Dwerg gourami ernstig ziek? wat nu?!


Mn vriend heeft haar gevonden. Ze bewoog amper. Eenmaal in het ijs water was ze direct weg..

Arm beestje ;(
 
Altijd sneu zoiets hoor, maar ja wel het beste denk ik gelet op wat ik heb gezien en gelezen.
Ook dit hoort weer bij de hobby.
Sterkte ermee hoor.
 
Je hebt er goed aan gedaan, gelukkig heeft ze geen pijn meer!
 
Tnx allemaal.

Dit is idd niet mijn sterkste kant. Ik ben een Mega dierenliefhebber die ze niet graag ziet gaan..

Hier komen geen gourami's meer, hoe mooi ik ze ook vind. 1 jaar is te kort.

Wanneer ik er aan toe ben zal ik een nieuw topic openen voor een vis bestand advies.

Weten jullie een site of boek met vis ziekten en behandelingen?

Nu maar hopen dat de rest niets krijgt...

Bedankt voor jullie hulp.
 
Als je dieren neemt, of een aquarium, is er altijd een risico dat dieren ziek worden, of op onverklaarbare manieren dood gaan.
Dat is jammer, maar het hoort erbij, sommige dingen kan je niet voor zijn.
 
astrid j zei:
Als je dieren neemt, of een aquarium, is er altijd een risico dat dieren ziek worden, of op onverklaarbare manieren dood gaan.
Dat is jammer, maar het hoort erbij, sommige dingen kan je niet voor zijn.

Ja, dat is waar.
 
astrid j zei:
Als de dwergvrouw een jaar is, lijkt het me sterk dat het dat virus is, dan had ze al eerder getroffen moeten worden, dus ik denk dat we mis zitten met dat virus.
Voor zover ik weet kan dat virus heel lang (ook een jaar) sluimeren in het lichaam en op een gegeven moment toeslaan.

Toch lijkt de foto een zeer grote snel groeiende tumor.
 
Oh echt, dan zou het alsnog kunnen, wist ik niet, ik dacht dat zit virus in bijzonder wel eerder aan het daglicht zou komen, juist omdat het zo besmettelijk is en ze er dood aan gaan.
Dus een agressief soort virus dat niet een jaar sluimert .
 
Botia zei:
astrid j zei:
Als de dwergvrouw een jaar is, lijkt het me sterk dat het dat virus is, dan had ze al eerder getroffen moeten worden, dus ik denk dat we mis zitten met dat virus.
Voor zover ik weet kan dat virus heel lang (ook een jaar) sluimeren in het lichaam en op een gegeven moment toeslaan.

Toch lijkt de foto een zeer grote snel groeiende tumor.

Toch wel kanker? Dat zou wel een opluchting zijn. Kanker is niet besmettelijk..
 

Terug
Bovenaan