waar zijn ze gebleven


waar is onze Belgische aquariumhouder die veel energie heeft gestopt in de scalare,en deze met veel moeite van een duitse kweker heeft opgehaald

'k denk niet dat ts mij bedoeld.
Ja ik kweek af en toe eens scalaren maar ik heb er nog geen van Duitsland gehaald

Blijft voorlopig toch een raadsel wie je hier precies beschrijft?

Wellicht dat meer interactieve onderdelen

We kunnen misschien starten met een interactieve zoektocht naar de mysterieuze Belg..
;))
 
Dat zou mij niets verbazen. In de tijd dat ik een beetje actief lid ben op dit forum heb ik hem vaker niet dan wel actief gezien. :juggle:
Jammer hoor, want ik heb gehoord van andere leden dat het een aardige man is maar dat het er soms wat onhandig uit komt.
Hij is ook aardig alleen kwam vaak bot over en was zeer defensief.

Maar goed. Sprak hem laatst op FB niks aan de hand hoor.

Dat wat Antje zegt klopt ook gedeelte. Door omstandigheden. Maar niet enkel door mij. Want ik heb ook een ban gekregen.
Maar de persoon in kwestie was behoorlijk op dreef met vele mensen.
Ik sprak hem daar op aan in de zin dat ie moest dimmen, en van het een en ander was er weer feest.

Dus ja zij heeft een halve punt gelijk. Maar goed.
 
ik heb niet echt een idee wie die belg zou moeten zijn.

Enige belg wat ik weet zijn willem cederic visenversa waarvan visenversa een kweker is. Maar zoals hijzelf al zei dat is niet wie bert bedoelt.
 
Ja ik ben nou ook wel benieuwd wie die belg moet zijn :juggle:
Het moet iemand zijn die hier wel vaker heeft gepost. Want dit is niet de eerste topic van bert over waar mensen zijn. En hij zal wss mensen opnoemen die aktief waren.

Laten we filteren
1. Wie kweekte met maanvissen?
 
Laten we filteren
1. Wie kweekte met maanvissen?

Laten we vooral bij de les blijven!
TS zei letterlijk:
en waar is onze Belgische aquariumhouder die veel energie heeft gestopt in de scalare,en deze met veel moeite van een duitse kweker heeft opgehaald

Tien posts verder en intussen is onze belgische compadre zelfs al een kweker?
Opletten hé, anders wordt het moeilijk hoor.
:DD
 
Laten we vooral bij de les blijven!
TS zei letterlijk:


Tien posts verder en intussen is onze belgische compadre zelfs al een kweker?
Opletten hé, anders wordt het moeilijk hoor.
:DD
Haha oeps, you are right. Geen idee hoe ik bij kweker kom. Excuus.
 
Hij is ook aardig alleen kwam vaak bot over en was zeer defensief.

Maar goed. Sprak hem laatst op FB niks aan de hand hoor.

Dat wat Antje zegt klopt ook gedeelte. Door omstandigheden. Maar niet enkel door mij. Want ik heb ook een ban gekregen.
Maar de persoon in kwestie was behoorlijk op dreef met vele mensen.
Ik sprak hem daar op aan in de zin dat ie moest dimmen, en van het een en ander was er weer feest.

Dus ja zij heeft een halve punt gelijk. Maar goed.

Lekker dan, maar zo gaat dat vaker
Mooi dat je iig nog lekker bezig bent, zonder te willen slijmen ofzo ik moet wel vaak om je opmerkingen lachen
 

Bijlagen

  • Zoenvis.jpg
    Zoenvis.jpg
    14.7 KB · Weergaven: 88
Ik heb het allemaal zien gebeuren en je kunt er niemand, behalve de man zelf, de schuld aan geven. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten.
Ben ik niet met je eens, die aanstichter schept er plezier in anderen op te naaien, is hem bij mij ook flink gelukt en had dan ook bijna een ban te pakken, sinds die tijd staatie geblokt. Maar er zijn helaas mensen op deze aardkloot die het gigantisch leuk vinden anderen op te naaien, en hoe bozer die ander word hoe leuker ze dat vinden, de aanstichter is er 1 van
 
Ik heb het allemaal zien gebeuren en je kunt er niemand, behalve de man zelf, de schuld aan geven. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten.
Diegene die mij de schuld geeft, negeert mij en die moet mij niet, wat ook prima is. Dat moet diegene zelf weten. Maar die wilt al te graag meer mensen opstoken. Ik heb mijn uitleg boven gegeven. Wat men erover denkt moet ie eigenlijk zelf weten.

Maar denk dat je de waarheid zegt.
 
maar goed ik ga er voor de rest geen woorden vuil aan maken. Maar ik geniet totaal niet van mensen boos te maken.
 
Mensen, laten we stoppen met de discussie over Bertus en Keesvd, waar er 2 keifen hebben er veelal 2 een gedeelde schuld, beiden hebben hun ban uitgezeten en daar is de kous mee af, dus een verdere discussie hierover heeft geen nut.
 
Laten we stoppen met de discussie, maar dan gaan we er zelf nog even over door... :petjeaf:

Ben het met je eens hoor daar niet van :))
 

Terug
Bovenaan