Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Als je een keertje je browser helemaal sluit (taakbeheer of app sluiten) en dan weer opnieuw probeert? Kan zijn dat je niet goed verbonden bent met de server
Misschien ook even je computer herstarten. Kan ook zijn dat albert niet goed verbonden was met internet...
 
Snap ik ook wel.
Was ook niet serieus bedoelt......
Hoe bedoelde je het dan? Probeer je mn post belachelijk te maken? Het was gewoon goed bedoeld advies. Meeste computerproblemen zitten in het "toetsenbord"
 
Dit topic is om vragen te stellen maar laten we verder niet inhoudelijk op posten ingaan en in dit geval kan dat beter via de pb denk ik als daar behoefte aan is.
 
Hoe bedoelde je het dan? Probeer je mn post belachelijk te maken? Het was gewoon goed bedoeld advies. Meeste computerproblemen zitten in het "toetsenbord"
Welk connectie heeft in het toetsenbord en geen connectie met de server?

Belachelijk? Wel nee joh.

Hoe ik het bedoel? Zolang je internet verbinding hebt. Is er altijd connectie enige kan de website raar uit zien of niet volledig. Maar haast niet mogelijk dat alle websites werkt maar AF niet. Thans niet bereikbaar. Dan ligt het aan AF.
 
Nou dank voor de uitleg Ancistrus (Liran) maar omdat het probleem al dagen is opgelost het verzoek om ontopic te blijven en wat de oorzaak was doet er niet zoveel toe maar een ieder kan weer foto s posten.
Verdere posten over dit euvel zullen dan ook zonder aankondiging worden verwijderd zodat we dit topic kunnen gebruiken waar het voor bedoeld is.
 
Wat is er met de chat aan de hand? Geen enkele reactie is te plaatsen. 3 verschillende browser geprobeerd op mobiel.
 
Was die er altijd al? En moet dat nou echt? 😂 Zit ik nu in eens daar elke pagina naar te kijken. Ik hoef geen app 😂

Heb nogsteeds last van meldingen die ik niet krijg. (80% niet) alles nogsteeds aan, alles op volgen. Ik krijg alleen meldingen als ik dezelfde dag op het topic gereageerd heb. Daarna lijkt hij te vergeten dat ik het topic volg.
 

Bijlagen

  • IMG_20230520_180623.jpg
    IMG_20230520_180623.jpg
    32.8 KB · Weergaven: 56
Was die er altijd al? En moet dat nou echt? 😂 Zit ik nu in eens daar elke pagina naar te kijken. Ik hoef geen app 😂

Heb nogsteeds last van meldingen die ik niet krijg. (80% niet) alles nogsteeds aan, alles op volgen. Ik krijg alleen meldingen als ik dezelfde dag op het topic gereageerd heb. Daarna lijkt hij te vergeten dat ik het topic volg.
@jessicapilon kan er niet wat met dit lege gedeelte gebeuren? En de knop van app installeren kleiner? Denk dat de lege ruimte aan me telefoon ligt misschien.
 

Bijlagen

  • IMG_20230521_215428.jpg
    IMG_20230521_215428.jpg
    26.8 KB · Weergaven: 58
Verder horen we geen leden die deze ruimte ook hebben Don en ook binnen team Beheer niet.
 
Er zit daar wel een loze ruimte. Een grijs zwarte balk.
Afhankelijk of de app wel of niet is geïnstalleerd. Zie afbeeldingen onder.

Bij mij is de ruimte kleiner vanwege een stuk reclame.



Screenshot_2023-05-23-10-18-25-08_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg



Screenshot_2023-05-23-10-19-01-73_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Ik zal het ff bij de eigenaar melden in elk geval.
 
voor mobiele devices, zou het nu niet meer zichtbaar moeten zijn....
 
Die app is zeker alleen voor Android? Dus worden de Apple gebruikers weer gediscrimineerd? ;););):D

ik zie helemaal geen knop. Niet dat ik het nodig heb, of mis…. Maar vroeg het me gewoon af.
 
voor mobiele devices, zou het nu niet meer zichtbaar moeten zijn....
Bij mij is er niets veranderd (homepage) en op elke pagina heb ik een vrij groot blokje staan met installeer app wat vooral een onhandige oogzeer is voor mij omdat ik geen interesse heb in de app en ik ook niet helemaal begrijp waarom dat zo gepushed moet worden. Maar de website word er niet minder bruikbaar van gelukkig 😄
 
Bij mij is er niets veranderd (homepage) en op elke pagina heb ik een vrij groot blokje staan met installeer app wat vooral een onhandige oogzeer is voor mij omdat ik geen interesse heb in de app en ik ook niet helemaal begrijp waarom dat zo gepushed moet worden. Maar de website word er niet minder bruikbaar van gelukkig 😄
Heb je nog steeds die "lege" ruimte dan?
 
Wederom aan de eigenaar gemeld heren.
 
app verwijderd....
 
app verwijderd....
Dat is heel fijn! 😄 Bedankt sorry voor het geklaag :) ik denk zeker wel dat de app downloaden een mooi plekje op het forum verdient in iedergeval, misschien boven bij nieuwe berichten (of een smaller balkje zou al een stuk prettiger kijken)

Wederom aan de eigenaar gemeld heren.
Het balkje met extra ruimte is alleen op de homepagina stoort mij verder ook niet inderdaad maar het is wel fijn dat ik niet bij elke pagina door dat app download stukje heen hoef 😄 tx!
 
Nou klachten over een lege ruimte en ik hoop dat het nu is opgelost.
Het heeft me maar 9 uur werk gekost:ROFLMAO:;)
 
Nou klachten over een lege ruimte en ik hoop dat het nu is opgelost.
Het heeft me maar 9 uur werk gekost:ROFLMAO:;)
Dat meen je niet 😐 word dan toch eens tijd dat het forum chat gtp gebruikt of hoe noem je dat 😂 ik heb ooit website bouwen geprobeerd maar toen zijn ze die codes gaan veranderen dat was niet echt stimulerend er nog dieper op in te gaan 😜
 
Vreemd, worden jouw cookies niet automatisch weggegooid waardoor zij ;-) het vergeet?
Ik zal er eens naar kijken 🤔 stomme telefoon is dit soms!
Kan niets vinden cookies staan aan maarja wat er allemaal in het koppie van me telefoon gebeurt zal ik nooit weten/snappen
 
Ik mag geen gifjes meer plaatsen bij gifjes :(
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-05-25-23-13-03-040_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-05-25-23-13-03-040_com.android.chrome.jpg
    22.1 KB · Weergaven: 53
Volgens mij werkt het weer als je even op de [] klikt Don. Dat is de BBC code aan/uit.
 
Ahhh ja dat werkt dat wist ik niet 😄 dankje 😀
 
Volgens mij wel maar dat is vrij groot maar dat kan @Marcel je beter zeggen denk ik.
 

Terug
Bovenaan