hoe moet je planten verzenden


guppie100 zei:
Bertus ik denk dat je me nu niet meer snap maar tja ik ben de laatste tijd anders en onduidelijk geworden sorry ik moet gewoon beter uit leggen moet nog veel dingen leren

Het is niet erg om een fout te maken zolang je er weer van leert hoor ;). Er is denk ik ook geen mens zonder fouten op de wereld :D.
 
jessicapilon zei:
guppie100 zei:
Bertus ik denk dat je me nu niet meer snap maar tja ik ben de laatste tijd anders en onduidelijk geworden sorry ik moet gewoon beter uit leggen moet nog veel dingen leren

Het is niet erg om een fout te maken zolang je er weer van leert hoor ;). Er is denk ik ook geen mens zonder fouten op de wereld :D.
einstein maakte ook wel fouten
 
guppie100 zei:
jessicapilon zei:
guppie100 zei:
Bertus ik denk dat je me nu niet meer snap maar tja ik ben de laatste tijd anders en onduidelijk geworden sorry ik moet gewoon beter uit leggen moet nog veel dingen leren

Het is niet erg om een fout te maken zolang je er weer van leert hoor ;). Er is denk ik ook geen mens zonder fouten op de wereld :D.
einstein maakte ook wel fouten

Iedereen maakt fouten en op een forum is het soms lastig te bepalen wat iemand bedoeld. Niemand is boos en we proberen je alleen maar te helpen. In ieder geval super dat je andere forumleden wil helpen door ze plantjes op te sturen!
 
Biologist zei:
guppie100 zei:
jessicapilon zei:
guppie100 zei:
Bertus ik denk dat je me nu niet meer snap maar tja ik ben de laatste tijd anders en onduidelijk geworden sorry ik moet gewoon beter uit leggen moet nog veel dingen leren

Het is niet erg om een fout te maken zolang je er weer van leert hoor ;). Er is denk ik ook geen mens zonder fouten op de wereld :D.
einstein maakte ook wel fouten

Iedereen maakt fouten en op een forum is het soms lastig te bepalen wat iemand bedoeld. Niemand is boos en we proberen je alleen maar te helpen. In ieder geval super dat je andere forumleden wil helpen door ze plantjes op te sturen!
maar tja geld verdienen is ook niet bedoeling op het forum
 
Dat is ook niet mijn instelling hoor, maar ja ieder mens is weer verschillend natuurlijk ;). Ik ben al tevreden als een ander weer blij is met de plantjes en als ze dus goed zijn aangekomen.
 
jessicapilon zei:
Dat is ook niet mijn instelling hoor, maar ja ieder mens is weer verschillend natuurlijk ;). Ik ben al tevreden als een ander weer blij is met de plantjes en als ze dus goed zijn aangekomen.
+1
 
jessicapilon zei:
Dat is ook niet mijn instelling hoor, maar ja ieder mens is weer verschillend natuurlijk ;). Ik ben al tevreden als een ander weer blij is met de plantjes en als ze dus goed zijn aangekomen.
ik vind dat ook hou ik over dan maak ik iemand anders er blij mee voor 1 euro bos waterpest
 
Bertus ik snap wel dat ik niet veel aan 1euro hebt maar als ik steeds 1euro verdien dan kom ik zo aan 6.90 gewoon geduld hebben voor de planten zullen we gewoon wachten dat ik het geld heb en samen geen drama weer maken ik ben ook fout geweest hoor ik ben nu eerlijk toch
 
stop daar nou over,ja?
Heb je 3 x gevraagd waar je woon. vertel je niet.

Dus ,nu stoppen.
 
Bertus zei:
stop daar nou over,ja?
Heb je 3 x gevraagd waar je woon. vertel je niet.

Dus ,nu stoppen.
oke maar ik ben bang dat je anders te snel opstuurt of verstuur je het niet tot het betaald is
 
jessicapilon zei:
Is het toch niet handiger om dit via de pb af te handelen :S ;)
geen idee waarom het nu bijna tot ruzie is gekomen nu durf ik niet meer op het af binnenkort
 
Guppie100 gewoon doen wat jij denkt dat het beste is!

Soms is de mening van een ander handig, soms niet ;)
 
Robert1234 zei:
Guppie100 gewoon doen wat jij denkt dat het beste is!

Soms is de mening van een ander handig, soms niet ;)
gelukkig zijn er ook mensen die me begrijpen
 
nou cedri de ruzie is erg uit de hand gelopen bertus negeert me compleet
 
Bertus zei:
Hou mij eigen alleen stil. Ssssssssssst.. vroeg ik toch?
Heb je tot 3 x wat gevraagd !!! op PB. maar krijg geen antwoord.
Houd het voor mij op.


Als jij Catappa koopt, waar moeten ze die zaden dan heen sturen? Nederland. nederland,nederland?


Niet aan beginnen ,hoor.
probeer jij een groepje te maken die me willen uitschelden of zo goed zo blijf lekker door gaan dan
 
Misschien begrijp ik deze discussie ook niet meer helemaal,
Maar als ik het zo lees zijn er 2 partijen welke allebei niet zo handig schrijven en daaruit bestaat wat onbegrip.

Reageer op elkaars PB en als je iets niet wil vertellen zeg dat dan, daar zal de andere partij begrip voor hebben!.

Dus los het samen op met overdachte zinnen, en dan begrijpt ieder elkaar weer.
 
Ga nou aan je Vader of Moeder vragen of jij mag vertellen waar je woont!!!!!!
Is dat nou zo moeilijk?
Kijk ,dat je in Leusden woont ??? weet ik al lang.
 
Bertus zei:
Ga nou aan je Vader of Moeder vragen of jij mag vertellen waar je woont!!!!!!
Is dat nou zo moeilijk?
Kijk ,dat je in Leusden woont ??? weet ik al lang.
sorry bertus voor dat hele gedoe daar over ;( ;( ;(
 

Terug
Bovenaan