Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Als ik morgen iets lees over een man in Groningen die op straat is gezet door zijn vrouw en nog enkele bevroren kroketten naar zijn hoofd gegooid kreeg weet ik genoeg;):D
 
Haha, ja smaken verschillen Dirk en dat is maar goed ook. Een mooi beplantte bak met gelig licht kan mij ook minstens zo bekoren hoor maar ja voor zout heb je nu eenmaal ander licht nodig.
 
Mooi bakje ?John? Jessica..!!

Ik ga morgen het hele topic eens doorlezen.
Hebben je Percula's al een thuis gevonden? Zitten ze linksachter in die leder ? :)
Je kunt overwegen om daar specifiek iets voor bij te zetten. Dan hoppen ze wel over. Ik heb ze gehad in Xenia, Hamer, Toorts en verschillende vingerachtige leders. Het mooiste vond ik zelf in een Toorts met witte puntjes. Ze gaan er aan sabbelen om aan het gif te wennen en het is prachtig als ze door die slierten bewegen.
 
Zeg maar John hoor WC;). De Percula s zwemmen vrij door de bak en nog niet echt in of bij een koraal maar ja ze zijn nog erg klein en erg jong. Ik heb een keniaboom en een Torchkoraal maar die laten ze links liggen nog.
 
Zo wat een stelletje ongeduldige lieden hier zeg:D:D;). Nou ik doe met deze warmte eigenlijk erg weinig maar zal van de week eens kijken of er nog ruimte op mn fotorolletje vrij is en anders trek maar even aan de bel:)
 
Ja ik heb hem hoor. Ik ben als ik tijd heb bezig om de koralen een vaste plek te geven en op 2 na staat alles op zn plek dus ik denk dat je binnen enkele dagen (weken of maanden:p) wel een foto kan verwachten:deal:.
 
Niet de beste foto 's maar toch.
IMG_20180813_144150.jpg
IMG_20180813_144122.jpg
IMG_20180813_144057.jpg
IMG_20180813_144043.jpg
IMG_20180813_144024.jpg
IMG_20180813_144011.jpg
IMG_20180813_144000.jpg
 
Nou over de foto s ben ik niet tevreden want deze gsm maakt ze niet zoals ik wil maar ja het moet maar zo dan. Vooral bij een totaaltje komt niet alles mooi scherp erop.
 

Nou hier vindt ik de kleuren weer te bruinig ogen Dirk:sorry:. De latste foto laat een parse koraal zien en dat is de echte kleur wel maar die oogt op je bewerking ook bruin nu;).

Ik bewerk de kleuren nooit achteraf en wacht ook niet op meer blauw licht tijdens de avond. Zoals de bak oogt post ik ze ook zoals je merkt.

De kleuren van de koralen zijn op zich best goed maar soms vindt ik het wat minder scherp en dan met name bij een totaaltje.
Maar ja nu ben ik weer maanden af van het posten van foto s:p
 

Terug
Bovenaan