Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy


Hij is weer schoon vindt hem rechts wat kaal vergeleken met links, rechts staat alleen een HN en een lage Echinodorus nu heb ik boven in de Lido nog een hoge Bleheri die zou ik er nog bij kunnen zetten Wat vinden jullie?
AEF1432D-2774-4C97-91A6-2D64AB3D783F.jpeg
 
Ik zou ook rechts wat bij plaatsen maar er wel voor opletten dat het niet te symmetrisch gaat worden. Wat dat betreft staat de bleheri 2de van links goed, links van het midden.
 
Netjes, heb je snel gedaan ook. Perfecte plaats ervoor als je het mij vraagt.
paar stukken hout naar links naast die verticale stronk, en de bleheri van boven gehaald uit de bak en erin gezet, links naast de HN. Kijken hoe het zich ontwikkelt. Bleheri doet het altijd goed bij mijn bakken.
 
paar stukken hout naar links naast die verticale stronk, en de bleheri van boven gehaald uit de bak en erin gezet, links naast de HN. Kijken hoe het zich ontwikkelt. Bleheri doet het altijd goed bij mijn bakken.
Dat hout was me niet direct opgevallen maar staat inderdaad beter zo. Je bleheri's groeien ook als kool vind ik! :thumbs:
 
je maan vissen kunnen zich goed verstoppen Albert
dacht even waar zijn zijn mooie manen:smitten:
mooi plaatje zo en nu maar groeien met plant en vis :thumbs:
 
Prima oplossing zo, maar mogelijk kan je een bleheri vervangen door een Echinodorus met een andere bladvorm, b.v. een Echinodorus radicans, anders word het wat gelijk naar mijn idee.
 
Prima oplossing zo, maar mogelijk kan je een bleheri vervangen door een Echinodorus met een andere bladvorm, b.v. een Echinodorus radicans, anders word het wat gelijk naar mijn idee.

Ton er staat ook al een Echinodorus argentinensis iets rechts van het midden, tussen het hout. Is eigenlijk te hoog voor deze bak, te hoog hoor ik jullie dan zeggen?
Ja je ziet de stengels hoog groeien en dan de bladeren, maar die hangen tegen de lampen aan.
Nu kan het zijn dat deze plant laag blijft als je de hoge stengels wegsnijdt, maar dan blijft er nu maar 1 stengel staan.
 
Hij is weer schoon vindt hem rechts wat kaal vergeleken met links, rechts staat alleen een HN en een lage Echinodorus nu heb ik boven in de Lido nog een hoge Bleheri die zou ik er nog bij kunnen zetten Wat vinden jullie]
Doen
 
Inderdaad Ton. Dr hebben een paar theezakjes meer in een emmer met 5 liter gekookt water gelegen voordat het er in ging.
 

Terug
Bovenaan