Fuubs zijn bakje


Is dit van de corys?

20190309_175015.jpg


Ik krijg t niet goed op de foto..
 
Die zien er uit zoals ik ze hier op de ramen had zitten, denk ik.
Maar nooit geweten of die bevrucht waren of niet. Ze bleven ook zo een paar dagen totdat ze opgegeten waren.
 
Als ze net gelegd zijn zin ze compleet doorzichtig en gaandeweg gaat het eitje zich ontwikkelen wat begint met een puntje inderdaad
En wit worden ze pas na een dag of wat, als ze niet bevrucht zijn? Of zijn ze meteen wit?
 
Schimmelen van de onbevruchte eitjes duurt vaak wel even dacht ik maar dat zal wellicht los staan van de witte kleur.
 
Zoek en ge zult vinden zeggen ze maar voor mij gaat dat gezegde blijkbaar niet op :D
 
Zoek en ge zult vinden zeggen ze maar voor mij gaat dat gezegde blijkbaar niet op :D

Onder t rechter blad van de crypto. Boven de wortel.
 
Ik heb ff een stukje gemist denk ik, maar wat is met deze vis in kwestie?
 
Oh nou zie ik het ook op je eerste foto. En als ik hem vergroot is het ook voor mij echt duidelijk.
Dat jong ziet er goed uit!
 
Leuk zo n baby die het heeft overleeft Fuubs.
 
Mooie vissen, ik dacht heel even dat de middelste een groene kuif had:D
 
Gaaf! Dit zijn echt prachtige vissen. Zal een mooi schouwspel zijn.
 
Mooi allemaal Fuubs en wat een schattig frummeltje die Corydora! ;)
 
De bak eens goed aangepakt, de kleine cory redt zich nu wel.

20190316_185505.jpg


De vissen zijn nog wat timide.
 
Lekker fris weer, algen waar je het over had lijken zo op de foto mee te vallen?
 
Lekker fris weer, algen waar je het over had lijken zo op de foto mee te vallen?

Thnx, na 2 emmers met planten en snoeisel weggooien lijkt dat nu wel zo. ;)
 
Opgeruimd staat netjes:D
 
Wat groeit dat kleine grut snel zeg. Leuke foto's.
 
Erg leuk, ik heb mijn (waarschijnlijk) baby Panda niet meer gezien:'(
 
En ook zo ontzettend klein, ik denk dat ie 3 mm was, het leek op een kikkervisje
 
Heeft iemand tips hoe je een ancistrus uitlegt dat hij niet de bladeren op moet eten, maar de courget(die ligt er al 4 uur)?

20190318_190554.jpg


Edit:

20190318_191031.jpg
 

Terug
Bovenaan