Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond John,
De dag nog een beetje doorgekomen?:DD

Ligt het aan mij of gaan die maandagen trager voorbij dan andere dagen?
gelukkig schiet het al op met de werkweek: overmorgen kunnen we zeggen dat het overmorgenavond weekend is🥳
 
gelukkig schiet het al op met de werkweek: overmorgen kunnen we zeggen dat het overmorgenavond weekend is🥳
Kijk dat is pas een positieve instelling en na de laatste overmorgenavond die je noemt is het 2 dagen later alweer bijna maandag:DD

Avond binnenkomers.
 
Mogguh. vanmorgen naar Zwolle naar de cardioloog voor de controle van het ICD geval in mn lijf.
zien of alles oke is en of er nog is ingegrepen door het apparaat. Ze monitoren op afstand dmv een apparaatje naast mn bed
 
Goedemorgen
Albert, succes in Zwolle. Hopelijk niets dan goed nieuws.

@biljoenblik, het YouTube kanaal van James Hoffmann herbergt een schat aan informatie en is leuk om te bekijken. Goede tip was dat!
 
mogge en we zijn alweer thuis, afspraak kwart over 9. En zoals zo vaak uitloop. Om 10 over 9 gingen er mensen naar binnen die er pas om kwart voor 10 weer uitkwamen. En wij waren amper 10 minuten binnen, beter ook! Eerste keer dat ik deze cardioloog zag. Weinig bijzonders verder, alles werk (als het nodig is). krijg wel andere medicijnen en behoorlijk minder zwaar. Mn bloeddruk en hartslag wordt door de huidige Betablockers wel erg laag gehouden. En ik mag over een jaar weer terugkomen bij hem.

nu bakkie koffie in de zon achter t glas, en de rest vd dag lekker vrij en bij huis wat bezig met opruimen van blad in voortuin en terug snoeien van de dakplataan.
 
Weinig bijzonders verder, alles werk (als het nodig is). krijg wel andere medicijnen en behoorlijk minder zwaar. Mn bloeddruk en hartslag wordt door de huidige Betablockers wel erg laag gehouden
Fijn om te horen!

Ik hoop dat je je met de nieuwe medicijnen een stuk prettiger gaat voelen want lage bloeddruk en een lagere hartslag zijn absoluut niet fijn.
 
Heerlijk weer vandaag op de vrije dag. Plataan is klaar voor een nieuw jaar.
5B60CA2A-89C1-4F2C-B8CE-07D95338A6A9.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan