Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag, werkdaggehad. Nu ff bij huis kanutselen. Regenton weer aansluiten op afvoer. Altijd handig bij water verversen straks.
 
Goedemiddag.
Ik zit de vogels te observeren en ik eet een bezemsteel als beide jongen geen man zijn. Misschien dat daarom een van de jongen de ander de tent uit wilde jagen.

Beide jongen zingen nu, op een manier die ik het popje nooit heb zien doen.
 
Goedemiddag.
Ik zit de vogels te observeren en ik eet een bezemsteel als beide jongen geen man zijn. Misschien dat daarom een van de jongen de ander de tent uit wilde jagen.

Beide jongen zingen nu, op een manier die ik het popje nooit heb zien doen.
Doe dat nou niet! Want je lust geen bezemstelen. Je kan er op zitten er een bezem aanzetten, mogelijkheden zat maar niet eten!!! :):);)
 
Doe dat nou niet! Want je lust geen bezemstelen. Je kan er op zitten er een bezem aanzetten, mogelijkheden zat maar niet eten!!! :):);)
Op de fiets ben ik goed in vliegen maar niet in landen dus ik probeer met een steel met bezem maar niet te vliegen.
 
Middag, de radio is moeilijk kiezen deze dagen. Op Veronica draaien ze deze week alleen maar 70’s platen, en Radio2 alleen maar 80’s. Lastig als je beide decennia bewust hebt meegemaakt qua muziek….:rolleyes:
 
Middag Albert en mss moet je dan iets van na de jaren 80 opzoeken om zo de keuze minder moeilijk te maken;)
 
Middag, de radio is moeilijk kiezen deze dagen. Op Veronica draaien ze deze week alleen maar 70’s platen, en Radio2 alleen maar 80’s. Lastig als je beide decennia bewust hebt meegemaakt qua muziek….:rolleyes:
Middag Albert en mss moet je dan iets van na de jaren 80 opzoeken om zo de keuze minder moeilijk te maken;)
In de jaren 80 was er sprake van een sterke ontwikkeling van synthesizers en drumcomputers. De Juno's, Yamaha DX7 , Oberheim, Roland Jupiter om er maar een paar te noemen. Die je dan ook overal terug in de muziek want elk nieuw synth geluidje werd onmiddellijk opgepikt. Dat maakte dat de muziek op zich naar mijn idee wat bleef hangen in die jaren. Wat betekend dat ik de begin jaren 70, want de de eindjaren 70 hoorden ook al bij de synthesiser stormloop, maar ook de jaren na de 80 er jaren zelf tot nu toe veel mooier vind om te beluisteren. Maar die hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden dus geniet van de muziek waarvan je houdt!
 
In de jaren 80 was er sprake van een sterke ontwikkeling van synthesizers en drumcomputers. De Juno's, Yamaha DX7 , Oberheim, Roland Jupiter om er maar een paar te noemen. Die je dan ook overal terug in de muziek want elk nieuw synth geluidje werd onmiddellijk opgepikt. Dat maakte dat de muziek op zich naar mijn idee wat bleef hangen in die jaren. Wat betekend dat ik de begin jaren 70, want de de eindjaren 70 hoorden ook al bij de synthesiser stormloop, maar ook de jaren na de 80 er jaren zelf tot nu toe veel mooier vind om te beluisteren. Maar die hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden dus geniet van de muziek waarvan je houdt!
je hebt vorige week zeker radio 5 geluisterd met de 60’s evergreens.. :)
 
je hebt vorige week zeker radio 5 geluisterd met de 60’s evergreens.. :)
Zeker, dat heb ik. Maar ik beleef ook veel genoegen aan de huidige muziek. Beth Hart, we bezocht onlangs nog een concert van haar in het Ziggo Dome, maar ook Crystal Shawanda zijn artiesten waar ik plezier aan beleef. Maar ook een band als Kensington vind ik prachtig. Ik zal je er niet verder mee vermoeien maar er is ook nu zoveel moois te horen!
 
@Fozzy had ook zoiets geloof ik.

Het forum is al weken van slag. Het is een puinhoop. Met lege blokken tussen de reacties.
Zonder ad blocker is het helemaal niet te doen.
Nou de eigenaar is bezig geweest de laatste dagen met de server en daarom waarom we af en toe even uit de lucht.
Hoe is het nu dan Marcel met de ruimte en de reclame en hoe is dat bij de andere leden?

Mochten jullie dingen tegenkomen dan kunnen jullie dat in het daarvoor bestemde topic posten.
 
Nou de eigenaar is bezig geweest de laatste dagen met de server en daarom waarom we af en toe even uit de lucht.
Hoe is het nu dan Marcel met de ruimte en de reclame en hoe is dat bij de andere leden?

Mochten jullie dingen tegenkomen dan kunnen jullie dat in het daarvoor bestemde topic posten.
Reklame krijgt de ad blocker wel weg.

Maar er blijven lege vlakken tussen de berichten. Waar dus reklame stond.
Vroeger ging de reklame en ook dat vak weg.
 
Zeker, dat heb ik. Maar ik beleef ook veel genoegen aan de huidige muziek. Beth Hart, we bezocht onlangs nog een concert van haar in het Ziggo Dome, maar ook Crystal Shawanda zijn artiesten waar ik plezier aan beleef. Maar ook een band als Kensington vind ik prachtig. Ik zal je er niet verder mee vermoeien maar er is ook nu zoveel moois te horen!
Kensington is apparatuur kwijt. Gestolen las ik vanmiddag. Was vanmorgen ook op de radio in het nieuws. Ben er niet zo weg van. Vindt de zang altijd wat onduidelijk. Zal zn handelsmerk wel zijn.

Ik ga in juli met de zoon naar de Ziggo Dome naar Iron Maiden. Lekker heavy.
 
Reklame krijgt de ad blocker wel weg.

Maar er blijven lege vlakken tussen de berichten. Waar dus reklame stond.
Vroeger ging de reklame en ook dat vak weg.
Ik heb de adblocker er ook op maar heb er geen last van maar zit wel op de laptop.

Avond allemaal.
 
Ik heb de adblocker, en ben donateur.. en nergens lege vakken tussen de posts. Wel op een iPad.
 
Avond Albert.

Dit is erg bijzonder zeg:

Hah John. Wat zal ik erop zeggen, klein geschapen Gibbon? Of het zaadje erdoor gespoten.. :):oopss:
 
Hah John. Wat zal ik erop zeggen, klein geschapen Gibbon? Of het zaadje erdoor gespoten.. :):oopss:
Haha nou het zijn erg kleine aapjes dus ook vast erg kleine.........................:eek:
Ja je snapt wel dat ik het over hun voeten heb hoop ik:DD:DD
 
Al

Als jij ook niet het forum op kunt met WiFi, zou je dat dan in het volgend topic willen melden?

excuus, moest weer aan het werk en had even niet de tijd om verder te reageren
Nou de eigenaar is bezig geweest de laatste dagen met de server en daarom waarom we af en toe even uit de lucht.
Hoe is het nu dan Marcel met de ruimte en de reclame en hoe is dat bij de andere leden?

Mochten jullie dingen tegenkomen dan kunnen jullie dat in het daarvoor bestemde topic posten.
ondertussen al gedaan, excuus voor het misbruiken van het goeden dag topic
 
Ik heb de adblocker, en ben donateur.. en nergens lege vakken tussen de posts. Wel op een iPad.
Ik weet niet eens wat een adblocker is,:cool:
ben (nog) geen donateur en mijn laptop is windows 7 ,
Moet je je niet afvragen wat ik hier allemaal voorbij zie komen :S:deal:

Avond allemaal...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan