Taiwanese garnalenbakjes van Seabait


John zal wel iets kweken dat zelf nog niet op die kaart aanwezig is en indien niet maakt hij er wel iets van desnoods zelf bijkleuren met een stift :D
 
20180224_220804.jpg
20180224_220126.jpg
20180224_215956.jpg
20180224_215938.jpg
20180224_215109.jpg
20180224_215225.jpg
 
Kijk als ik dit nu zie he dan word ik wel echt ongeduldig dat de bak nog moet draaien en niet na mn zin is hahaha.

Wat is dit prachtig zeg!
Screenshot_20180224-225305.png
 
Ik zou meerdere bakken gaan opzetten haha en de rode apart en dan steeds meer en meer op de diepe blauwe kleur en strepen enz gaan inspelen :D
 
Ik zou meerdere bakken gaan opzetten haha en de rode apart en dan steeds meer en meer op de diepe blauwe kleur en strepen enz gaan inspelen :D


Zou allemaal kunnen maar vind het wel ff prima zo met 4 bakjes hoor! :juggle: moet ook nog weleens werken bv :D
 
Zou allemaal kunnen maar vind het wel ff prima zo met 4 bakjes hoor! :juggle: moet ook nog weleens werken bv :D

Ik heb nog wel een bak voor je :D en het houdt je van de straat. Werken kan altijd nog haha
 
Kom van het voorjaar maar een weekje vakantie houden met je gezin in het mooie Zeeland en dan neem je op de terugweg een lading garnalen van me mee waar je je helemaal mee kan uitleven! ;)
 
Mooie plaatjes weer. Hoeveel weken moet je nieuwe bakje indraaien?
 
Stuk voor stuk zijn al je bakjes en (bijna alle) garnalen heel mooi John!
 
Kom van het voorjaar maar een weekje vakantie houden met je gezin in het mooie Zeeland en dan neem je op de terugweg een lading garnalen van me mee waar je je helemaal mee kan uitleven! ;)


Zou ik de mannen moeten overhalen om niet na Blankenberge te gaan maar uhm Zeeland hahaha
 


Je rijd toch langs Zeeland dus je kan op de terugweg bij John stoppen :D
 
Bedankt voor de reacties.
Ja precies Mandy,jij hebt de broek toch wel aan thuis?! ;)

Mooie plaatjes weer. Hoeveel weken moet je nieuwe bakje indraaien?

Is al ingedraaid Mike,zitten sinds afgelopen week een stuk of 15 red ruby/wine en 6 blue bolts in.
 
Op de heenweg ja op de terugweg dus niet , tenzij je als vrouw niks te zeggen hebt thuis .
Wat me sterk zou verbazen !!! :juggle::juggle:

Normaal ook op de terug weg mare hmmm snel eens een ritje gaan plannen haha. Vrouwen hebben het altijd voor het zeggen :D

Bedankt voor de reacties.
Ja precies Mandy,jij hebt de broek toch wel aan thuis?! ;)

Met en zonder broek :D my way or the highway! :D

Hahaha ik heb gewoon ene die alles prima vind. Ik mijn dingen en hij zijn dingen ;)
 
Laatst bewerkt:
Prachtige garnaaltjes John, altijd zo mooi van kleur.
 
Ikke wil ook blue bolt garnalen, maar worden hier niet geboren :'(:'(:'( :D

Hoe heb jij ze gekweekt? Of had je ze gekocht en zo doorgekweekt.:S
 

Nou niet te enthousiast hoor! :juggle: :D

Ikke wil ook blue bolt garnalen, maar worden hier niet geboren :'(:'(:'( :D

Hoe heb jij ze gekweekt? Of had je ze gekocht en zo doorgekweekt.:S

Die zijn gewoon ineens tussen de nakweek gekomen na een tijd net als die red wine garnalen.
Zullen wel genen van in de groep zitten lijkt me,heb er inmiddels nu genoeg van om er zelf mee door te kweken dus dat is wel leuk.
Doen we over een tijdje wat ruilen onderling met die hele mooie die jij hebt! ;)
 
Die zijn gewoon ineens tussen de nakweek gekomen na een tijd net als die red wine garnalen.
Zullen wel genen van in de groep zitten lijkt me,heb er inmiddels nu genoeg van om er zelf mee door te kweken dus dat is wel leuk.
Doen we over een tijdje wat ruilen onderling met die hele mooie die jij hebt! ;)

Oke echt leuk hoor dat je ze er spontaan tussen kreeg bij de nakweek.

Ik had dat wel met de rode idd. Ben begonnen met enkel zwarte taiwan bee garnaaltjes.
Heb er nu in een apart bakje wat snow white bij gezet in de hoop dat er wat blauws uit komt.
En anders komt het ruilen ook wel goed in november of zo ;)
 
En anders komt het ruilen ook wel goed in november of zo ;)
Zo lang kan ik niet wachten hoor! ;)

Waren aardig druk in het bakje met de rode en wit/blauwe dus hopelijk morgen eitjes te zien.
 
Paarse boltjes?
 
Misschien wel groen! ;)
 
Uhm rood+blauw= groen? :juggle: :iloveyou:
 

Terug
Bovenaan