Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo JW en ik wens jou alvast een hele fijne nacht toe.
 
Moge JW en geen nachtmerries over mij gehad mag ik hopen?
 
Moge JW en geen nachtmerries over mij gehad mag ik hopen?
Grappig dat je het zegt, ik droomde vannacht dat ik in een verkeerde bus stapte en eindigde in een cafe met allerlei ongure types met psychiatrische problemen.
Volgens mij ben ik jou daar niet tegengekomen:unsure:

Heb jij nog over mij gedroomd?:DD
 
Ik heb gedroomd over kabouters maar ik heb je niet herkend in elk geval maar misschien kwam dat door de rode puntmuts:pp
 
Goede morgen :koffie:
Andijk ☀️
 
Was er ook geen kabouter met een opvallend lengteverschil:DD
O jee dat was een vreselijke irritante inderdaad maar het was niet bij me opgekomen dat jij dat kon zijn. Hij had wel in zijn rugtas een doos kroketten dus ik had beter moeten weten:DD
 
Omdat er weer een nieuwe dag is met dientengevolge weer nieuwe mogelijkheden waaronder een groetmogelijkheid: Goedendag allemaal!
 
Goedemiddag....

Hier verjaardag feestje van ons dochtertje,
lekker rustig in huis met 9 kids ;)
 
Goedemiddag
Bij een nieuw koffiezetapparaat hoort ook een koffiemolen vond ik, en die werd begin van de middag bezorgd. Goed aan het uitproberen geweest en de eerst bak koffie was niet drinkbaar. De tweede begon al tamelijk ergens op te lijken.
Morgen verder experimenteren want ik merk dat ik nu al een beetje stuiter van het teveel aan caffeine :LOL:

Hier verjaardag feestje van ons dochtertje,
lekker rustig in huis met 9 kids ;)
Proficiat Marc. Hoe oud is ze geworden?
 
Middag. tot zover de woensdag als werkdag. Op naar de donderdag.
 
Goedemiddag
Bij een nieuw koffiezetapparaat hoort ook een koffiemolen vond ik, en die werd begin van de middag bezorgd. Goed aan het uitproberen geweest en de eerst bak koffie was niet drinkbaar. De tweede begon al tamelijk ergens op te lijken.
Morgen verder experimenteren want ik merk dat ik nu al een beetje stuiter van het teveel aan caffeine :LOL:


Proficiat Marc. Hoe oud is ze geworden?
Ze is 8 jaar geworden,:)
 
Avond samen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan