Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Dat is nog nooit mogelijk geweest. Dan zou je ook bij elke post in topics een nieuwe melding krijgen.
Toch?
Dat was in het begin zo toen kreeg ik in elk topic voor elk topic meldingen. Het is ook een optie, er kunnen mogelijk meer berichten zijn na deze. Staat er Het is niet echt de bedoeling maar het kan wel eens gebeuren denk ik dan... Maar misschien is het de bedoeling 🤔

ik bedoel als ik zie dat er iemand heeft geantwoord waar ik het antwoord niet van hoef te lezen? Misschien omdat die gene een onderonsje had tussendoor en ik me daar niet aan gesproken door voel.

Vervolgens krijg ik in dat topic geen meldingen meer als de discussie over het topic zelf verder gaat. Dan krijg ik een melding van iets waar ik niet in geïnteresseerd ben en dan gaat het interessante voorbij.
 
Het kan toch niet zo zijn dat meldingen aan staat en ik nooit meer meldingen krijg omdat ik die ene melding nooit geopend heb
Jawel. Je krijgt een melding. Zolang je niet naar het topic toe gaat om te lezen krijg je hierna geen nieuwe melding.
 
Jawel. Je krijgt een melding. Zolang je niet naar het topic toe gaat om te lezen krijg je hierna geen nieuwe melding.
Das echt een ramp, om even een dun ding aan te dikken dit kan gewoon niet ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan 😂 als ik niet op iedereens reactie reageer krijg ik niet meer dingen gemeld. Wat is het nut van me meldingen als ik maar 1 melding krijg. Is het dan niet, "melding"? Is dit echt bij iedereen?
Ik dacht echt dat het voorheen anders was een jaar terug. Maar misschien was ik toen nog met elk topic bezig omdat het er niet zo veel waren waar ik betrokken in was...
 
Hoe kan ik nu er achterkomen van elk topic ik geen meldingen meer krijgen en van welke wel? Moet ik dan naar "onderwerpen met jouw berichten" en dan alles aandrukken wat nog dikgedrukt is?
 
Nou ik heb even 75 dik gedrukte topics opnieuw aangedrukt en gerest, en nu al mn meldingen maar aandrukken dan maar...
 
Als je naar nieuwe berichten gaat kun je achter de topic titel een belletje 🛎️ zien staan. Dan weet je in elk geval welke topics je volgt.
Overigens hoef je niet te reageren op de topics hoor, aanklikken is genoeg. Ik open ze altijd op de achtergrond allemaal op een nieuw tabblad en wat me niet interesseert klik ik zo heel snel weg.
 
Als je naar nieuwe berichten gaat kun je achter de topic titel een belletje 🛎️ zien staan. Dan weet je in elk geval welke topics je volgt.
Overigens hoef je niet te reageren op de topics hoor, aanklikken is genoeg. Ik open ze altijd op de achtergrond allemaal op een nieuw tabblad en wat me niet interesseert klik ik zo heel snel weg.
Met reageren bedoelde ik vooral aanklikken 😄 ik "volg" ondertussen 90 topics ofzo en zo nu en dan wil ik graag even gemeld krijgen van joh er is hier activiteit. Ook als ik even niet ben geweest.
Zal voor mezelf een systeempje moeten verzinnen. Op de pagina "topics met jouw berichten" kan ik ook alle belletjes terug vinden 😄 de meeste althans. Dus daar kan ik ook regelmatig terug lezen!
 
Ja nee dit kan niet hoor! Ik had alle meldingen aangedrukt alle forums aangedrukt en nu toch!
Goeddedag topic geen melding gehad en dat topic daar onder ook geen melding gehad! Ik had nog juist alle meldingen aandrukt en alles gelezen dus het heeft geen verband met dat ik mn meldingen niet open!
Screenshot_2023-07-12-04-32-45-222_com.android.chrome.jpgScreenshot_2023-07-12-04-32-34-574_com.android.chrome.jpg
En nu weer bij schaft de pot topic!! (Andere was vannochtend ik was op verzenden vergeten te drukken
Screenshot_2023-07-12-17-50-34-475_com.android.chrome.jpgScreenshot_2023-07-12-17-50-14-765_com.android.chrome.jpg
 
Ja ik snap dan dit ook niet Don en de enige die er wellicht wat mee kan is @Marcel .
Ik heb destijds al met je meegekeken en kon niets vreemds vinden. Daarbij horen we ook andere leden niet met dit euvel.
 
Ja ik snap dan dit ook niet Don en de enige die er wellicht wat mee kan is @Marcel .
Ik heb destijds al met je meegekeken en kon niets vreemds vinden. Daarbij horen we ook andere leden niet met dit euvel.
Ja laatst had iemand dit ook geloof ik. Weet niet meer wie. Ik deel vooral de informatie die ik heb en wellicht kan marcel er wat mee 😀 ik krijg de neiging is een ander account te maken en te kijken of het probleem dan is opgelost
 
Ik moet bekennen dat ik dit topic niet helemaal heb doorgelezen om te zien of het wellicht al eerder besproken is, maar ik bladerde eens naar de documenten->Artikelen, en liep er daar tegenaan dat die pagina's (ondanks donateurschap) nog wel met advertenties opkomen:
1690374165668.png

Verder wel dank voor de (niet te missen) tip: Ik nu gauw op zoek naar wat okselverfrissing :ROFLMAO:.
 
Ja dat is al eerder mij ook opgevallen en ik geef dit weer door. De eigenaar is met vakantie dus we moeten denk ik even geduld hebben.
 
Als ik een filmpje wil uploaden dan krijg ik de melding: het geuploade bestand was geen video zoals verwacht.

Zelfde PC, browser, topic, filmjes van foon/formaatsoort.
 
Is er in de loop van de avond aan het forum gesleuteld?
Als ik wil posten krijg ik een popup met mijn bericht en moet ik nogmaals op verzenden klikken. En dan krijg ik weer de gewone pagina met mijn bericht en druk ik weer op verzenden. Gevolg is dat berichten 2 of 3 keer gepost worden.
 
Ja ik had het enige dagen geleden ook maar nu niet meer al las ik wel dat jij er net last van had. Ik zal het even doorgeven.
 
Bij mij is het forum al dagen ontzettend traag, soms blijft hij zelfs tijdens het downloaden hangen. Hebben anderen ook dit probleem?
Mijn internetsnelheid is OK, ik merk dus ook niets van traagheid op andere websites.
 
Ja ik had het gister al aan de eigenaar gemeld nadat in de chat ik dit ook merkte en hoorde en bemerk het zelf af en toe ook nog. Ik zal het nogmaals melden.
 
Ik merk het ook. :'(

Maar al dat wachten tussendoor maakt het forum er wel spannender op...
 

Terug
Bovenaan