Diamond Aquarium van Felereca


Binnenkort komen er veranderingen (ik stap over naar Malawi), dus dat gaat een hele update worden! :).
Ben benieuwd!

Hmm... momenteel heb ik de algen goed onder controle, dus zie er niet direct het nut van... maar misschien als je goede resultaten boekt dat ik er eens over na ga denken.
Niet voor de nieuwe bak, die mag best wat algjes hebben.
Ja ik ben benieuwd hoeveel zo'n apparaatje kan doen, ik hou jullie up to date :thumbs:
 
Chinese variant van de Twinstar, werkt hetzelfde alleen is stukke goedkoper.
Voor de originele Twinstar leg je volgens mij 150 euro neer, en deze had ik voor 40 ongeveer. Het is dat witte apparaatje dat alg tegen gaat.
Heb je zeker gekocht op ebay ?
 
Vandaag maar weer eens de Hydrocotyle Tripartita gesnoeid, het is echt belachelijk hoe snel die plant om zich heen verspreid :juggle:
Na de snoeibeurt krijgt het rechter gedeelte tenminste weer eens wat licht, en aan de achterkant begon het helemaal tussen de rotala sp. green te groeien, niet erg handig.
20170821_210658.jpg

20170821_210648.jpg
 
Even met mijn zogenaamde Photoshop skills een soort van wabi kusa idee gemaakt wat mij ook heel vet lijkt, kon het niet vinden op het internet dus moest zelf even aan de gang.
Ben totaal een lijk in het bewerken van foto's en dergelijke maar hier is het.
De planten daarachter moet je even wegdenken, het duurde al lang genoeg om dit zo te krijgen hehe :sorry:
Wabi-Kusa-maken.png
 
Even met mijn zogenaamde Photoshop skills een soort van wabi kusa idee gemaakt wat mij ook heel vet lijkt, kon het niet vinden op het internet dus moest zelf even aan de gang.
Ben totaal een lijk in het bewerken van foto's en dergelijke maar hier is het.
De planten daarachter moet je even wegdenken, het duurde al lang genoeg om dit zo te krijgen hehe :sorry:
Bekijk bijlage 50806
Ben totaal een lijk ???? Je bedoeld zeker een LEEK peter hahahaha;)
Das fantastisch als je dat in huis zal staan hebben.:thumbs:
 
Vandaag maar weer eens de Hydrocotyle Tripartita gesnoeid, het is echt belachelijk hoe snel die plant om zich heen verspreid :juggle:
Na de snoeibeurt krijgt het rechter gedeelte tenminste weer eens wat licht, en aan de achterkant begon het helemaal tussen de rotala sp. green te groeien, niet erg handig.
Bekijk bijlage 50790
Bekijk bijlage 50791
Bij mij groeide deze plant voor geen meter, bij jou doet ie niet anders! :D
 
Bij mij groeit de Hydrocotyle Tripartita ook als een waanzinnige, mijn gehele rotsformatie is er al mee bedekt na 3 weken dat ie erin staat. Ik denk dat veel co2 de sleutel voor deze mooie plant is. Bij mij groeit ie onder de Aqualantis easyleds 6800K.


Eerste aanplant......
20525509_873099086181500_7019673059258863113_n.jpg


3 weken later.....
20170824-190301_orig.jpg
 
Bij mij groeit de Hydrocotyle Tripartita ook als een waanzinnige, mijn gehele rotsformatie is er al mee bedekt na 3 weken dat ie erin staat. Ik denk dat veel co2 de sleutel voor deze mooie plant is. Bij mij groeit ie onder de Aqualantis easyleds 6800K.


Eerste aanplant......
Bekijk bijlage 51032

3 weken later.....
Bekijk bijlage 51033

Bij jou groeit die inderdaad ook prachtig, co2 is inderdaad de sleutel tot succes met voldoende licht natuurlijk.
Er staat wel aangegeven dat het plantje niet veel co2 nodig heeft maar ik had hem vroeger in een bakje zonder co2 en deed t ook niet goed.
 
Ik snap dat je het mooi vind, maar vind de natuurlijke vorm echt mooier ;)
Wereld zou saai zijn als iedereen dezelfde smaak had :D
Ik vind ze beide wel mooi, maar ben voor deze gegaan omdat de kleur blauw zo mooi afsteekt van 't groen, net zoals de tetras.

Mooie blauwe vissen heb je uitgezocht!
Zijn echt mooi hé, alleen het vrouwtje is nog een beetje schuw
 
Wereld zou saai zijn als iedereen dezelfde smaak had :D
Ik vind ze beide wel mooi, maar ben voor deze gegaan omdat de kleur blauw zo mooi afsteekt van 't groen, net zoals de tetras.


Zijn echt mooi hé, alleen het vrouwtje is nog een beetje schuw

Ja, kan me goed indenken dat je ze mooi vind :) Het zal inderdaad prachtig staan in je bak.
 
Ja, kan me goed indenken dat je ze mooi vind :) Het zal inderdaad prachtig staan in je bak.
Als ze eenmaal wat meer gaan zwemmen probeer ik wel een mooi totaaltje te maken, nu zitten ze maar een beetje alles te verkennen.
 

Terug
Bovenaan