Mascha&Ivo in Zuid-Amerika


Ik word er idd ook helemaal rustig van. Vind dat je hele mooie materialen in je bak hebt.

Prachtig! :thumbs:

Bij mij heb ik de wortels van de klimop gister allemaal gesnoeid omdat hier vuil en alg aan ging zitten. Dit heeft vast te maken omdat de bak nog niet zolang draait. Heb nu geen last van alg meer gelukkig, dus als het weer gaat groeien laat ik ze wel zitten. Bij jou zien ze er echt mooi uit. Top!
 
en een paar bewoners:

2016-05-22-01_zpsgudxmyci.jpg


2016-05-22-02_zpsgjeky9ht.jpg


2016-05-22-03_zpstseo6z4g.jpg


2016-05-22-05_zpsmhkdk4a1.jpg


2016-05-22-06_zpsozt7yjhc.jpg


2016-05-22-08_zpsrroz8vmn.jpg
 
Even tussendoor: tweemaal met avondLEDstripje en een bijlzalmpje tussen het groen:

2016-05-27-01_zpsswcq1eqy.jpg


2016-05-27-02_zpskjne7bkf.jpg


2016-05-27-03_zpsirqayy8o.jpg
 
Geweldige foto die laatste!
Alsof hij denkt... HELP, mijn mascara zit niet goed!
;)
 
Wat een prachtige foto's dame en heer. En die agassizi, wat een beauty he.
 
je hebt dus nachtverlichting lees ik?
Wat gebruik je daar precies voor ?
Geen last van algen daardoor ?

Ziet er overigens erg mooi uit!
 
Het is een RGB strip van Kitelight met afstandsbediening voor kleurinstelling. De exacte set hebben ze nu op die site niet meer, wel andere LEDstrips geschikt voor het aquarium.

Algen? Aan dit beetje licht kan dat niet liggen, dan is er echt iets anders mis ;)
 
Mascha&Ivo zei:
Het is een RGB strip van Kitelight met afstandsbediening voor kleurinstelling. De exacte set hebben ze nu op die site niet meer, wel andere LEDstrips geschikt voor het aquarium.

Algen? Aan dit beetje licht kan dat niet liggen, dan is er echt iets anders mis ;)

Thanks, ik ga eens bij ze kijken! :)
 
Erg mooi, heel natuurlijk! :smitten:

Ik heb het begin van jullie album ook bekeken met de inspirerende foto's en filmpjes en dat zie ik zeker terug komen :thumbs:
 
Ziet er heel goed uit, meestal vind ik het gebruik van alleen spiderwood (?) niet zo geweldig, maar bij jullie ziet het er erg geslaagd uit icm met die takjes.
 
De Zuid - Amerika biotoop. Petje af hoor. Volgens mij heb jij weinig problemen met je vissen qua ziektes in deze bak? En hoelang draait deze overigens?
 
vanaf februari 2014? aan de eerste post te zien?
 
Dank weer :)


*afkloppen* nul problemen


Deze setup in de meterbak (totaalfoto van 26/7) vanaf begin juli. Daarvoor was het de 120 bak inederdaad vanaf januari 2014.


Dat dacht ik al! Ik kan biotoop aquaria steeds meer waarderen. Merk dat nu mijn planten voor een redelijk randbeplanting zorgen. De neon tetra's veel meer levendig zijn en zelf af en toe in de bovenlaag zwemmen.
 

Terug
Bovenaan