Mascha&Ivo in Zuid-Amerika


^

Ik vraag me altijd af hoe alles zo in evenwicht kan zijn in jullie bakken. Jullie zogen voor de juiste hoeveelheid hout, de juiste hoeveelheid bladeren op de bodem, en de juiste hoeveelheid vissen. Ook zorgen jullie voor de juiste balans tussen felgekleurde vissen ( de kardinalen), vissen met een functie (ik meen een paar nannostomus te hebben gezien), vissen die voor beweging in de bak zorgen (o.a. de bijlzalmen) en vissen met karakter/interessant gedrag (apistogramma's).

Veel mensen (inclussief ikzelf) kunnen veel van jullie leren.
 
Laatst bewerkt:
Dit is natuurlijk top en een droom voor vele.

Ik heb nog wel een vraagje. Die bladeren laten jullie ze leggen tot er niets meer over is ? of zijn jullie steeds de blaadjes aan het verwijderen die aan het vergaan zijn ?
Verder hebben jullie nog altijd die gele pvc buisje om de TL ??

bedankt Jeffrey
 
Wauw net effe een paar uur nodig gehad om dit schitterende foto album van begin tot einde te bekijken.
De foto's zijn weergaloos mooi te noemen en zijn een grote inspiratie voor vele andere leden onder ons.
Met die RGB led strip lijkt het allemaal nog veel mysterieuzer dan voorheen maar de inhoud blijft enorm boeiend en leerrijk en dikke chapeau bij het behalen van de 1ste en 3de plaats Macha & Ivo.
Indien mogelijk dan graag en heel graag zelfs nog een update van jullie bak(ken).
 

Terug
Bovenaan