Garnalen bakje van M.M.aqua.40


Het begin is er! Updates volgen!
 
3B702EC0-033F-43E0-9B6B-1B9356F9D134.jpeg
C7F157AF-2969-4A5E-8D7F-7E57CD992528.jpeg
2B9A2813-7598-4031-887B-2B742DB858EF.jpeg
 
Mooi hoor,zou alleen zelf wel die bruine achterkant zwart maken oid.
 
Mooi hoor,zou alleen zelf wel die bruine achterkant zwart maken oid.
Zat hetzelfde te denken hoor. Maar is mdf dus ik weet niet of ik voor een achterkantje alles ga gronden en dan nog op kleur maken
 
Ja is ff werk maar is ook niet alleen voor het zicht want voor vocht kan je het beste ook een beschermlaag hebben natuurlijk.
 
Ja is ff werk maar is ook niet alleen voor het zicht want voor vocht kan je het beste ook een beschermlaag hebben natuurlijk.
Daar heb je gelijk in.
 
Knap werk Mike en met een volgende trilling/aardbeving kan je bak zomaar weer uit het lood staan natuurlijk:D:D
 
6F271E09-0403-4C17-92A8-459256A8C638.jpeg
Bouw is nu helemaal klaar! Ben er heel blij mee! Ik denk dat ik de achterwand niet op kleur maak maar ik ga de binnenkant wel behandelen tegen het vocht met een coating. Ik hoop dat volgende week mijn tweede bak er eindelijk is en dan ken ik ze er in zetten!
 
Oh netjes hoor ! Is je bak nu binnen ? Waar heb je hem besteld ?
 
Mooi kastje, netjes gedaan!
 
Oh netjes hoor ! Is je bak nu binnen ? Waar heb je hem besteld ?
Nee nog steeds niet sinds 14 februari. Ik ga vandaag mailen en anders ga ik op zoek naar een ander en wil ik mijn geld terug. Bij aquariumveldhuis waar ik normaal wel goede dingen over hoor.
 
Wel mooi dat je kast en het krukje ongeveer dezelfde kleur hebben:thumbs:. Frits kan ook veel bestellen Mike en voor internetprijzen. Dus voor dezelfde prijs als dat Veldhuis of een ander vraagt.
 
Wel mooi dat je kast en het krukje ongeveer dezelfde kleur hebben:thumbs:. Frits kan ook veel bestellen Mike en voor internetprijzen. Dus voor dezelfde prijs als dat Veldhuis of een ander vraagt.
Ohjah kan ik ook wel proberen. 3 weken wachten is ook wel lang vind ik.

Ja het krukje vind ikzelf ook heel leuk er bij passen
 
image.jpg
image.jpg
Dubbel nieuws! Aquarium is goed over! En de eerste zwangere van het jaar!!!!
image.jpg
 
Ja mooi! Wel dat kabaaltje wegwerken he meneer :D het is al je harde werk zeker waard geweest!
 
Ja mooi! Wel dat kabaaltje wegwerken he meneer :D het is al je harde werk zeker waard geweest!
Hahaha ja dat klopt ik had twee halve gaten gemaakt in de achterwandjes maar het onderse halve gaatje is dus te klein dus ik moet die met de hand groter maken maar daar had ik vanavond geen zin meer in haha
 
Ze zijn gewoon opgewonden geraakt door het nieuwe meubel! ;)
Haha ja ik denk het ze waren helemaal enthausiast voor hun nieuwe huisje
 

Terug
Bovenaan