is dit toch helemaal top.

Die heb ik gelukkig al gehad. Paar jaar geleden ooit in Azië geweest :D

Ik denk dat er in de nieuwe bak twee aquatlantis easy leds komen, dus dat zou genoeg licht moeten zijn, al is het natuurlijk geen Ada Solar.

Heb zelf aquatlantis easy leds gehad. Vond ze de planten wat gelig laten overkomen. Niet zo fan van persoonlijk.
 
Bedankt allemaal :D



Die heb ik gelukkig al gehad. Paar jaar geleden ooit in Azië geweest :D



Heb zelf aquatlantis easy leds gehad. Vond ze de planten wat gelig laten overkomen. Niet zo fan van persoonlijk.

Ha Nigel, Dat is nou precies ook mijn probleem met easyled. Te geel. Maar welke verlichting doet het goed bij de planten en is ook mooi wit?

En hebben alle Aquascape leds ook blauwe en rode leds erin, of soms ook alleen wit?
 
Ha Nigel, Dat is nou precies ook mijn probleem met easyled. Te geel. Maar welke verlichting doet het goed bij de planten en is ook mooi wit?

En hebben alle Aquascape leds ook blauwe en rode leds erin, of soms ook alleen wit?

Blijft smaak ook. Ik ben zelf van de Twinstar e en s series en ada rgb solar. Ook de AI prime freshwater ziet er goed uit. Licht blijft een ontzettend lastig onderwerp. Het beste is om de verlichting in het echt te bekijken en daarop te beoordelen. De AI prime is bijv volledig aanpasbaar met je mobiel (spectrum). Al is dit natuurlijk ook weer lastig. De ada rgb solar zet je gewoon aan en zit voor mij goed.
 
Korte video met alle stadia van de forest scape. Enjoy!

 
Eerste keer meegedaan aan IIAC. Twee bakken ingestuurd en 78 geworden met de 80cm en 292 met de 45P. Totaal zijn er 533 scapes in gestuurd uit 45 landen. Fijn weekend!

30805844088_52d6e07f97_h.jpg
IIAC078-1 by Nigel Aquascaping, on Flickr

30805844088_52d6e07f97_h.jpg
 

Terug
Bovenaan