Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy


Ja daar voeg je maar 11 gram toe terwijl ik de hele 50 gram oplos in 500ml zoals op het zakje staat . er zijn meer wegen die naar Rome leiden natuurlijk;).
Precies John. Iedereen doet het op zijn manier. Met, hopelijk, hetzelfde resultaat.
 
Daarom was ook mijn reactie daar, is dit niet teveel. Maar reken ik dan terug wat ik zelf doe dan komt dit wel overeen waarbij ik dan wel aanteken dat ik juist wél planten heb die bovendien véél licht en dientengevolge ook veel bemesting nodig zijn.
 
Blijkbaar kun je de cms ook per keer afwegen en oplossen.
Opzich blijft de kwaliteit dan wel optimaal, maar is de poeder zo homogeen gemengd dat dit probleemloos kan vraag ik me af?
 
Voedertijd, witte mug. You tube verprutst de kwaliteit wel wat, opname in hd, en gedownsampled door YT naar max 740.

 
Mooi om te zien.

Het valt me nog mee hoe agressief erop gereageerd word. Ze wachten rustig tot er wat langsdwarrelt ipv erop te jagen
 
Mooi om te zien.

Het valt me nog mee hoe agressief erop gereageerd word. Ze wachten rustig tot er wat langsdwarrelt ipv erop te jagen

Richard. Ze vliegen dr wel op hoor. Zo snel kan ik de camera niet pakken
 
Zo deze klus weer geklaard.


IMG_1661.JPG
IMG_1662.JPG
 
Mooi aanzicht Albert, het geluid hoefde voor mij niet zo nodig met de verversing maar dat terzijde :D
 
O ja, gelijk verstopt. Leuk visje. Heeft deze gele stippen?
Lijkt er wel op Marcel, t is nog een jonkie, en misschien nog niet op de juiste kleur door de stress vd verhuizing, heeft een uur in een emmer gehangen om te overwennen met de druppelmethode.
 
Filmpje van een half uurtje geleden. ze zwemmen weer lekker door de bak allemaal.. Voor zover ze zich laten zien.
Beetje erg licht, maar ja dat krijg je overdag he, gratis daglicht.
Nog steeds jammer dat Youtube de HD kwaliteit niet automatisch weergeeft na het uploaden.
 
Mooi, de HN doet het ook nog steeds goed zei ik.
Nou Ton, er staan 3 planten in, maar lijkt alsof ze winterslaap houden..... Beetje dunne stengels en kleine bladeren aan de oppervlakte. Zit genoeg klei bij de wortels dat is het niet.
 
Mooie bak, de blaadjes op de laatste foto hebben het wat moeilijk zo te zien?
 

Terug
Bovenaan