Herinrichting van mijn Nano bakje.


Heeft iemand enig idee wat hier rond gaat in mijn Nano, ik dacht eerst wellicht jonge garnaaltjes, maar nu denk ik eerder aan slakjes?

 
Voor mij is het beeld niet scherp genoeg ondanks je verwoede pogingen.
 
Voor mij is het beeld niet scherp genoeg ondanks je verwoede pogingen.
Dag Nicole, oké dankje ik zal proberen het duidelijker te maken, ik heb op internet al van alles gezocht, over jonge garnaaltjes, dus ik dacht wellicht zijn deze dat ook, maar van de andere kant lijken ze mij meer op slakjes, het is nu wellicht ook nog moeilijk te zeggen. maar zoals ze op het tweede filmpje omhoog gaan (glijden) leken het mij echt slakjes ipv garnaaltjes :rolleyes:
 
Deze bv ziet er blauwachtig uit net als mijn Blauwe garnaaltjes, maar het beweegt als een slak.
 

Bijlagen

  • IMG_2661.JPG
    IMG_2661.JPG
    188 KB · Weergaven: 56
Foto/filmpjes zijn onduidelijk maar denk slakken.
Persoonlijk denk ik dat ook, al wordt ik soms door verschillende kleuren in twijfel gebracht.
Helaas is er echt maar weinig te vinden op het internet, hoe jonge garnaaltjes er uit zouden moeten zien en hoe ze zich voortbewegen.
 
Nou kleine garnaaltjes bewegen hier hetzelfde als grote garnalen is alleen lastiger te zien kwa grote.....ze bewegen niet als slakken in ieder geval.;)
 
Nou kleine garnaaltjes bewegen hier hetzelfde als grote garnalen is alleen lastiger te zien kwa grote.....ze bewegen niet als slakken in ieder geval.;)
hahahahaha dan heb ik slakken in mijn bakkie, en nu maar hopen dat het geen plaag wordt.;)
 

Terug
Bovenaan