geband uit topic?


ik zie het probleem niet. zo,
Zet er een aantal Soort van rang orde op het forum

- Eigenaar: Marcel
- Admin; Ben even zijn naam kwijt
- Beheerders: John en Ton
- Controllers: xxx - xxx - xxx - xxx
- SubController - xxx - xxx

ben je er ook toch?
 
was het geen marcel?

Edit. ik bedoel Crash.
is dat lex?
Nou goed lezen alles Liran en vooral goed onthouden dan maar ;)

 
@jessicapilon ik weet niet zeker of dit idee al 10x geopperd is in dit topic, heb niet alles precies gelezen. Anders kun je het bericht negeren 😜

Zou het niet mogelijk zijn dat wanneer Persoon A een Persoon B op negeer zet dat de negeerfunctie eenzijdig is + geen mogelijkheid tot priveberichten sturen?
(Dus persoon A ziet de reacties van persoon B niet meer én persoon B kan persoon A niet meer privé benaderen. Enige wat veranderd is dat persoon B de reacties van persoon A nog wel kan lezen).

Als dit technisch mogelijk is (ik heb er echt geen verstand van) is het probleem van 'de gatenkaas' volgens mij opgelost. Dat nadeel dat het ergens anders door gaat is niet aan de orde want persoon A ziet immers niets meer van persoon B 🤔
 
Geloof me dat je mij niet in wat voor vorm dan ook in beheer wil hebben. Als digibeet heb je een zeer grote kans als ik in het menu van beheer ga spelen dat het forum chrashed.

Maar wat meer vrijwilligers om de boel zo nodig in het gareel te houden met toch geen erg groot probleem zijn.
 
Geloof me dat je mij niet in wat voor vorm dan ook in beheer wil hebben. Als digibeet heb je een zeer grote kans als ik in het menu van beheer ga spelen dat het forum chrashed.

Maar wat meer vrijwilligers om de boel zo nodig in het gareel te houden met toch geen erg groot probleem zijn.
John en Ton kan het toch ook. Dus kan jij dat ook.
 
Kan je ergens erachter komen of je geblockt door iemand ben? Ik zeg hier niet heel veel, maar ben wel benieuwd
 
Dat kan ook een keuze wezen. Op rang orde van ervaringsdeskundigheid. Dan zullen even de statistieken moeten worden bekeken wie er in allemaal in aanmerking kan komen ;)
Bertus had allang die functie moeten hebben. Wat een mooi figuur is dat. Ziet iemand hem wel eens op FB of elders?
 
Maar wat meer vrijwilligers om de boel zo nodig in het gareel te houden met toch geen erg groot probleem zijn.
Denk dat het nog niet meevalt om mensen te vinden die hier genoeg tijd aan willen en kunnen besteden. Daarnaast krijg je ook een voorbeeldfunctie waar je ook rekening mee moet houden en krijg je vroeg of laat te maken met mensen die jou niet mogen of het niet met je eens zijn.
 
De 2way -ignore functie stond als standaard aan, heb deze nu voor iedereen uitgezet, eens een maandje aankijken of dit een betere optie is.
Top! Je kunt hem dus nog wel in je eigen account activeren mocht iemand het perse willen? Edit: Zo te zien is de optie helemaal weg, dat zou helemaal geweldig zijn.

Ben benieuwd hoe het gaat.
 
Laatst bewerkt:
Daar staan John en ik gelukkig boven.
Net als in het dagelijkse leven kun je niet iedereen te vriend houden. Zolang er wederzijds respect is zal dat ook geen probleem zijn denk ik. Daarbij moet je als beheerder soms dingen doen die iemand niet prettig vindt maar dat hort er nu eenmaal bij.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210809-220255.png
    Screenshot_20210809-220255.png
    523.7 KB · Weergaven: 115
Ik was eigenlijk al van plan om mezelf wat rust te gunnen, ben/was te kritisch in mijn ogen. Ik zou gisteren begonnen zijn..... :!:unsure:

Even een kleine vraag. In een reactie, antwoordde beheer, in dit topic las ik over een cool down periode en een ban. Een beleidsregel van AFbeheer. Deze regel geldt dus voor ieder die het bont te maakt, uitgezonderd spammers;):thumbs:

Zou het een goed idee zijn om dit algemeen geldend te vermelden in de subcategorie Wegwijs op het forum?
 
Een beleidsregel van AFbeheer. Deze regel geldt dus voor ieder die het bont te maakt, uitgezonderd spammers;)
Wanneer men zich niet gedraagt, of wanneer een waarschuwing niet helpt, dan kunnen wij inderdaad zoiets opleggen voor bepaald of onbepaalde tijd. Maar goed gelukkig komt dat nog weinig voor. Natuurlijk gelden de regels voor alle leden en zullen we hierin ook geen onderscheid maken.
 
Zou het een goed idee zijn om dit algemeen geldend te vermelden in de subcategorie Wegwijs op het forum?
Hier staat het wel vermeld over sancties overigens en we nemen aan dat leden dit weten of in elk geval behoren te weten:

 
Ik zeg het volgende

* Adminstator
Marcel
Lex

* Forum Beheer
Ton
Daniel
Ben

* Assistent beheer
Antje
Michelle
Marcel
Albert


* GMT Beheer
John
Wie gaat er dan plaatsvervangend voor John naar Appie en bakt de kroketten voor de krokettenboer?Daniel en ik kunnen het niet want van @michelle1 hebben @DanielHoogland en ik de weekend shift gekregen van 24:00 - 06:00.
;);):):juggle:

Ik ga weer verder met waar ik gebleven ben... Een rustperiode.. :deal:
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan