Mijn Betta nestjes


oke nu 2 dagen verder en nog steeds hebben we een super superdad er is nog steeds leven in de bak kleintjes zwemmen vrijuit en pap blijft ze af en toe in de gaten houden en heeft een nieuw schuimnest gemaakt waar hij ze naartoe brengt

bij de Pk liggen ook weer eitjes in het nest nu hopen dat we hier nu wel kleintjes uit krijgen.
zou nu ongeveer moeten gebeuren de eitjes zijn er gisterenmorgen gecreeerd
 
2 aqua 60
2 60 cm
1 aqua 40
2 aqua30 een 25ltr onbekend merk
4 kweekbakken van 40x20x20 cm
1 superfish 18
1 aquael 30ltr
en dan nog de mannenbak van 125x 30x30 in 5 vakken
 
Elliot was de dumbo ear van mijn dochter de paps van deze man en vrouw

zie het eerste bericht van dit topic
 
sinds vandaag zwemmen de elliotjes vrij en de smurfjes zwemmen sinds afgelopen zaterdag vrij er krioelt heel wat door de bakken heen dus ben benieuwd wat het gaat worden
 
Hihihihi geweldig Patty, hopelijk niet meer uitval dan normaal met die ukken?? Heb je al plaatjes??
 
Plaatjes volgen morgen nu uit 2 nestjes maar 14 kleintje over jammer maar helaas wel groeien deze kleintjes als kool nu gaan weer eerst genieten van de pandorra dinner show in studio 21
 
jaja heb even iets anders aan mijn hoofd vanavond zal ik foto's maken geduld guppy mag je ook wel een beetje hebben
 
geeft niet kun jij ook niet weten was een beetje fel in mijn reacties maar hier komen ze dan
de foto's van de smurfjes en pk afstamelingen van de dumbo en ik vermoed dat het terug komt



een aantal bij elkaar
866927patty776_0_82_20151005_210705.jpg


de allerkleinste
957296patty776_0_82_20151005_210721.jpg


de grootse en mooiste tot nu toe
429448patty776_0_82_20151005_210625.jpg

was voordat ik verschoond heb dus de bak was niet helemaal tip top
 
Zien er goed uit Patty, :smitten: kleurt al iets op zeg, Hmmmm vind het er nog goed uitzien Patty, Je bakje. Groeit lekker :thumbs:
 
jahoor nu weet hij eindelijk de vrouw te versieren dat ze naar zijn nest komt kijken, vind madam denk ik het nest niet goed genoeg :S ze heeft vandaag voor zover ik gezien heb 4 a 5 keer het nest gecontroleerd maar zwemt dan weer vrolijk weg en meneer gaat weer aan het bouwen :stars: '
moet zeggen het geeft wel hoop :D
 
Die dame weet wel wat ze wil dan. Wat voor kleuren e.d. heeft zij? Het zal vast wel goed komen als ze nog het hele weekend hebben.
 

Terug
Bovenaan