Garnalen bakje van M.M.aqua.40


Dank jullie wel Ja ik ben nu aan het afstuderen dus ik gebruik het project als motivatie!
 
Veel knutselplezier en succes met je afstudeerproject:thumbs:
 
Veel knutselplezier en succes met je afstudeerproject:thumbs:
Dankjewel. Ben nu klaar met beitsen en morgen hoop ik alles geschuurd te hebben. Dan het meubel in elkaar zetten.
 
Ik vind oprecht dat men veel te weinig foto's plaats hoor :D
 
93B64024-473F-4FD3-882D-9FD5F83E4D68.jpeg
Haha jullie vragen ik draai! Maar niet heel spannend hoor. Ik heb het grootste deel gebeitst. De bovenste plank moet nog gedaan worden met nog 3 andere. Ik heb ook van die zwrte schuim tegels gevonden die ik onder het meubel leg en ik ga er twee op maat maken voor de bakjes. Als het goed is komt de tweede bak woensdag binnen!!!!! :D
 
Oh spaanend momentje altijd als ze een bak komen leveren :)

Ik ben heel benieuwd na je kast als deze af is.
 
Haha ik zie net dat gebeitst zei maar ik bedoel geschuurd:oops:

Oh spaanend momentje altijd als ze een bak komen leveren :)

Ik ben heel benieuwd na je kast als deze af is.
Ja best spannend. Pomp en verwarming heb ik als het goed is ook woensdag en dan laat ik hem denk ik even kaal indraaien tot het meubel klaar is. Dan scheelt dat weer wachten voordat er garnaaltjes in kunnen.:D

O die "klacht" herken ik maar wij Grunnergers laten ons de kop echt niet gek maken hoor;)
Haha helemaal gelijk maar probeer dit project zo goed mogelijk bij te houden voor jullie:foto:
 
En anders kom ik wel even bij je thuis kijken als het te lang gaat duren want we wonen dichtbij elkaar:D;)
Ik ben niet vaak thuis maar als ik er ben staat de koffie altijd klaar.
 
Alles geschuurd en kon het niet laten om hem even weer uit te leggen. Hij wordt twee planken diep. Ik hoop van de week de ijzerwaren te kunnen kopen. En dan van het weekend hem in elkaar te zetten.
5E7BD2AF-1BA3-4D01-B980-C2678BF3A391.jpeg
 
Ik dacht het net en zo zie ik je reactie staan Lex! ;)
 
Jullie zijn me toch af en toe een paar gekke bij elkaar he :D

Gaat om de kast en jullie zien enkel de sokken :D

Mare kwam vandaag je 2de bak ?
 
Mare kwam vandaag je 2de bak ?
Ja maar ik heb een beetje problemen met het leveren. Ik heb een track and trace code gekregen van het bedrijf maar hij is al voor de derde keer veranderd. Ik had gebeld en ze zeiden dat de bak deze week bij hun binnen kwam en dat ze hem opstuurde. Ik dacht dus gister want dat stond er op maar helaas dus ik ga weer even bellen.
 
Ja maar ik heb een beetje problemen met het leveren. Ik heb een track and trace code gekregen van het bedrijf maar hij is al voor de derde keer veranderd. Ik had gebeld en ze zeiden dat de bak deze week bij hun binnen kwam en dat ze hem opstuurde. Ik dacht dus gister want dat stond er op maar helaas dus ik ga weer even bellen.

Oh dat is wel vervelend dan, hopelijk weet je snel meer.
 
Ja maar ik heb een beetje problemen met het leveren. Ik heb een track and trace code gekregen van het bedrijf maar hij is al voor de derde keer veranderd. Ik had gebeld en ze zeiden dat de bak deze week bij hun binnen kwam en dat ze hem opstuurde. Ik dacht dus gister want dat stond er op maar helaas dus ik ga weer even bellen.

Wat raar zeg... Niet helemaal veilig klinkt dat zeg
 
Ja maar ik heb een beetje problemen met het leveren. Ik heb een track and trace code gekregen van het bedrijf maar hij is al voor de derde keer veranderd. Ik had gebeld en ze zeiden dat de bak deze week bij hun binnen kwam en dat ze hem opstuurde. Ik dacht dus gister want dat stond er op maar helaas dus ik ga weer even bellen.
Oh lekker dan. Hopelijk komt ie snel binnen

Wat raar zeg... Niet helemaal veilig klinkt dat zeg
Klinkt wel raar, maar misschien is er wel een hele goeie reden
 
Ja ik had begrepen dat ze deze week weer binnen kwamen. Het rare is gewoon dat er op de track and trace staat dat de voorraad appart is gezet terwijl ze het dus niet hebben. Ik heb er wel vertrouwen in hoor. Het bedrijf zelf is groot en ze gebben passie voor de zaak. Maar gewoon een beetje vervelend.
 
7E8B5876-7518-471D-A419-82CBDCC4A6A6.jpeg
Wilde graag iets hebben om voor te zitten om straks bij de bakken alles even te bekijken. Dus ik kon deze niet laten staan haha. Een stoel was net weer te groot voor waar ik het meubel wil hebben.
 

Terug
Bovenaan