Garnalen bakje van M.M.aqua.40


Dat heb je geweldig gedaan hoor Mike en er komt zeker nog zo'n zelfde bakje naast met andere garnalen :S
 
Dat heb je geweldig gedaan hoor Mike en er komt zeker nog zo'n zelfde bakje naast met andere garnalen :S
Ja wil wat gerichter kweken met tb garnalen. En dan daarnaast een groep crystals met hoge gradatie.
 
Oke dit is de laatste dan zal ik jullie niet meer lastigvallen:oops: ben er gewoon een beetje trots op. :stars:
En @Mandykuh kabeltje is weggewerkt hoor.

Nu met daglicht:smitten:
6AE3DDD3-8743-41BF-8645-432010A0FB2A.jpeg
 
Blijft een mooi geheel hoor Mike maar hoe geraak je eigenlijk in het bakje ? Kan het bovenste van de kast vooraan open ofzo ?
 
Staat er netjes bij Mike maar ik vraag met net als Johnny ook af hoe je nu in het bakje kan.
 
image.jpg
image.jpg
Ik heb inderdaad ervoor gezorgd dat de bovenkant eraf kan ze hangen eigenlijk aan twee hoekplaatjes die ik overhad. Ik wilde het doen met een scharnier maar dit is makkelijker.
 
Slim gedaan hoor!
Ik zou weleens een foto van je willen zien dat je daar op dat krukje zit te kijken naar de garnalen met je bijpassende sokken aan! ;)
 
Dat had ook mijn idee kunnen zijn Mike:juggle:
Dat dacht ik al!
Slim gedaan hoor!
Ik zou weleens een foto van je willen zien dat je daar op dat krukje zit te kijken naar de garnalen met je bijpassende sokken aan! ;)
Dat heb je gezegd! Wacht maar! Binnenkort krijg je die ook te zien! :p
Haha, nog even en de onderbroek is ook in dezelfde kleurstelling:D:D:sorry:
String of slipje kan ook of boxershort.:sorry:
Maakt me allemaal niks uit! Als het maar mooi grijs is! :petjeaf::D
Zo nu weer klaar hahahha
 
OMG volgens mij is Mike mannelijk en een man in een string :juggle: tenzij je Magic Mike (channing tatum) ben:smitten:

Mare dat heb je wel heel slim gedaan!

Ik zal laatst een mooi doorloop van 3 nano bakken naast elkaar. Hopelijk heb je snel je andere bak.
 
OMG volgens mij is Mike mannelijk en een man in een string :juggle: tenzij je Magic Mike (channing tatum) ben:smitten:

Mare dat heb je wel heel slim gedaan!

Ik zal laatst een mooi doorloop van 3 nano bakken naast elkaar. Hopelijk heb je snel je andere bak.
Haha rustig maar ik zal geen string aandoen! Ja ik wil wel twee verschillende scapes maken maar denk dat dat ook wel mooi is.
 
Oh absoluut hoor. Juist het gehele tegenovergestelde enz. Het mooie aan deze hobby is dat je oneindig veel opties hebt :)
 
Ik heb voor in mijn kastje een soort lade kastje gekocht want ik wilde er toch geen plank in hebben omdat dat best veel ruimte in beslag nam. Dus nu heb ik een toonbaar kastje aan de binnenkant(die niemand ziet) maar toch voor het idee haha.
245E79F5-AE17-4914-AB42-437D76D2C0DE.jpeg
Ik probeer ook foto’s te maken maar het lukt me nog niet echt goed want de kleuren komen niet goed uit op de foto.
4402D75F-578D-4B8C-9A17-DD5921D23EC5.jpeg
1598916A-195D-4D1A-91B2-A3F4A3C4A6F8.jpeg
12DAE875-FE02-4348-8193-D77DA3BE6FD7.jpeg
 
Prachtige garnalen heb jij daar dus hoeft echt niet jaloers op de mijne te zijn hoor! ;)
Zie dat er in jouw bodem ook kapslakjes zitten,hier heb ik er ook aardig wat.
 
Prachtige garnalen heb jij daar dus hoeft echt niet jaloers op de mijne te zijn hoor! ;)
Zie dat er in jouw bodem ook kapslakjes zitten,hier heb ik er ook aardig wat.
Dankje! Ja ik heb er best veel dacht eerst dat het iets ernstigs was maar dat gelukkig niet. Ik stoor me er niet meer aan.
 
Mooie foto's hoor Mike en het kastje in het kastje heb je goed opgelost en wat je garnalen betreffen die zijn supermooi.:smitten:
 
Hele mooie foto's! Garnalen zijn ook erg mooi gekleurd met volle diepe kleuren! Ik vind hoe meer wit hoe mooier maar wel echt wit wit :D
 
Hele mooie foto's! Garnalen zijn ook erg mooi gekleurd met volle diepe kleuren! Ik vind hoe meer wit hoe mooier maar wel echt wit wit :D
Ja klopt dat probeer ik ook met mijn crystal lijn te krijgen als kk de tweede bak heb. Maar het rood van de TB komt op de fotos wat bruin over dat is wel jammer
 
Spelen met de instellingen van je telefoon of camera. Zag ook dat bij sommige de kleur doorloopt in de pootjes. Dat maakt ze net wat mooier :D
 

Terug
Bovenaan