Diamond Aquarium van Felereca


knock knock someone home?
Excuse me, aardige tijd geleden. Druk gehad met m'n nieuwe werk. Weekenden werken en bijna geen tijd voor het bakje helaas :(
Hier dan wel een plaatje hoe het er nu bij staat.

20180510_221929.jpg

20180513_181836.jpg

wel zit ik eraan te denken om deze bak weg te doen en aan iets kleiners te beginnen zoals een ADA Cube garden. Kan het bakje gewoon niet meer de aandacht geven als wat die verdient.

Wabi kusa staat momenteel ook nog steeds leeg maar daar wil ik ook zeker weer aan beginnen als ik straks wat meer tijd heb.
 
Prachtig!


Haal nou niet weer de bak leeg, staat er nu zo mooi bij!:deal::D;)
 
Mooi aquarium hoor. Jammer als je hem leeg maakt, maar soms moet je prioriteiten stellen. Altijd lastig om zo'n keuze te maken
 
Ik dacht al dat je het veel te druk nu had met werken haha.

Afbreken zou zonde zijn toch na alle moeite die je hebt genomen! Lekker alles laten groeien!
 
Mooie bak Peter , zoal we van jou gewoon zijn .
Laat jou leiden door jou gevoelens jij hebt een uitdaging nodig in deze hobby !!!
 
Hoe gaat het nu met de bak Peter?
Staat er nog zo bij als toen alleen ga hem binnenkort wel omgooien, draai momenteel alleen lange dagen waardoor ik eerlijk gezegd nog geen fut heb gemaakt om hem leeg te halen.
In die tussentijd ben ik inspiratie aan het zoeken! :)
 
Ik ben benieuwd Peter al staat ie er op de laatste foto ook erg mooi bij hoor.
Je weet dat Peter zijn standard veel hoger ligt , dus normaal dat hij niet tevreden is .
Wanneer Peter terug iets meer tijd heeft zal hij wel terug een schilderijtje maken .
 
Gisteravond nog nieuwe soil en wat extra Seiryu steen besteld bij Azaqua voor de opstart van een grotere uitdaging!
Ook nog 2 zakjes filterzand 0.4-0.8 mm bij Wildkamp besteld.

Nu nog hopen dat ik binnenkort wat tijd vrij heb.
 
Mooi bakje!, jammer dat hij eruit gaat.. maja, er komt vast iets moois voor terug :D
 
Ja, zeg! Eindelijk weer tijd voor het forum, even kijken hoe Peter z'n prachtige bak erbij staat, gaat ie hem alweer leeggooien!
Ben benieuwd wat je er dan van gaat maken, kerel! Hij is weer schitterend namelijk.
 
Hocus pocus pilatus pas! :book: weg is heel de plas. Vanmiddag wat vroeger thuis omdat ik vroeger begonnen was om de hitte voor te zijn en dus m'n bak afgebroken. Vissen zitten zolang in een 80 cm bak met de planten erbij die ik wou houden.
20180725_191703.jpg


Ook heb ik nog wat stenen erbij besteld en heb nu een ruime keuze uit stenen die ik wil gaan gebruiken bij de volgende scape. Het word iets met veel steen denk ik :D
20180725_161852.jpg
 
Kon het zo gauw niet vinden maar wat zijn de maten van de bak?
en zie ik het verkeerd of staat er ook een bioloog onder?

ik vond je vorige scape prachtig, dus ben benieuwd!
 
That rocks! ;)
Maak er weer iets jaloersmakends van ;)
Zal het proberen :)

Kon het zo gauw niet vinden maar wat zijn de maten van de bak?
en zie ik het verkeerd of staat er ook een bioloog onder?

ik vond je vorige scape prachtig, dus ben benieuwd!
De maten zijn 100x50x50. Er staat geen bioloog onder, zou hey graag willen maar heb dan niet genoeg plek voor de rest van 't apparatuur :D
 
Jouw bak was supermooi Peter en jammer dat je hem hebt leeg gehaald maar je zal er ongetwijfeld weer iets weergaloos mooi van maken jou kennende.:thumbs:
 
Wow, dat is dan een aardig kapitaal geworden. Maar ja, een hobby mag geld kosten :thumbs:
had al wat liggen maar denk dat dit een kilo of 40 is, opzich wel aardig wat geld aan stenen ja :D

Jouw bak was supermooi Peter en jammer dat je hem hebt leeg gehaald maar je zal er ongetwijfeld weer iets weergaloos mooi van maken jou kennende.:thumbs:
Dankje! We gaan er proberen weer wat moois van te maken, eerst ff de tijd nemen voor inspiratie kwa inrichting.
 
De maten zijn 100x50x50. Er staat geen bioloog onder, zou hey graag willen maar heb dan niet genoeg plek voor de rest van 't apparatuur :D

lekker diep & hoog voor een meter bak :)

nee ik dacht dat rechts in de hoek een overloop te zien maar dat is dus iets anders?
 
lekker diep & hoog voor een meter bak :)

nee ik dacht dat rechts in de hoek een overloop te zien maar dat is dus iets anders?
Ohh dat is een droogkamer, gebruik ik enkel om kabels doorheen te laten lopen maar dient eigelijk als overloop ja.
 

Terug
Bovenaan