Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
De jolige klanken zijn hier alweer begonnen.
Carnavalsklanken Marcel?
Ik zet me hier vanaf vanmiddag schrap :DD

Alles grondig schoongemaakt en ook de schijven op slijtage gecontroleerd.
Dat is echt een mooie koffiemolen. Niet alleen bling bling maar ontzettend degelijk zie ik. Heb je er al zoveel koffiebonen doorheen gejaagd dat je slijtage van de schijven zou kunnen zien? :)
 
Wat ben ik blij dat we hier geen carnaval hebben. In sommige dorpen doen ze er in het klein aan maar dat is het dan ook wel.
Echt carnaval vieren we hier dus niet.
 
Middag allemaal:petjeaf:
Wat ben ik blij dat we hier geen carnaval hebben. In sommige dorpen doen ze er in het klein aan maar dat is het dan ook wel.
Echt carnaval vieren we hier dus niet.
Twente is grotendeels een katholieke enclave dus de teletubbies, piraten en ondefinieerbare voorwerpen lopen hier ook rond.
Heb er echt heulemaal niks mee, maar zo lang ik er geen last van heb gaan ze hun gang maar(y)
 
Wat ben ik blij dat we hier geen carnaval hebben. In sommige dorpen doen ze er in het klein aan maar dat is het dan ook wel.
Echt carnaval vieren we hier dus niet.
Vanmiddag hier scholierencarnaval.


Ik weet niet hoe het tegenwoordig is maar ik kan me de jaren nog wel herinneren dat de jeugd al om 17 uur laveloos in portieken lag of hier en daar stonden over te geven, lekker voor je voordeur. Toen woonde ik nog bijna op de markt. Leuk he? Carnaval.

Nou schop ik vast en zeker iemand tegen het zere been. Maar ik vind het zo jammer dat voor velen carnaval gelijk staat aan (te)veel alcohol gebruiken. Want dat heeft naar mijn idee helemaal niks met carnaval te maken.

De mensen die echt willen feesten wens ik hele mooi dagen toe!
 
Zodra iemand hiervoor al opmerkte; lekker vroeg, maar voor iedereen een goedemiddag gewenst. Hopelijk levert de rest van de dag ook een tevreden gevoel op.
 
Carnavalsklanken Marcel?
Ik zet me hier vanaf vanmiddag schrap :DD


Dat is echt een mooie koffiemolen. Niet alleen bling bling maar ontzettend degelijk zie ik. Heb je er al zoveel koffiebonen doorheen gejaagd dat je slijtage van de schijven zou kunnen zien? :)
Staat hier 2 jaar. Dus een schoonmaak was wel nodig.
Nee slijtage zou je niet mogen verwachten. Met die hoeveelheden hier, zou dat pas na 10 jaar mogelijk kunnen zijn.
 
Middag. Buiten even wat opgeruimd. En daarna de douchebeurt gedaan.

vanmorgen weer een klote bericht gekregen. Gisteren heeft een aangetrouwde neef een acute hartstilstand gehad na werktijd op weg naar de auto. Een uur lang gereanimeerd maar heeft het niet gehaald.
zoiets komt bij mij dan extra hard binnen omdat ik ‘ervaringsdeskundige’ ben zeg maar. Alleen ik heb het ‘geluk’ gehad dat ik het heb overleefd.
 
Middag. Buiten even wat opgeruimd. En daarna de douchebeurt gedaan.

vanmorgen weer een klote bericht gekregen. Gisteren heeft een aangetrouwde neef een acute hartstilstand gehad na werktijd op weg naar de auto. Een uur lang gereanimeerd maar heeft het niet gehaald.
zoiets komt bij mij dan extra hard binnen omdat ik ‘ervaringsdeskundige’ ben zeg maar. Alleen ik heb het ‘geluk’ gehad dat ik het heb overleefd.
Jemig Albert, wat een klap!
Heel veel sterkte.
 
Jemig Albert, wat een klap!
Heel veel sterkte.
Dank je…. Ik kom dus niet naar Zitterd om carnaval te vieren met je. :(;)

Vanavond wel een bescheiden verjaardagsfeestje van mn zwager die gister 60 is geworden. Dubbel allemaal weer.
 
Middag. Buiten even wat opgeruimd. En daarna de douchebeurt gedaan.

vanmorgen weer een klote bericht gekregen. Gisteren heeft een aangetrouwde neef een acute hartstilstand gehad na werktijd op weg naar de auto. Een uur lang gereanimeerd maar heeft het niet gehaald.
zoiets komt bij mij dan extra hard binnen omdat ik ‘ervaringsdeskundige’ ben zeg maar. Alleen ik heb het ‘geluk’ gehad dat ik het heb overleefd.
Komt altijd binnen en in jouw geval nog eens extra
Alles wat we voor je kunnen doen is je veel sterkte wensen en gecondoleerd met dit verlies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan