Fotoalbum van Ruben01


Mooi Ruben, weer wat nadenk werk om de volgende stap te gaan maken.
 
Mooi Ruben, weer wat nadenk werk om de volgende stap te gaan maken.
Bedankt! Jep, was al van plan er wat in te gaan veranderen, wil eerst even foto's afwachten(ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of hij een paar foto's wil doorsturen, nog geen antwoord..) van het biotoopgebied van de D10 en dan de bak maar weer anders gaan inrichten;)
 
Met een aquarium ben je nooit klaar :D
 
Proficiat met de mooie beoordeling!
 
Proficiat Ruben, prachtige beoordeling!
 
Al duidelijke nieuwe foto’s van je D10 vrouw? :)
 
Heel gaaf hoor allemaal,je bent goed bezig maar dat wist je al! :thumbs:
 
Erg mooi Ruben:thumbs:
Bedankt John! Ook voor het aanpassen:thumbs:


Beoordelingsforulier is verwijderd, omdat er oa mijn adres op stond (bedankt andere John!)
IMG_2658.JPG
 
Oke nu heb ik een stijve nek :D en de laptop maar even gedraaid :D

Maar los daarvan GEFELICITEERD MET JE 3e PLEK :petjeaf:
 
Oke nu heb ik een stijve nek :D en de laptop maar even gedraaid :D

Maar los daarvan GEFELICITEERD MET JE 3e PLEK :petjeaf:
Bedankt!!


Zal de volgemde keer een 'goede' foto maken:D:p
 
Alleen als je een nog mooiere beoordeling krijgt natuurlijk;)
 
Vele felicitaties van mijn stijve nek Ruben.:thumbs:;)
 
Gefeliciteerd!!

Is er ergens een uiteenzetting en motivatie te vinden van dit beoordelingsformulier?
Het lijkt wel of de overheid een bestek heeft uitgezet :D , wat een bizar rare wegingens factoren zijn dat dan....
 
Update vijver:

Vorige weken is er iets nieuws bijgekomen. Ik had nog een vat achter staan, en men(de rest van de bewoners) vond de waterval niet mooi. Dus heb ik het vat ingegraven, onderin lavasteen, dan een soort gaas eroverheen en daarbovenop grind met planten, en dan gaat het water via een watervalletje terug de vijver in:
(water is wat smerig, ben er net nog mee bezig geweest:oops:)
IMG_6029.JPG
IMG_6030.JPG
IMG_6031.JPG
IMG_6032.JPG
IMG_6033.JPG


(tja, kon het blauwe zeil niet helemaal wegwerken, had mijn opa nog liggen, dus dan moet ik maar genoegen nemen met de kleur:D)
De waterlelie heeft 4 knoppen, zal morgen een foto maken als ze open staan ;)
IMG_6034.JPG
IMG_6035.JPG
IMG_6036.JPG
IMG_6037.JPG
IMG_6040.JPG


IMG_6041.JPG


IMG_6042.JPG


IMG_6043.JPG


IMG_6044.JPG


IMG_6046.JPG
 
IMG_6047.JPG
IMG_6048.JPG
IMG_6049.JPG
IMG_6050.JPG

Ik neem morgen denk ik de proef op de som en neem 10 danio's mee;)
 
Terrarium:

Daar is ook een hele hoop veranderd:
-heb eindelijk de afscheiding tussen het water en het 'land' waterdicht weten te krijgen, tenminste, het is nu al een uur waterdicht :D Er zat ergens achter een groot gat verstopt, waar het water door begon te lopen, geen wonder dat het geen zin had om er 5 keer epoxy op te smeren, daarmee krijg je dat niet dicht....:stom::stom:
Heb er dus een dikke lading kit ingespoten:juggle:
-Het eerste plan was op de verlichting en de warmtelamp in het terrarium te hangen, maar bij nader inzien werd dit moeilijk, nam veel ruimte in beslag en was hartstikke lelijk...
Heb dus de hele bovenkant eruit gezaagd en er een plaat plexiglas dat ik nog had bovenop gekit. Dit ziet er veel mooier uit, gat erin voor de warmtelamp en de LED's erboven.
Volgend weekend is er een beurs in houten, daar ga ik samen heen met Christian, en daar hoop ik een goedkope thermostaat te vinden voor de warmtelamp. En dan is het bijna klaar:rolleyes:

Tja, bovenin het terrarium zie je het hout nog, daar zat dus eerst het 'dak', daar moet ik nog met kit overheen en daarna kokosvezel erop plakken, dan zie je dat ook niet meer, ga ik zondag denk ik doen.
Het zwarte ding wat ik op de bodem leg in het filmpje is de 'false bottum' daar moet nog een soort gaas overeen wat de grond tegenhoud. Hierin kan het water zakken zonder dat de bodem heel vochtig word.

IMG_6022.JPG
IMG_6024.JPG
IMG_6025.JPG


Alle stekkers....

( er komen nog dekruitjes op de bakken, dus dan hoop ik toch een hele hoop vocht tegen te houden:juggle:)


dat witte ding is een uit de kluiten gewassen voeding voor de verlichting, die mijn opa nog had liggen, bespaart weer geld:D (verlichting word aangestuurd met de tc-420, werkt perfect! Er zitten 6 witte 3W power led en 2 paarse 3w power led speciaal voor de plantengroei. Ze staan nu allemaal op 80%, dat is het hoogste wat ik ga.)
IMG_6027.JPG


Filmpje van de waterval:
 
Ziet er leuk uit Ruben :thumbs:
Bedankt Ton!!


Je was iets te vroeg:D:p

foto's van het aquarium maak ik vanavond, die zet ik er dan morgen op, als alles goed gaat ;)
 
Mooie verzorgde tuin Ruben , doe jij de tuin volledig of doen je mama en je papa die ?

Edit: ik was ook iets te vroeg met antwoorden zie ik want ook je terrarium ziet er mooi uit.
 
En helpt je broer dan niet Ruben ?
Heb 2 broertjes:p

Nou, soms...
Achja tis ook niet zoveel werk:daisy:

Oja, de kiwiboom(die geheel achter tegen de muur staat) verzorgd mijn opa;)
 
Heb 2 broertjes:p

Nou, soms...
Achja tis ook niet zoveel werk:daisy:

Oja, de kiwiboom(die geheel achter tegen de muur staat) verzorgd mijn opa;)
Kiwiboom ? Hebben jullie daar dan veel kiwi's van en zijn die eetbaar ?
 

Terug
Bovenaan