Is Vivarium de moeite waard?


Ga je naar Vivarium? Nickey heeft een filmpje gemaakt: Zo doe je geen miskoop met vissen. Op youtube.
 
Wij gaan ook, maar het is voor ons ver rijden (en onze bakken zitten eigenlijk vol), dus of het wordt een 4e aquarium, hopelijk niet, of we zullen iig geen vissen aanschaffen, hoogstens wat plantjes (denk ik šŸ˜‡)
 
Ik heb vandaag besloten om ook voor het eerst te gaan, dus ben benieuwd!
 
is er een meeting point voor aquaformianen?
 
Nee de stand is er niet dit jaar en volgens mij wordt de vissencreche nu gedaan door aquariummentor of zoiets zover ik heb gehoord.
 
ok, jammer. Ik weet dat jullie mensen zochten om de stand neer te zetten, en ik heb er nog over gedacht om het te doen, maar ik durfde niet toe te zeggen. Mijn energie is/ was te onberekenbaar. Misschien volgend jaar?
 
Bestaat er eigenlijk zoiets in Vlaanderen / Belgiƫ?
 
Ik ken de Limbeurs maar hoe groot dat is dat weet ik niet.
 
Ga je naar Vivarium? Nickey heeft een filmpje gemaakt: Zo doe je geen miskoop met vissen. Op youtube.

Tip; wanneer je van plan bent om een vis te kopen die je niet goed kent, zoek hem ter plekken even op https://aquainfo.nl/ - daar vind je snel goede informatie wat voor vis is en wat daar bij komt kijken.

Persoonlijk heb ik mijn lijstje al klaar (en online al wat gekocht om af te halen bij Vivarium)
 
ik ga zondag. heb alleen geen ingedraaide bakken klaarstaan, ik ga vooral kijken of er aanbiedingen zijn op apparatuur.

ik ben me ook aan het orienteren op een zeeaquarium dus gelijk informeren naar mijn opties in het zeewater deel.
 
CrĆØche is opeens niet meer gratis dus, beetje jammer.
 
Ik lees ā‚¬2 per zakje en je moet contant betalen. Dus als je daar je vissen tij delijk wilt stallen contant en gepast geld meenemen.
Nou dat vindt ik bepaald niet goedkoop en een slechte service. Ik denk dat het gros nu afhaakt en gewoon ze in een tas over de beurs heen meeneemt. Ik las een kleine bijdrage ergens dus dat eerder aan bv 25 of 50 ct:(

Edit: per zakje?????? Ik weet uit het verleden dat veel bezoekers meerdere zakjes kwamen afgeven en dan vindt ik persoonlijk dit heeeeeeeeeeeel erg duur. Nu vraag ik me af wat het kost als je een plastic tas afgeeft met daarin 4 zakjes vis.
 
Screenshot_20231111-103036_Chrome.jpg
 
Ik val net van mn stoel dus:(. Echt slechte service en zover als ik weet was het altijd gratis vanaf 2014 en ook voor mijn tijd al in de jaren voor 2014.
Ik zou er geen vis heenbrengen voor dat geld.
 
aangezien er geen meeting point is, en ik het best gezellig vind om jullie te ontmoeten:

Ik heb een Tshirt van Scratch met de piranha's aan....
 
Die betaalde creche zal wel (mede) door de energieprijzen komen?
 
Neem een grote plastic zak mee, doe al je kleine zakjes erin, bied aan als 1 zakje, bespaar geld :p
 
koelbox met een warme kruik
 
IMG_20231111_105921.jpg

Ik ben er ook! Ben benieuwd met hoeveel ik weer naar huis ga haha
 
Tips voor degene die met de auto komen en een uitrijkaart moeten kopen. Er staan lange rijen voor de automaten, maar je kunt het ook rechts van de automaten bij de servicebalie kopen en bij het restaurant op de eerste verdieping. Scheelt weer lang wachten haha
 
Thea komt uit Emmen en dat is net dat deel van Nederland waar ze zijn blijven steken rond 1900 en die hebben nog geen weet van wat er om hun heen allemaal is gebeurt:DD:DD;)
Volgens mij is Thea op haar knieƫn god dankbaar dat jullie buren zijn. ;):D
 
Net terug. Leek alsof het drukker was dan vorige jaar, blij dat we vroeg gingen. Leuk visje van @stanovic gekocht, helaas tijdelijk geen ruimte voor meer anders was ik wel met alles naar huis gegaan.

Tips voor degene die met de auto komen en een uitrijkaart moeten kopen. Er staan lange rijen voor de automaten, maar je kunt het ook rechts van de automaten bij de servicebalie kopen en bij het restaurant op de eerste verdieping. Scheelt weer lang wachten haha
Die kocht ik meteen bij binnenkomst al, toen stond er nog geen rij ha!
 
Ik ben er ook vandaag en morgen . Sta in de stand van GroCaps om de standhouder te assisteren. Heb natuurlijk mijn tspt shirt aan :DD
 

Terug
Bovenaan