Aquatlantis Fusion 120x50 van Biljoenblik


Vandaag heb ik mij bij de lfs niet in kunnen houden.

En ben huiswaarts gegaan met een hele mooie L018
Een Baryancidtrus sp. Golden Nugget.

Echt een heel mooi exemplaar.

IMG_0665.JPG




IMG_0666.JPG




IMG_0668.JPG
 
Wat een pracht exemplaar van een Golden nugget! daar zal je een hoop plezier aan beleven. :thumbs:
 
Prachtige vis .
Een collega van mij heeft er ook zo visje zitten en is momenteel op zoek naar een man voor erbij .
 
Prachtige vis .
Een collega van mij heeft er ook zo visje zitten en is momenteel op zoek naar een man voor erbij .

Deze is nog erg jong. Dan is het nog niet te zien. Dus ben benieuw wat het wordt.
 
Ja het is net als bij zeewatervissen. Ze kosten wel wat maar ja dan heb je ook wat natuurlijk.
 
Mooi beest en goed heringericht! Persoonlijk vind ik zo'n Lobelia veldje er ook veel te gemaakt uitzien, dus de huidige situatie is een stuk natuurlijker ;)
 
Mooi beest en goed heringericht! Persoonlijk vind ik zo'n Lobelia veldje er ook veel te gemaakt uitzien, dus de huidige situatie is een stuk natuurlijker ;)

Mee eens! Nieuwe inrichting is een stuk gaver! Prachtige vis ook :smitten: :smitten:

Ben blij te horen dat de herinrichting goed bevalt. Ben zelf ook tevreden.

Zit alleen nog te twijfelen of ik de nymphoides sp. taiwan ook niet voor de aanzuig zet.

Dat japanse klimop blijft toch wel erg klein.
 
Als ik de vorm van de nymphoides bekijk denk ik dat deze de aanzuig beter zou wegwerken. Mag ik vragen waarom je de Braziliaanse klimop vervangen hebt voor de Japanse? Het uitzicht van beide planten is toch grotendeels hetzelfde?
 
Als ik de vorm van de nymphoides bekijk denk ik dat deze de aanzuig beter zou wegwerken. Mag ik vragen waarom je de Braziliaanse klimop vervangen hebt voor de Japanse? Het uitzicht van beide planten is toch grotendeels hetzelfde?

Ik vond de braziliaanse klimop de laatste tijd niet mooi meer. Het werd snel een rommel.
Maar ja ik denk dat het met de jspanse ook een rommel wordt.
Maar ja, plaatjes op internet zien er zo leuk uit.
 
Haha, ok vandaar dus, maar de Japanse vervangen voor de nymphoides lijkt me geen slecht plan, mis nog ff afwachten wat de Japanse nog gaat doen
 
Is dat de Golden nugget Marcel de L177 ? laten die de planten met rust ? Hoe groot word deze of hoe groot is die van jou ? Hoeveel zwemmen er zo in je bak ? Is het verschil tussen beide sexen makkelijk te zien ?
Sorry voor de vele vragen.

De Golden Nugget wordt onder 3 L- nummers aangeboden.
L018, L081 en L177.

Ik heb dus een L018 gekocht. Dat is de meest voorkomende naam.

Maar nu ik eens goed kijk. Heb ik de golden nugget met grotere stippen, en een yellow seam.
Dus de L177 is meer op de plaats.

Dus ik heb een L177. Bedankt Johnny voor de verwarring.

Hij is nu nog erg klein. En ik weet nog niet of het mannetje of vrouwtje is.
 
Kan het niet zo zijn dat die stippen nog veranderen omdat ie zo klein is nog? Wat is een yellow seam precies?
 
Kan het niet zo zijn dat die stippen nog veranderen omdat ie zo klein is nog? Wat is een yellow seam precies?

Nee, de kleine stippels zijn er ook meer. Maar nu weet ik waarom ik deze zo mooi vond.
Want er zaten er meerdere in de bak bij de lfs, maar deze sprong er echt uit!
Deze was meer geel. Maar dat komt door de grotere stippen.

En de randen (seam) van de rug en staartvin was duidelijker.
 
Ja die stippen maken de vis ook juist mooi. Maar ook 16cm is nog een redelijk formaat vindt ik.
 
De Golden Nugget wordt onder 3 L- nummers aangeboden.
L018, L081 en L177.

Ik heb dus een L018 gekocht. Dat is de meest voorkomende naam.

Maar nu ik eens goed kijk. Heb ik de golden nugget met grotere stippen, en een yellow seam.
Dus de L177 is meer op de plaats.

Dus ik heb een L177. Bedankt Johnny voor de verwarring.

Hij is nu nog erg klein. En ik weet nog niet of het mannetje of vrouwtje is.
Eu graag gedaan Marcel hahaha maar weet je ook of deze de planten met rust laat ?

Of weet je welke bepaalde L nummers de planten met rust laten ?

Ancistrussen wel dacht ik he.
 

Terug
Bovenaan