Taiwanese garnalenbakjes van Seabait


Ik ga eens kijken na Lomariopsis lineata. Levermos is amper ergens op voorraad misschien dit wel. Dank je wel
 
Van dit kan ik zo een pluk naar je opsturen,ziet er in het begin wel wat mottig uit maar gaat best snel naar een mooie volle compacte vorm.
 
Gewoon een paar keer lezen die zin :D

Als je het mos wil die Jon heeft dan zoek je geen lever mos maar Lomariaopsis lineata
 
Gewoon een paar keer lezen die zin :D

Als je het mos wil die Jon heeft dan zoek je geen lever mos maar Lomariaopsis lineata

Ja dat heb ik ook gedaan maar moet je ook wel doen anders klopt er niets van :D

Van dit kan ik zo een pluk naar je opsturen,ziet er in het begin wel wat mottig uit maar gaat best snel naar een mooie volle compacte vorm.
Dat mag ook altijd ja. Stuur je me even een betaallink via tikkie of je bank en komt het in orde ;)
 
Ik ga eens kijken na Lomariopsis lineata. Levermos is amper ergens op voorraad misschien dit wel. Dank je wel


De ene soort zinkt als ik het goed heb en de ander weer niet. Zover ik weet heb ik beiden in mn nano s maar zie geen verschil hoor:D:D
 
Geniet ervan nog 12 dagen,ik ben #teamblue

Hihi, ik ben een tijdje terug al voorzien van een mooie bonte verzameling garnaaltjes van John. Helaas ging dat ook allemaal niet zo goed, maar daar lijkt nu verbetering in te zitten en zien we de laatste tijd al veel jonkies. Nu alleen hopen, dat ze groot worden.
Ondertussen kennen John en ik elkaar al weer een aantal jaren en komen een paar keer per jaar bij elkaar over de vloer.
 
Hihi, ik ben een tijdje terug al voorzien van een mooie bonte verzameling garnaaltjes van John. Helaas ging dat ook allemaal niet zo goed, maar daar lijkt nu verbetering in te zitten en zien we de laatste tijd al veel jonkies. Nu alleen hopen, dat ze groot worden.
Ondertussen kennen John en ik elkaar al weer een aantal jaren en komen een paar keer per jaar bij elkaar over de vloer.

Dat weet ik nog wel :) jullie waren met 3e mare ene heeft toen de jackpot gewonnen daar in Zeeland haha
 
Vandaag creatief bezig geweest al zeg ik het zelf :D
Ook nog een partij mooie oranje posthoornskakken binnen gekregen.

20180404_201642.jpg
20180404_201637.jpg
20180404_191900.jpg
20180404_201554.jpg
20180404_201627.jpg
20180404_201526.jpg
20180404_201532.jpg
 
Goed bezig John en mooi die slakken , maar ben je niet in het verkeerde topic foto's aan het posten ?
 
Bedankt Stefan,nee ga verder hier maar de foto's posten want dit is tenslotte mijn bakjes fotoalbum! ;)
 
Daar heb je ook gelijk in en trouwens nog handig ook anders 3 topics .
 
Oh nu dus alle foto's hierin? En niet stelling?

Zijn we samen creatief geweest vandaag! Alleen ben jij wel opgeschoten haha. Netjes gedaan
 
Ja foto's komen voortaan gewoon hier,of je moet dat niet goed vinden Mandy want dan plaats ik ze hier niet hoor! :D
Was binnen 5 minuten klaar want toen was ik het al beu hoor,is geen mannenwerk! ;)
Was van plan om een berg takjes javamos te lijmen zodat de steen niet meer te zien was maar dat komt vanzelf wel een keer!
 
Ja foto's komen voortaan gewoon hier,of je moet dat niet goed vinden Mandy want dan plaats ik ze hier niet hoor! :D
Was binnen 5 minuten klaar want toen was ik het al beu hoor,is geen mannenwerk! ;)
Was van plan om een berg takjes javamos te lijmen zodat de steen niet meer te zien was maar dat komt vanzelf wel een keer!

Ik vind alles prima hoor zolang je maar foto's deelt:D
 
Ik heb anders ook nog wel een paar leuke mosjes, die je lekker kan lijmen, vastbinden of uitwrijven ;-)
 
Vastlijmen lijkt me niet direct en goeie optie op dit moment .
Bij de vorige poging was er meer lijm op het hout dan mos en het heeft drie dagen geduurd voor de laatste 2 vingers van elkaar los waren .
 

Terug
Bovenaan