Fotoalbum van Ruben01


Die man is door een UFO opgepikt volgens mij:DD

Toy Story Aliens GIF
Man? Jongetje, John
 
hoihoi,

Kreeg van Mike te horen dat ik weer eens in mijn fotoalbum moest kijken, dus bij deze:DD
gezondheid:p
Die man is door een UFO opgepikt volgens mij:DD

Toy Story Aliens GIF
Was dat maar waar, maar dan niet voor autopsie, maar om kennis te delen oid:D
Hij is nu wss met meisjes bezig i.p.v. vissen... misschien helpt dit :juggle:


Bikini Ashley GIF by Angel Competition Bikinis
haha, heb gwn een vriendin, dus heb ik dit filmpje niet meer nodig:p:p
Heeft alleen niet zoveel met vissen, maar ga haar nog keer dwingen om mee te gaan naar een LFS:DD

Zie dat ik meerdere keren gezegd heb om een foto update te maken en dat steeds niet gedaan heb, oeps
dus hierbij mijn prachtige gezelschapsbak:
WhatsApp Image 2021-10-17 at 13.51.22.jpeg

Heb nu nog 2 bakken, eentje in wageningen(een 80cm) dat ik nog moet gaan vullen en eentje thuisthuis(de 50*50*50 gezelschapsbak) en natuurlijk de vijver.

De 60cm heb ik deze zomervakantie afgebroken, minder tijd en ik kon er maar 1 dag in de week naar kijken(rest van gezin keek er ook niet naar omdat die in de garage moest staan...)
Ook de parobakjes afgebroken, was nog maar 1 mannetje in leven...
Alle vissen naar iemand van de aquariumvereniging gebracht die verstand heeft van dit soort dieren

Ben nu bezig met het 2e jaar van de bsc moleculaire levenswetenschappen in wageningen, eerste jaar helemaal gehaald:D
Heb een studentenkamertje in wageningen en ben daar 5 dagen in de week. Dan nog 1 dag werken bij de aldi in het weekend en dan houd ik nog maar 1 dagje thuisthuis over
Vandaar dat ik de bakken hier weg gehaald heb

Ga proberen iets vaker hier online te komen, maar vgm heb ik dat vaker gezegd:DD:DD
 
Laatst bewerkt:
Prachtig nieuws te horen van jou Ruben en na de studies kan je nog zoveel bakjes houden als jezelf wil !!!
 
Leuk dat je even langskomt en een update geeft!
Mooi dat het goed gaat met je studie, viel vast niet mee afgelopen jaar.
 
Leuk je weer even langs te zien komen Ruben en top dat het goed gaat. Ik zou nu alvast willen zeggen zet hem op met de studie en we spreken elkaar weer hier over een maand of 7:DD;)
 

Terug
Bovenaan