Diamond Aquarium van Felereca


Dit is wel een heel sterk begin :petjeaf:
 
Stukje kromme pompslang aan het elleboogje?
Zal misschien een paar millimeter verschil maken. hoger dan dit wordt hem niet omdat boven de lilypipe nog een rand zit waar m'n balken op rusten.
 
Prachtig Peter, wat een geweldig nieuw avontuur :)
 
Planten beginnen al aan te slaan en hun onderwater vorm aan te nemen.

Crypto's hebben het ook dus even moeilijk met de omgang van emers naar submers, de bladeren beginnen namelijk wat slijmerig te worden.
20180303_171607.jpg
20180303_171617.jpg
 
Ziet er weer netjes uit Peter. Crypto's moeten zich even settelen, komt helemaal goed :thumbs:
 
Waaw, mooi zeg, ben reuze benieuwd naar het resultaat.
 
Prachtig weer en leuk om daar mevrouw Felereca in de weerspiegeling te zien zitten! ;)
 
Heel mooi Peter! Beetje jaloers:)
 
Ziet er weer netjes uit Peter. Crypto's moeten zich even settelen, komt helemaal goed :thumbs:
Ja daarom, altijd met die dingen joh :D
Waaw, mooi zeg, ben reuze benieuwd naar het resultaat.
Ik zelf ook!

Prachtig weer en leuk om daar mevrouw Felereca in de weerspiegeling te zien zitten! ;)
Dat is zus Felereca :sorry::D:D

Heel mooi Peter! Beetje jaloers:)
Nergens jaloers om over te zijn hoor, Met een beetje kennis zou jij dit ook kunnen :thumbs:

Ziet er goed uit zeg!
Bedankt Erwin! :)
 
Ziet er weer knap uit man, ben benieuwd hoe het er uiteindelijk bij komt te staan.
 
Helemaal naar mijn smaak deze bak! Wordt vast alleen maar beter als het allemaal goed gaat groeien.
 
Helemaal naar mijn smaak deze bak! Wordt vast alleen maar beter als het allemaal goed gaat groeien.
Dankje, begint al goed aan te slaan!
thnx voor de inspiratie!
Geen probleem :D
Van harte gefeliciteerd :D
Bedankt! Sorry sorry beetje druk geweest die zondag en de dagen erna :(
Waar John al wel niet op let zeg:D:D

Ziet er weer erg leuk uit Peter:thumbs:
Dankje John!
 
Peter zn camera is leeg en hij kan de oplader niet vinden denk ik;)
 
Hier dan weer wat foto's, draadalg begint een beetje bovenin op te komen dus ga dat verminderen door de lichtsterkte even terug te schroeven. Voor de rest groeit alles al redelijk snel, alleen de Crypto's hebben het nog even moeilijk.

Vandaag maar weer even de osmose aanzetten voor morgen.
20180309_222020.jpg
20180309_222031.jpg
 
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!


Hout kan nog niet zonder de steen in de bak? Groeit allemaal verder vrij goed he! Mooi hoor!
 
Groeit alweer goed en wordt mooi groen!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan:daisy:
 
Wow! Erg mooi!
 

Terug
Bovenaan