Rio 400 van Vladimir


Wat een prachtbak! Is dat Limia tridens?
 
Mooi ingerichte bak! Leuke vissen ook... Ik vind je Limna's erg mooi! Ik kon ze nog niet en eerlijk gezegd snap ik niet waarom ze niet veel populairder zijn. Ze zijn prachtig.
 
Geert80 zei:
Mooi ingerichte bak! Leuke vissen ook... Ik vind je Limna's erg mooi! Ik kon ze nog niet en eerlijk gezegd snap ik niet waarom ze niet veel populairder zijn. Ze zijn prachtig.

Ik heb ze nog nooit gezien in een winkel, ik heb ze gekregen van een hobbykweker ;) Ik heb nu al een aantal jongen zwemmen.
 
vZO5AUda4ZX_19ohWzBG28ys_Hx3Z2bC.jpeg

vZO5AUda4ZX_19ohWzBG28ys_Hx3Z2bC.jpeg

vZO5AUda4ZX_19ohWzBG28ys_Hx3Z2bC.jpeg

vZO5AUda4ZX_19ohWzBG28ys_Hx3Z2bC.jpeg

vZO5AUda4ZX_19ohWzBG28ys_Hx3Z2bC.jpeg

vZO5AUda4ZX_19ohWzBG28ys_Hx3Z2bC.jpeg

vZO5AUda4ZX_19ohWzBG28ys_Hx3Z2bC.jpeg
 
Dat is allemaal lekker gegroeid, zit er prima uit zo!
 
Mooie vissen en een leuke aangeklede bak!!
 
:petjeaf:
 
Met de jongen gaat het prima. De Limia's kweken en groeien ongeveer als de platy's. Ik denk dat er nu een stuk of 15 zwemmen.
 
Leuk hoor. Mooie limia's ook, die zie j niet vaak in gezelschapsbakken
 
Klopt! Ik heb ze gratis gekregen van iemand die levendbarenden kweekt. Hij heeft soortjes die bijna nergens te krijgen zijn ;)
 
Wat een waanzinnig mooie bak Vladimir. En strakke foto's. Ik ga met een nieuwe Juwel 400 beginnen. Hopelijk ook met dergelijk resultaat. Je vissenbestand is erg mooi gekozen.
Mag ik weten welke pomp(en) je gebruikt? en wat voor verlichting?
En gebruik je CO2 toevoer?

Nogmaals respect voor je mooie bak!
 
Wat een waanzinnig mooie bak Vladimir. En strakke foto's. Ik ga met een nieuwe Juwel 400 beginnen. Hopelijk ook met dergelijk resultaat. Je vissenbestand is erg mooi gekozen.
Mag ik weten welke pomp(en) je gebruikt? en wat voor verlichting?
En gebruik je CO2 toevoer?

Nogmaals respect voor je mooie bak!

Het aquarium wordt gefilterd door 2 JBL e901. Verlichting zijn t8 lampen, achterin een JBL color lamp en voorin een Philips 840.
Co2 is een tijdje gebruikt, maar is er later weer afgehaald, bak loopt zonder co2 ook prima ;).
 
Straalt een mooie sfeer uit :petjeaf:
 
Tijd voor een update ;).

Voor de goede orde, visbestand is nu:
+- 20 Sumatranen
4 Garra flavatra
7-11 C. sterbai
3 Sewellia
15-25 Lemia's
10 x Nannostomus marginatus
5 x Puntius titeya

Verder is de inrichting wat veranderd, we hebben wat stenen meegenomen uit de ardennen, die zijn te zien in het midden ;)

EZ3lgbV-oaZt-X95Fn1pfx6UyeSRhuKN.jpeg
EZ3lgbV-oaZt-X95Fn1pfx6UyeSRhuKN.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Fraaie bak! Zijn die Lemia's geen Limia's?
 

Terug
Bovenaan