Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


tja of dit nu de bedoeling is

Schermafdruk op 2024-02-14 10-04-53.png
eerst melding offline forum dan dit
 
Dat kan komen omdat Marcel bezig is met het forum en dat kan soms voor ongemak zorgen. Ik denk dat dit niet lang zal duren.
 
vermoede al zo iets maar dacht meld het even
is een vreemde gewaarwording zon beeld ;) zeker als je half wakker bent :unsure::sleep:
 
Vooralsnog lijkt het erop dat de onderste steen boven is, en heb ik de oorzaak kunnen achterhalen. Forum is nu weer lekker soepel en snel!
Heel fijn Marcel! Bedankt voor al het werk dat je eraan gehad hebt om de boel weer draaiend te krijgen. Inderdaad nu een stuk sneller dan de afgelopen dagen
 
Idd, forum loopt lekker sinds een paar dagen, maar ik mis opeens mijn handtekening (en ook die van anderen) onderin.
 
Hier is sinds vanavond 21.24 uur, het forum ontzettend traag. De groene balk blijft ook als maar lopen.
Pagina's laadden soms helemaal niet.
 
Ik krijg regelmatig geen melding van reacties in mijn topics.
Wel de likes worden gemeld.
Maar reacties niet.
Ik heb topic volgen al meerdere keren opnieuw geactiveerd.
 
Sinds gister was er iets aangepast wat waarschijnlijk de traagheid veroorzaakt heeft en dat is weer teruggedraaid dus ik hoop dat het weer snel werkt.
 
Ik geef dit ook door aan Marcel.
Is dit sinds gister of speelt dat al langer?
Ik heb het vaker aan de hand.
Bijgevoegd screenshot van vandaag.
Staan alleen waarderingen aangegeven.
Terwijl jou bericht van 16:52 niet wordt vermeld. Topic volgen staat aan.

IMG_4419.pngIMG_4420.png
 
Ik heb sinds gisteren last van reclames die ik niet weg kan drukken op mijn telefoon. Zo ben ik net een reactie aan het typen en komt er in eens een reclame op het hele scherm die ik niet weg kan halen. Dan moet ik hem aan klikken of op vorige klikken waardoor ik mijn hele reactie weer opnieuw moet typen. Erg storend.

Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van?
 
Heb je in de grote advertentie niet ergens een klein X staan?
Zoja...daarop klikken.

Mvg ronald
 
Ik zal het even een keer extra bij de eigenaar neerleggen maar het lijkt erop dat je de enige bent.
 
Van benoemingen kreeg ik altijd al een melding en likes ook. Alleen een berichtbdat geplaatst wordt in een gevolgd topic daar kreeg ik geen melding van.
Het lijkt nu te werken, maar krijg nu ook overal een mail van.
 
Van benoemingen kreeg ik altijd al een melding en likes ook. Alleen een berichtbdat geplaatst wordt in een gevolgd topic daar kreeg ik geen melding van.
Het lijkt nu te werken, maar krijg nu ook overal een mail van.
Dat van de mail moet je ook kunnen instellen via ik dacht voorkeuren. Mocht het niet lukken laat het me dan even weten.
 

Terug
Bovenaan