hoe moet je planten verzenden


Beste Guppie,
Dat je vraagt hoe je het beste planten kunt versturen is helemaal geen probleem. Echter wordt hier nu een bepaalde kwestie openlijk behandeld en daar heeft niemand verder iets aan.
Ik zou zeggen doe het verder via de pb en dan komt het vast wel goed als beide partijen hierachter staan. Probeer dus wel on topic te blijven als het kan ;) .
 
bertus sorry voor het hele gedoe ik zal nu niet meer zo dwars doen ;( ;( ;(
 
jessicapilon zei:
Beste Cedric,
Dat je vraagt hoe je het beste planten kunt versturen is helemaal geen probleem. Echter wordt hier nu een bepaalde kwestie openlijk behandeld en daar heeft niemand verder iets aan.
Ik zou zeggen doe het verder via de pb en dan komt het vast wel goed als beide partijen hierachter staan. Probeer dus wel on topic te blijven als het kan ;) .

Guppie 100, John.

Maar het is over, blijf niet aan de gang. :mad:
Mijn naam is geen gekke Henkie. ;)
 
Bertus zei:
jessicapilon zei:
Beste Cedric,
Dat je vraagt hoe je het beste planten kunt versturen is helemaal geen probleem. Echter wordt hier nu een bepaalde kwestie openlijk behandeld en daar heeft niemand verder iets aan.
Ik zou zeggen doe het verder via de pb en dan komt het vast wel goed als beide partijen hierachter staan. Probeer dus wel on topic te blijven als het kan ;) .

Guppie 100, John.

Maar het is over, blijf niet aan de gang. :mad:
Mijn naam is geen gekke Henkie. ;)
hoe bedoel je
 
is het handig om zilver folie er over heen te doen voor de planten
 
jessicapilon zei:
Beste Cedric,
Dat je vraagt hoe je het beste planten kunt versturen is helemaal geen probleem. Echter wordt hier nu een bepaalde kwestie openlijk behandeld en daar heeft niemand verder iets aan.
Ik zou zeggen doe het verder via de pb en dan komt het vast wel goed als beide partijen hierachter staan. Probeer dus wel on topic te blijven als het kan ;) .

Guppy100 heeft het gevraagd, maar ik niet.
 
IK wel , je kunt er een rolletje van maken en wat vouwen,zonder dat de bladeren breken.
Doe het zo al lang, onttrekt ook geen vocht uit de plant.
 
Ik gebruik alleen huishoudfolie om om het bakje heen te doen zodat er geen of weinig vocht kan ontsnappen. Als het bakje maar "lang" genoeg is zullen bladeren niet snel breken.
Dat je alufolie kan buigen en bewerken is wel waar en wellicht dat het prima werkt maar ik heb het ook nog niet gebruikt moet ik zeggen bij het versturen.
 
Kan alleen maar zeggen, iedereen die het van mij had, nooit gen klachten, dus doe ik het goed.

wat ik boven zeg, is niet alles, he. dan komt de afwerking nog, tegen lekwater.
 
Ja ik doe er vaak een zak om van een pedaalemmer en trek deze strak en brand/smelt dan het einde dicht.
 
Bertus zei:
Kan alleen maar zeggen, iedereen die het van mij had, nooit gen klachten, dus doe ik het goed.

wat ik boven zeg, is niet alles, he. dan komt de afwerking nog, tegen lekwater.
oke bedankt voor je tip bertus ik ga alufolie gebruiken
 
Oke ik doe diepvries zak en doe een goeie knoop er in
 

Terug
Bovenaan